Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תתן להם רעיונות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אני מסכים שהגיע הזמן להחליץ את הוולבו המתפוררות.

אני חושב שעדיין לא בשלה השעה להסיע את אורחי או חברי הכנסת והממשלה במרצדס.

 

קצת עבר מהעולם החיבור הזה בין השואה לרכבים גרמניים

החיבור הזה אף פעם לא יעבור מהעולם. במיוחד לא שמדובר במרצדס שדגמי ה-770K וה-540K שלהם לנצח יהיו מזוהים עם היטלר וחבר מרעיו.

היה נכון יותר לבחור בקאדילקים. אם כי אני מבין שהיה הליך מכרז וכו' וכו'.

 

מדינה דאגה לרכב משוריין רק למנהיגים המקומיים. זו הסיבה שלביבי ורובי יש אודי A8 עם מנוע 6 ליטר W12.

אני באמת לא מבין למה זנחו את הקאדילקים והלינקולנים. אבל כנראה מה שהיה טוב בשביל בן גוריון וחיים וייצמן כבר לא מספיק טוב למנהיגנו היקרים היום.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

אתם זוכרים איך מכרז עובד? כי נראה לי ששכחתם.

המדינה מוציאה מרכז עם דרישות מסויימות, החברות שעומדות בתנאים מגישות הצעה.

הצעה הטובה ביותר זוכה, מבין כמה שיקולים לאו דווקא בגלל מחיר ראשוני, יש שיקולים נוספים כמו עלות תחזוקה וכדומה.

אם אתם שואלים אותי, יש מספיק אמריקאיות בצבא.

כל פעם שמתפרסם תוצאות מכרז רכב ציבורי, הפורום רועד וגועש על ההחלטות שלו.

פורסם

מאוד צנוע. היו צריכים להזמין S600 פולמן.

2000-mercedesbenz-s-600-pullman_fccb0.jpg

The-mercedez-benz-S600-Pullman-Guard-Anti-teror-car.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

איזה כתבה עלובה, הכי מעצבן זה או השרלטנות של הכתבתב או המגמתיות המדאיגה עוד יותר, מי לעזאזל שם את התמונה של הלימוזינות שהוחלפו לפני

יותר מ 15 שנים ? אני מתחיל לחשוב שזה נעשה בכוונה.

YE0002773-BIG.jpg

פורסם (נערך)
איזה כתבה עלובה, הכי מעצבן זה או השרלטנות של הכתבתב או המגמתיות המדאיגה עוד יותר, מי לעזאזל שם את התמונה של הלימוזינות שהוחלפו לפני

יותר מ 15 שנים ? אני מתחיל לחשוב שזה נעשה בכוונה.

YE0002773-BIG.jpg

 

התמונה הזאת לא מדויקת, אלה לימוזינות מתחילת שנות ה-90 (יש גם אחת אזרחית לבנה), הן הוחלפו ב-S80 ממוגנות בתחילת שנות ה-2000 ואלה היום מוחלפות במרצדס.

בניגוד למה שטוקבקיסטים מתלהמים חושבים, ההזמנה של הלימוזינות כבר בוצעה לפני כמה חודשים והיא לא בדיוק רכב יומיומי של שרים וראש ממשלה והן מחליפות דגמים שכבר מאוד יקרים לתחזוקה.

 

אגב, ה-S80 ייצאו למכרז ויורידו מהם את המיגון, מה שבטוח שהן כנראה יעברו ללימוזינות של חתן-כלה.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה בדיוק מה שאמרתי עמי.

השאלה למה תקעו את התמונה הזו ?

נראה שהכתבתב הולעט בתמונה מיחצ"ן/דובר המשרד הממשלתי להקצאת לימוזינות,

לא טרח לוודא מה הקשר לעזאזל עם המציאות, והכל כדי לתרץ את המעבר למכוניות היקרות כי מהישנות הדלתות נופלות באמצע נסיעה.

פורסם

אני מסכים שלימוזינות בנות יותר מעשור צריך להחליף, אבל התמונה באמת לא במקום וגם לא סיפורי הדלתות הנופלות. אבל למה בדיוק אנו מצפים מאלופי הספינים והאגדות אשר יושבים בירושלים?

 

אני גם חושב שהבחירה ב-E350 היא מכובדת מספיק ולא מוגזמת ויקרה מדי. אין לי טענות לא על עצם ההחלפה ולא על המחיר של המכוניות המחליפות.

 

אבל אני לא חושב שצריך לשכוח את ההקשר לנאצים ולשואה של היצרן הזה.

אף פעם.

פורסם

לי קצת צורם כיצד יסיעו בשיירת מרצדסים אח"מים הישר מנתב"ג ליד ושם...

 

 

give me a brake...

פורסם

מי אמר ש-UMI ניגשו בכלל למרכז?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אני מסכים שלימוזינות בנות יותר מעשור צריך להחליף, אבל התמונה באמת לא במקום וגם לא סיפורי הדלתות הנופלות. אבל למה בדיוק אנו מצפים מאלופי הספינים והאגדות אשר יושבים בירושלים?

 

אני גם חושב שהבחירה ב-E350 היא מכובדת מספיק ולא מוגזמת ויקרה מדי. אין לי טענות לא על עצם ההחלפה ולא על המחיר של המכוניות המחליפות.

 

זאת בדיוק הבעיה.

הספינים שלו עובדים על ציבור מספיק גדול, כמה לוקשים אפשר להאכיל את העם הטיפש הזה לפני שהוא יתעורר ?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...