Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול שבת עם ילדה אחת ומגאן RS Cup


falou
שימו לב! השרשור הזה בן 3443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באיזו מגאן הייתה נסיעת המבחן? (הצהובה החדשה של היבואן אחרי מתיחת הפנים או לפני)

 

וואו, אני ממש מופתע ומאוכזב מהסקירה הזאת :evil:

אתה יודע ממה ? אני לא מאמין שלקח לך מעל 3 שנים לנסות את המגאן RS !! :shock:

ועוד מפרנקופיל כמוך עם אקסית מיתולוגית מבית רנוספורט.

ראה עצמך נזוף :cool:

 

אני כבר לא כל כך נוהג. עברתי לאופניים בשביל אדרנלין...

יש לי גישה למכוניות מעניינות יותר, ואני לא מנצל את זה.

 

הייתי רוצה מיאטה בתור רכב שני. זה תפור על היכולות שלי, אבל כרגע זה לא בעדיפות בחיים.

 

 

לגבי תגובת הדוושה, היא ניתנת לכיוון ובדיפולט מתחדדת במצב ספורט (יש 5 מצבי כיול). למעשה מצחיק שהתלוננת שהיא לא ליניארית במצב הרגיל כי זאת בדיוק הגדרת הדוושה במצב הזה: linear :lol:

במסלול טכני וצפוף (כוכב-יאיר) או ג'ימקאנה הדוושה העצבנית במצב ספורט, או יותר נכון בניתוק בקרות מלא (כלומר אין גם tc), רק מפריעה ומקשה על השליטה במינון עדין ומדויק (חפירות ותת-היגוי זאת התוצאה הבלתי נמנעת). מעדיף את הליניאר במצב הזה.

 

אני בטח מקבל מה שאתה כותב. אני כו-לה נהגתי שלוש שעות, בתנאים מגבילים. ככלל, רכבים קצרים יותר מהמגאן מתאימים יותר לג'מאיקנות, וגם הכוח לא ממש משחק במהירויות ובמרחקים הללו. עדיין המגאן הרגישה מאוד זריזה וקלה לגודל שלה האמיתי שלה.

 

אני יכול להגיד לך שגם עם בקרה במצב ספורט אפשר להגיע למצבי החלקה קיצוניים מאוד והרכב יכול להחשב נושך גם עם בקרה. לא יודע אם זה התכנון או סף ביצועים כ"כ גבוה שבדגדוג המגבלות גם המערכות מתקשות לעמוד בקצב.

בכל מקרה, הבקרה מאוד מתירנית ולא מגבילה בכביש. במסלול אני תמיד מנתק לגמרי ויכול להגיד שההבדל לא גדול במהירויות הנמוכות האלה, במהירויות הגבוהות יותר (ערד) זריקות זנב מקבלות ריסון עדין עם הבקרה ובלי בקרה כדאי מאוד שתהיה במסלול עם שטח מילוט הולם כי זה יכול להגמר רע.

 

זו היתה גם התחושה שלי. רק לגבי הבקרה, אני בטוח שהיא מהירה מספיק. גם בפורשה יצא לי לחוות בקרה שמאפשרת לנהוג ורק מונעת החלקות מלאות. טוב לראות יישום ברמה הזאת גם במכונית כמו המגאן. זה באמת נהדר שאפשר לנהוג, אבל יש מה שיוציא אותך מטעויות קיצוניות. לבצע ממש החלקות, בכביש ציבורי... נראה לי שצריך באמת להיות נהג מיומן ומאומן בשביל זה, שזה לא אני (יכול להיות, כמו שכל אחד יכול להיות, אם הוא מתאמן נכון).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עם הילדה שלי באוטו אני לא מעיז לעשות שום דבר חוץ מאשר וורום וורם מדי פעם.

 

אני רוצה לענות לזה ברצינות.

 

אם הייתי חושב שאני נוהג בצורה מסוכנת, אז להעמיד משתמשי דרך אחרים בסיכון זה כן, אבל את הילדה שלי לא?!

זו צביעות.

 

אני נהגתי באופן שהוא לא מסוכן, למיטב הבנתי ויכולתי. אם היה מישהו אחר ברכב, חבר, אבא, טרמפיסט... הייתי נוהג אותו הדבר. אם הייתי לבד, יכול להיות שבמקומות שהייתי יודע בוודאות שאין שום סיכוי שמשהו יבוא מולי, הייתי מעיז יותר. אין הרבה מקומות כאלו בנס הרים ובשביל ממש להעיז יותר צריך רכב סיור צופה מלפנים.

 

פעם אחרונה שעשיתי תאונה בטיול נהיגה זה היה לפני 20 שנה, לפני שעשיתי קורס אחד. מאז (טפו, טפו, טפו) אני זוכר עוד פעם אחת שממש הבהלתי את עצמי. זה לא בגלל שאני נהג משובח, זה בגלל שאני לא לוקח סיכונים. אני לא לוקח קו נכון בפניות סגורות (כדי לקבל כמה שיותר ראות לתוך הפנייה), אני לא בולם כמה שיותר מאוחר ועל סף נעילה ואני לא ממקסם יכולת האצה ביציאה מהפנייה.

אני נוהג בקצב שאני מרגיש איתו נוח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההערה שלי לא באה ממקום של ביקורת.

 

אני שמרן מאד בנהיגה עם הילדה באלפא מכמה סיבות : אני נהג הרבה פחות טוב ממך למשל, הילדה שלי פעוטה והרכב הספורטיבי שלי יצא לשוק לפני 17 שנה ולא עומד בסטנדרטי בטיחות עכשוויים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההערה שלי לא באה ממקום של ביקורת.

 

לא קיבלתי את זה ככזו.

 

אני שמרן מאד בנהיגה עם הילדה באלפא מכמה סיבות : אני נהג הרבה פחות טוב ממך למשל,

 

אני לא כזה נהג טוב. אני פשוט קצת מנוסה ויודע לאבחן. כלומר, אני יודע להסביר לעצמי כל הזמן מה אני עושה לא נכון...

 

דרך אגב, רק אחרי שכתבתי ופרסמתי את הסקירה הלכתי לראות ולקרוא קצת ביקורות על הרכב (היחידה שראיתי פעם היתה ההשוואה ל-370Z, של הדגם טרופית הקודם, שהיתה קצת חובבנית בגישה). מסתבר שאני לא התלהבתי סתם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסקירה האישית. בהחלט נהניתי לקרוא. אני תמיד אוהב לקרוא סקירות שהן קצת יותר בנימה אישית.

אני זוכר שפעם כתבתי, שאם כבר קונים מגאן RS, אז כדאי ללכת צעד קדימה ולקחת את ה-CUP, משום שהדיפרנציאל מוגבל ההחלקה מהווה הבדל משמעותי בצורה שאתה מצליח לפנות כמו שצריך,ויחד עם זאת להספיק גם להאיץ בצורה מספקת.

 

מישור נוסף שבו מתבטאת החשיבות של מוגבל ההחלקה היא, כפי שציינת, הקלות שבנהיגה "כמעט ספורטיבית". אני נהג מאוד בינוני ואין לי הרבה ניסיון. למרות זאת, היה לי קל מאוד לבצע דברים בצורה נכונה [או קרוב לכך].

 

עניין אחרון מנקודת מבטו של נהג פחות מיומן - גם לי המגאן RS עושה המון חשק; וזהו חשק שנשאר, דהיינו אתה לא משתעמם מהר ולא מתעייף מהר. מידת העייפות שחשתי בה הייתה קטנה משמעותית מנהיגות אחרות. סה"כ מכונת נהיגה מצוינת.

רק שוב חשוב להזכיר, שאם כבר קונים, אז את ה-CUP.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, רק אחרי שכתבתי ופרסמתי את הסקירה הלכתי לראות ולקרוא קצת ביקורות על הרכב. מסתבר שאני לא התלהבתי סתם...

 

וואו, לא צחקת, באמת חיית מתחת לאבן בשנים האחרונות :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתיבה,

נהנתי לקרוא.

 

הכי חשוב שהחזרת את הניצוץ.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou מצד אחד אני ממש ממליץ קצת להכיר את ההיצע הנוכחי BRZ, ST (ה CUP הייתה MUST) ועוד כדי לראות שהיצרנים עדיין לא קברו סופית את הנהג (זה תהליך...)

מהצד השני, אתה נותן רושם שהמכוניות האלו מעניינת אותך כמו שאותי מעניין לנהוג על פיקאנטו (כדוגמא, שאף אחד לא יעלב).

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou מהצד השני, אתה נותן רושם שהמכוניות האלו מעניינת אותך כמו שאותי מעניין לנהוג על פיקאנטו (כדוגמא, שאף אחד לא יעלב).

 

לא... אבל אני לא אלך לשנורר נסיעות מבחן על רכבים שאני לא מתכוון לקנות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי מובן. מזל שיש את שלומי.

אני לא מציע לך סיבוב על ה ST כי פשוט אף אחד לא מקבל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NMP, Falou,

 

ברכב יש 5 מצבים לכיול דוושת הגז שלוחצים על כפתור ה ESP:

Snow, Progressive, Linear, Sport, Extream

ב Default (כשמדליקים את הרכב) זה מכויל על Progressive ולכן להרגשת שהדוושה לא אחידה...

 

בנושא הצליל שהרכב מוציא בזמן האצה חזקה, תעביר למצב Sport ותתחיל לשמוע פיצוצים :)

 

שמח שנהנית עם הרכב ובעיקר הילדה.

 

אגב, אני מכיר משתמש שיש לו RS265CUP עם 3 בוסטרים לילדים מאחורה :)

 

ערן.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3443 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...