Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק


sluzon
שימו לב! השרשור הזה בן 3539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה אתה לא מבין? תנהג ב ST, CUP, GTI ובה (בקודמת לפחות) ותרגיש בהבדל... זה לא עניין של קריאה בכוכבים. בדגם הספורטיבי של האצ׳בק מצפים לעוד משהו חוץ מכח ואבזור. וכשיש אלטרנטיבות שבהן המשהו הזה בולט יותר, זו התוצאה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הגרסה שנהגתי עליה היא גרסת ההשקה כמובן (כרגע אין משהו אחר בארץ). אז נתחיל מבחוץ.

לגרסת ההשקה כל מיני טאצ'ים עיצוביים חביבים: מראות וספויילר אחורי מסיבי פחמן אמיתיים, אגזוזים מוגדלים עם דיפיוזר סקסי, חצאיות שחורות, השחרה של הפסים בגריל וידיות הדלתות. אישית אני מתחבר בד"כ למראה נקי אך הדיפיוזר האחורי בהחלט תורם למראה הנכון.

 

בפנים נגלה, למעט תוספת אבזור והמושבים, עיצוב מוכר וללא שינויים מהותיים בהשוואה לגרסאות הפשוטות יותר. המושבים של גרסת ההשקה (להבנתי בחו"ל הם זמינים לכלל הגרסאות) נראים מעולה ונוחים למדי וגם תמיכת הצד שלהם סבירה. יחד עם זאת, אין להם כל עדיפות על פני המושב הרגיל וייתכן אף שהמושב הרגיל מספק תמיכת צד טובה יותר. אני אישית הייתי מעדיף את מושבי עור רגילים.

 

כעת ברשותכם נעבור למנה העיקרית: המנוע.

אמנם על הנייר מדובר על יתרון של 5 סוסים בלבד (חסר משמעות) אך בהשוואה לתלתן הקודמת מדובר על שיפור מורגש מאוד, כאשר הדבר הראשון ששמים אליו לב הוא הצליל. סוף סוף רכב עממי (יחסית) בעל סאונד מעולה. לא עוד מכונות כביסה מעונה או שואב אבק מקרטע. יש לתלתן החדשה צליל יפה ונוכח, גם מבחוץ וגם מבפנים, וזה כמובן משדרג את חוויית הנהיגה.

דבר אחר ששופר בהשוואה ליתר המנועים של הג'ולייטה בכלל וזה של התלתן היוצאת בפרט הוא כושר הנשימה ונכונות העלייה בסל"ד. בעבר לקראת באיזור ה5,500-6,000 סל"ד המנוע היה ממצה את עצמו ומתחיל להחנק. כעת שיא ההספק אמנם מגיע ב5,750 סל"ד אך גם אם נגלוש טיפה מעבר לא המנוע ממשיך לשתף פעולה, וכל זה מלווה בצליל מחרמן. בנוסף לכך, כבר מסל"ד נמוך מאוד מרגישים כח רב.

לבסוף, ראוי לציין שעקב בלוק אלומיניום, אין תוספת משקל מקדימה בהשוואה לגרסאות הרגילות.

 

TCT חדש.

מדובר על יחידה שונה מזו אשר מצויה בג'ולייטה 170 וגרסאות המיטו השונות. למעשה מדובר על אותה יחידה שיושבת ב4C, בדומה למנוע.

אם להשוות בינה לבין הTCT אשר מצוי בגרסאות החלשות יותר, אז אז ניתן לדווח על שיפור ברהיטות העבודה, מהירות ההחלפה. כמו כן, הגיר מבצע החלפות באופן חלק יותר מאשר בעבר. בנוסף קיימת אפשרות לבקרת שיגור - אך לצערי לא התאפשר לבדוק פיצ'ר זה.

 

התנהגות.

נייטרלית מאוד ומאוזנת מאוד. התלתן לא תמהר להוציא תחת ותשתדל לבצע באופן נייטרלי בדיוק את מה שמבקשים ממנה. הדיפרנציאל מבוסס הABS המכונה Q2 מבצע עבודה יפה ותרומתו מורגשת ביציאה מכל עקומה. בהשוואה לג'ולייטות הרגילות, מדובר במידה מסויימת בתוספת על המאפיינים הקיימים.

 

בלמים.

בעלי כח עצירה יפה, אך הייתי מעדיף לו היו מחוררים למען קירור טוב יותר. הרכב הזה יודע לייצר קצב מהיר ביותר.

 

נוחות.

הרכב מונמח ונוסע על צמיגים בעלי חתך 40 ולמען האמת הוא נוח לפי כל קנה מידה סביר. בנוסף, אפשר למצוא את עצמך בקלות במהירות "שלילה במקום" מבלי להתרגש וזאת מכיוון שהרכב מאוד נינוח בשיוט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיפרנציאל מבוסס הABS המכונה Q2

 

הם בכח רוצים להכעיס אלפיסטים? כמה אפשר למתוח מותגים?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוואלה טוענים שבמקביל לג'ולייטה תלתן גם המיטו תלתן עברה מתיחת פנים, במסגרת המתיחה לא ניתן להשיג את המיטו תלתן עם גיר ידני, אלא רק עם גיר אוטומטי. האם יש לכם אישור לדיווח בכתבה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם בכח רוצים להכעיס אלפיסטים? כמה אפשר למתוח מותגים?

זה לא חדש. מה נזכרת לפתע? :)

חוץ מזה, אני חושב שניתן לומר שיש דברים יותר מכעיסים.

 

בוואלה טוענים שבמקביל לג'ולייטה תלתן גם המיטו תלתן עברה מתיחת פנים, במסגרת המתיחה לא ניתן להשיג את המיטו תלתן עם גיר ידני, אלא רק עם גיר אוטומטי. האם יש לכם אישור לדיווח בכתבה?

למיטב ידיעתי זה נכון.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלות:

האם מידת הצמיגים וכיול השלדה השתנו לעומת הדגם המוחלף?

האם היא הונמכה יותר מהקודמת.

האם נוחה פחות או יותר?

האם יש שינוי בהגה?

 

עניין צליל המנוע מבורך. זו אלפא...

 

האם בשורה התחתונה היא מהנה מהקודמת?

ואיך היא לעומת RS עד ההילוך השלישי ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלות:

האם מידת הצמיגים וכיול השלדה השתנו לעומת הדגם המוחלף?

האם היא הונמכה יותר מהקודמת.

האם נוחה פחות או יותר?

האם יש שינוי בהגה?

 

בדגם ההשקה מידות הצמיג זהות, כנ"ל בדגם הVOLANTE המאובזר (גג כפול, עור מלא, מושבים עם חשמול וחימום וכו').

בדגם הMONZA הג'נט 17" וקטן מהקודם.

 

עניין צליל המנוע מבורך. זו אלפא...

אכן צליל נוכח הן בסרק ובטח שבנסיעה חזקה.

 

האם בשורה התחתונה היא מהנה מהקודמת?

ואיך היא לעומת RS עד ההילוך השלישי ;-)

 

בוואלה טוענים שבמקביל לג'ולייטה תלתן גם המיטו תלתן עברה מתיחת פנים, במסגרת המתיחה לא ניתן להשיג את המיטו תלתן עם גיר ידני, אלא רק עם גיר אוטומטי. האם יש לכם אישור לדיווח בכתבה?

 

אכן כן.

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלות:

האם מידת הצמיגים וכיול השלדה השתנו לעומת הדגם המוחלף?

האם היא הונמכה יותר מהקודמת.

האם נוחה פחות או יותר?

האם יש שינוי בהגה?

 

עניין צליל המנוע מבורך. זו אלפא...

 

האם בשורה התחתונה היא מהנה מהקודמת?

ואיך היא לעומת RS עד ההילוך השלישי ;-)

מידת הצמיגים זהה - 225/40/18 כאשר בגרסת הבסיס של התלתן (מונזה שמה) מדובר על 225/45/17.

בהשוואה לתלתן הקודמת, אין הנמכה נוספת.

היא יותר נוחה והיא נוחה באופן כללי.

שינוי בהגה, מאיזו בחינה? גלגל ההגה שונה :)

 

בהשוואה לקודמת, היא פחות דרמטית ו/או פראית וכנראה שקצת יותר מבצעת. מצד שני, צליל המנוע משודרג מאוד וזה בהחלט תורם לחוויה.

אני אישית נהניתי (עליתי את המחצבות וירדתי את הירידות מאונ' חיפה). ה-Q2 עובד קצת יותר טוב ממה שזכור לי מהתלתן הקודמת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה בתגבור ההגה, תמסורת, תחושה. אני מבין שלא.

 

פחות דרמאטית? זה רע. הקודמת לא הייתה מספיק לדעתי.

 

עניין הביצוע המשופר, נו טוב, למסלול זה חשוב... ;-)

 

ומה עם ההשוואה ל RS? :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה שיש לי בעיה לקרוא את המונח Q2 ולחשוב שהוא מבוסס ABS.

 

למי שלא בעניינים, Q2 זה אחד ה-LSD's המכניים המומלצים לחלק ממכוניות האלפא המודרניות יחסית.

 

כלב זקן כנראה לא מתרגל בקלות לתרגילים חדשים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מידת הצמיגים זהה - 225/40/18 כאשר בגרסת הבסיס של התלתן (מונזה שמה) מדובר על 225/45/17.

בהשוואה לתלתן הקודמת, אין הנמכה נוספת.

היא יותר נוחה והיא נוחה באופן כללי.

שינוי בהגה, מאיזו בחינה? גלגל ההגה שונה :)

 

בהשוואה לקודמת, היא פחות דרמטית ו/או פראית וכנראה שקצת יותר מבצעת. מצד שני, צליל המנוע משודרג מאוד וזה בהחלט תורם לחוויה.

אני אישית נהניתי (עליתי את המחצבות וירדתי את הירידות מאונ' חיפה). ה-Q2 עובד קצת יותר טוב ממה שזכור לי מהתלתן הקודמת.

 

את המסלול הזה יכולת לעשות גם עם ה-RS, בהילוך 3 ותוך 20 דקות.. :evil:

תחזור למנהל הסוכנות ותאמר לו שאתה מוכן לתנאים שלו... :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה בתגבור ההגה, תמסורת, תחושה. אני מבין שלא.

 

 

פחות דרמאטית? זה רע. הקודמת לא הייתה מספיק לדעתי.

 

עניין הביצוע המשופר, נו טוב, למסלול זה חשוב... ;-)

 

ומה עם ההשוואה ל RS? :-)

לדעתי התלתן החדשה עדיפה על הקודמת. הדבר היחיד שניתן לומר לזכותה של הקודמת זה הגיר הידני.

השוואה מול מגאן? בוא נמתין לקרסו. הם עדיין מתלבטים מה לעשות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה שיש לי בעיה לקרוא את המונח Q2 ולחשוב שהוא מבוסס ABS.

 

למי שלא בעניינים, Q2 זה אחד ה-LSD's המכניים המומלצים לחלק ממכוניות האלפא המודרניות יחסית.

 

כלב זקן כנראה לא מתרגל בקלות לתרגילים חדשים.

נו, בסיאט קוראים לזה XDS ובוולבו אין לי מושג איך קוראים לזה אבל העיקרון זהה לחלוטין.

לפחות מהניסיון שלי, בוולבו זה עובד לא רע בכלל (בסיאט לא נהגתי מספיק כדי להתרשם). מה זה באמת משנה אם זה מכאני "כמו של פעם" או כזה שמתבסס על הבלמים? אנחנו מדברים כאן על רכיב פונקציונאלי גרידא, לא על איזה שעון יד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטענה שלי כלפיהם היא ש-Q2 הוא כינוי למוצר X ועכשיו הוא כינוי למוצר Y מודרני יותר ששונה מהותית מהקודם (אמורים לשמש לאותה תכלית, לכאורה).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק. פונקציונלית, במה שני המוצרים נבדלים זה מזה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...