Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול שבת עם ילדה אחת ומגאן RS Cup


falou
שימו לב! השרשור הזה בן 3442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

כולכם צודקים

אני מצר על כך שהמחיר בארץ גבוה מידי גם בנישה זו.

זו הסיבה שהתקציב שלי אפשר לי את הפיג'ו ואני שמח בחלקי.

 

עכשיו תפנק אותנו בסקירה... עם תמונות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אמנם אני מצטרף באיחור לשרשור, אבל בכל זאת רציתי להוסיף זווית משלי.

 

ראשית - תודה על הסקירה. אשמח, אם כבר קיבלת את הרכב - שתפרט מעט על ההבדלים בינו לבין הדגם שלפני מתיחת הפנים. האם ההבדלים מסתכמים בהורדת הקסנונים והוספת המושבים (המדהימים)? האם ניתן לקבל אותו גם עם המוניטור גרסה 2.0 הצבעוני איתו נמכר בחו"ל? האם יש הבדלים דינאמים?

 

נהגתי על ה- CUP265 שלפני מתחית הפנים בנהיגה מנהלתית (עד כמה שאפשר....) בעיר וגם בכוכב יאיר. והייתי רוצה להוסיף משהו בהשוואה שהייתה פה ביחס למיאטה מזדקנת, שכן הרכב היומיומי שלי היא מיאטה 2006 משודרגת קלות (זו שהייתה של רוני, אגב, שגם שמו הגיע לכאן). שתי המכוניות שונות מאוד אחת מהשניה. ראשית, המגאן בפני עצמה היא רכב מרשים. מאוד. למעשה, היא הרכב הנעה קדמית הכי לא-הנעה-קידמית שנהגתי בו בחיים. זה היה מאוד בולט במיוחד בכוכב יאיר (שם המיאטה זורחת). ההתמסרות של הרכב לשינויי כיוון ויציאה מפניות עם גז מוקדם פשוט מעוררת התשאות (וכן - WRX מלפני 7 שנים היא אכן לא ברת השוואה בשום מובן, הייתי לי פעם כזו). עד כדי כך - שהבעיה העיקרית שלה שם מול המיאטה היא המשקל העודף ולאו דווקא העובדה שהמנוע מניע את הגלגלים הקידמיים (ובכל רכב אחר הייתי כותב "הגלגלים הלא נכונים"). בשורה התחתונה אין ספק שהמיאטה רכב מהנה יותר (אם כי לא בהכרח מהיר יותר) בכוכב יאיר.

 

בכבישים המהירים יותר, כגון נס הרים (למרות שלא נהגתי שם במגאן) החוויה אמורה להיות שונה לגמרי. המגבלות הנמוכות יותר של המיאטה מכתיבות בהכרח קצת איטי יותר, למיאטה אין שם שום סיכוי מול השעון, מצד שני - המיאטה (שוב) תהיה מהנה יותר ומערבת הרבה יותר גם בנס הרים ולדעתי בכל כביש נהיגה, לפחות עבור נהגים ממוצעים פלוס, נהגים טובים באמת (ואני לא מכיר הרבה כאלו) אולי יוכלו להוציא יותר הנאה גם מהמגאן. את המיאטה, אגב, אפשר גם לנהוג ללא בקרות (כל עוד מכירים את הרכב ולוקחים מרווחי בטחון מתאימים) - אני לא בטוח שהייתי עושה אותו דבר במגאן.

 

אבל ביום-יום, רוב הזמן, המיאטה רכב הרבה פחות כיפי מהמגאן. הוא קטן, צפוף, לא פרקטי ועם איכות הרכבה של צעצוע סיני. במבחן ה-refinment המגאן, על מתליה הנוקשים לוקחת בגדול. ביום-יום, הכוח הזמין של המגאן ממכר - כל נסיעה רועשת ומקרקשת עם המיאטה הופכת לחוויה חזקה ומעודנת עם המגאן. מצד שני, כפי שגם נכתב פה, המיאטה יודעת להפוך גם את השגרה לכיף. לא צריך יותר מכיכר או פניה רחבה כדי להנות ממיאטה כמו שבחיים לא תהנה עם המגאן. כך שיש פה לא רק שאלה של אסטרטגיה (בצד אחד, מאזדה 3, או מקבילה אחרת, ליומיום ומיאטה לסופשבוע ובצד השני מגאן - כל יום, כל היום) אלא גם שאלה של מצב רוח - האם אני במוד של מיאטה או במוד של מגאן, ולכן הייתי שוקל לרכוש אחת בנוסף... מצד שני...בתקציב של שתיהן מגיעים לב.מ.וו 135M וכאן מתחיל ויכוח חדש... :)

עריכה אחרונה על ידי BobbyMiata
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או S3 שיש לה HALDEX CONTROLER שמבטל תת היגוי לגמריי ומעביר הרבה יותר לאחור חחח...

ומי של נסע על אחת כזו חייב לעצמו סיבוב.

וכן 135M נתחיל ויכוח חדש ושירשור.וואלה נהיה מעניין פה !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בובי, אין פה בשרשור מישהו שאמור לקבל מגאן (אני מכיר אחד כזה אבל לא פה). הבחור שמעלייך אמור לקבל 208 gti, אני מניח שמכאן הבלבול.

 

המתיחת פנים הזאת שולית. אין נגיעה של מחלקת הספורט, רק של העיצוב/שיווק.

השינוי העיקרי זה בעיצוב הפרונט (הסמל הענק) וחסכון בדמות ויתור על קסנון, פנסים עוקבי פניה, ברקסים מחורצים (בחדשה יש דיסקים רגילים).

זה שינויי דגם מבחינת רנו. בארץ קרסו הוסיפו לאבזור של הקאפ את הרקארו וג'אנט 19 (והעלו את מחיר הקאפ ב-7 אלף).

אז לגבי שיפור דינאמי, אם כבר אז הפוך, דיסקים רגילים וג'אנט 19...

לגבי המסך, אין R-Link מטעמי עלות ועיברות.

 

בקיצור, נראה לי שה-265 קאפ שלנו תהיה מבוקשת יותר 8)

 

מאחר ובמקרה לי יצא לנהוג בכוכב-יאיר על מיאטה 2006 משודרגת קלות (:wink:) אני יכול לחזק שאכן יותר כיף עם המיאטה בכוכב-יאיר (ובתוואי טכני גם תהיה שם מהירה יותר כי המגאן פשוט גדולה מדי לג'ימקאנה צפופה).

בכביש מפותל לעומת זאת אין למיאטה הרבה סיכוי להיות בקצב של המגאן. להרבה רכבים אין.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או S3 שיש לה HALDEX CONTROLER שמבטל תת היגוי לגמריי ומעביר הרבה יותר לאחור חחח...

ומי של נסע על אחת כזו חייב לעצמו סיבוב.

 

ה-S3 לא ברמה של המגאן והרבה יותר יקרה. במחירה יש כבר אלטרנטיבות עדיפות בהרבה לנהג.

מכונית מהירה ולא מספיק מערבת לנהיגה, אבל יותר טובה מתדמיתה והרבה יותר טובה מהגירסאות הנחותות.

 

 

לא הבנתי מה זה "חחח..." ומה הקשר שלו להאדלקס.

 

נהגתי על ה- CUP265 שלפני מתחית הפנים בנהיגה מנהלתית (עד כמה שאפשר....) בעיר וגם בכוכב יאיר.

 

אי אפשר ללמוד הרבה על המגאן בעיר. עד שלא התחלתי לטפס באשתאול, לא הבנתי כמה היא טובה.

האם הייתי מעדיף מיאטה... כן. אבל זה בגלל המגבלה שלי כנהג לא מוכשר ולא מיומן במיוחד ובגלל שאישית אני מעדיף פחות מהירות אבסולוטית ויותר דרמה (גם בגלל שאני לא ממש מוכשר).

המגאן, עם הדיפרנציאל והשלדה המעולה, מראה שמכונית הנעה קדמית יכולה להיות מעולה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
בובי, אין פה בשרשור מישהו שאמור לקבל מגאן (אני מכיר אחד כזה אבל לא פה). הבחור שמעלייך אמור לקבל 208 gti, אני מניח שמכאן הבלבול.

 

המתיחת פנים הזאת שולית. אין נגיעה של מחלקת הספורט, רק של העיצוב/שיווק.

השינוי העיקרי זה בעיצוב הפרונט (הסמל הענק) וחסכון בדמות ויתור על קסנון, פנסים עוקבי פניה, ברקסים מחורצים (בחדשה יש דיסקים רגילים).

זה שינויי דגם מבחינת רנו. בארץ קרסו הוסיפו לאבזור של הקאפ את הרקארו וג'אנט 19 (והעלו את מחיר הקאפ ב-7 אלף).

אז לגבי שיפור דינאמי, אם כבר אז הפוך, דיסקים רגילים וג'אנט 19...

לגבי המסך, אין R-Link מטעמי עלות ועיברות.

 

בקיצור, נראה לי שה-265 קאפ שלנו תהיה מבוקשת יותר 8)

 

מאחר ובמקרה לי יצא לנהוג בכוכב-יאיר על מיאטה 2006 משודרגת קלות (:wink:) אני יכול לחזק שאכן יותר כיף עם המיאטה בכוכב-יאיר (ובתוואי טכני גם תהיה שם מהירה יותר כי המגאן פשוט גדולה מדי לג'ימקאנה צפופה).

בכביש מפותל לעומת זאת אין למיאטה הרבה סיכוי להיות בקצב של המגאן. להרבה רכבים אין.

 

ניר

מסכים עם כל מילה של ידידי היקר!

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי לבד, יכול להיות שבמקומות שהייתי יודע בוודאות שאין שום סיכוי שמשהו יבוא מולי, הייתי מעיז יותר[...]זה לא בגלל שאני נהג משובח, זה בגלל שאני לא לוקח סיכונים. אני לא לוקח קו נכון בפניות סגורות (כדי לקבל כמה שיותר ראות לתוך הפנייה), אני לא בולם כמה שיותר מאוחר ועל סף נעילה ואני לא ממקסם יכולת האצה ביציאה מהפנייה.

 

מהיכרות עם כמה נהגים "משובחים" אני יודע שגם הם לא לוקחים סיכונים, ושומרים רזרבת אחיזה גדולה מאוד. אין מה לעשות: לרכב המודרני יש פשוט יותר מדי אחיזה לנהיגה בכביש הציבורי על המגבלות, בקרבתן או מעבר להן.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה זה "חחח..." ומה הקשר שלו להאדלקס.

 

.

 

זה הסאונד שאתה מקבל מהאלדקס מוזנח;-)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

כולכם צודקים

אני מצר על כך שהמחיר בארץ גבוה מידי גם בנישה זו.

זו הסיבה שהתקציב שלי אפשר לי את הפיג'ו ואני שמח בחלקי.

קנית 208 GTi? נייס, סחטיין, ספר לנו איך היא כשתגיע בבקשה:) תהנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה מיצה עצמו כבר מזמן, ניתן לו לשקוע לפני שנדרדר מ-חחח... ל-"RS שולטטתתתת".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...