Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר!! מה הפירוש השם שלכם בפורום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אייל 147 בגלל האלפא שמחכה בארץ. בעיקרון הכינוי שלי היה צריך להפוך ל אייל M3 אבל כבר התרגלתי לכינוי הישן - עוד מימי YNET

אייל - מה קורה עם ה-M באמת??

 

 

ה M בסדר גמור, אתמול עברתי את הקילומטר ה 8000

בתקופה האחרונה אני לא מצליח למצוא זמן לנסיעות כיף ארוכות, נראה לי שבסוף השבוע הזה אני אקח אותה למלאגה וחזרה - 250 קילומטרים של כבישי אגרה וכבישי שירות

מתפתלים :D

 

תתחדש על ה VTS

 

תודה תודה (-: אני מתקרב אט אט לביצועים של M3, רק עוד, המממ, 10 מכוניות??

 

לקחת קורסים מיוחדים לנהיגה? יש לך אבחנות על הרכב? משהו מעניין לספר? אם הייתה לי M3 הייתי מפוצץ את הפורום בסיפורים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמי האמיתי הוא הרמן

 

טוב אז ככה הכינוי הוא הרכב שנמצע בבעלותי כרגע

 

פג'ו Xs 106 Mk2 משנת ייצור 1998

 

רכב ברמה אחרת לגמרי מאיביזה 96 1600 ז"ל שהייתה לי

 

(ז"ל - טוטל לוסט בידי בחורה שלא נתנה זכות קדימה)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

פירוש השם שלי הוא פשוט על שם רכב החלומות שלי :

 

אלפה ספרינט שנת 88 אדומה/שחורה...

 

ומתישהו תהיה לי כזאת...אני מבטיח...

:inlove:

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
אחחח... הכינוי שלי? אלמנטרי! מאיפה היו מגיעים כינויים בימים שלפני האינטרנט? פשוט כך קראו לי בצבא. היו חיילים שטענו שצריך ביחידה שלנו (יחידה של 20 איש...) להוסיף תקן קב"ן במיוחד בשבילי. הצבא בהחלט הייתה תקופה של פריקת עול מאסיבית מבחינתי. וזה לא סותר לרגע את העובדה שהייתי חייל מצטיין שהוחתם לשירות קבע (לא לפני שהסא"ל שהחתים אותי דרש שכאיש קבע אני אפסיק להסתובב עם שיער ארוך, עם חגורה של הגדנ"ע, נעליים של אבא מששת הימים עם ריצ'רצ'ים ודרגת רב"ט על שרוול אחד למרות שהייתי סמ"ר).

 

למה באנגלית? כי ככה כתבו באינטרנט בתחילת שנות ה-90 על מסופיVT100 של VAX במרתפי הטכניון. אחחח הימים הטובים של ה DCC CHAT, ה GOPHER וה PINE. וכמה טוב שהימים האלו חלפו!

באיזה יחידה היית?

הידעתם - אם תכתבו את המילה "תפוז" באנגלית אבל עם אותיות עברית יצא לכם "אשפוז" :idea:

פורסם

משמעות השם שלי אולי ברורה אבל למי שלא הבין היא: HUMMER=הג'יפ המועדף אליי

ואולי הג'יפ הטוב ביותר בעולם!!!!!!

sound connecting people

פורסם

אצלי זה לא כל כך קשור לעולם הרכב למרות שיש רכב אחד שהייתי מאד רוצה שיהיה לי

שקשור לשם שלי(תמונה מצורפת)

ועכשיו לעיקר אני מעשן lucky-strike ומאד אוהב את המותג הנ"ל אך ברב המקומות זה ארוך מידי אז קוצר ל-luckies שדרך אגב גם מופיע על הקופסא.

וזה לא בר מזל כמו שכמ חשבו בעבר.

המשך גלישה נעימה

Lucky%20Strike%20Promo.jpg

8h9805_l.jpg

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
אצלי זה לא כל כך קשור לעולם הרכב למרות שיש רכב אחד שהייתי מאד רוצה שיהיה לי

שקשור לשם שלי(תמונה מצורפת)

ועכשיו לעיקר אני מעשן lucky-strike ומאד אוהב את המותג הנ"ל אך ברב המקומות זה ארוך מידי אז קוצר ל-luckies שדרך אגב גם מופיע על הקופסא.

וזה לא בר מזל כמו שכמ חשבו בעבר.

המשך גלישה נעימה

 

גם על המכוניות פורמולה 1 יש קבוצת bar הונדה הייה כתוב פעם lucky strike

לא ראיתי אם זה עדיין כתוב...

מישהו ראה :?:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אצלי זה לא כל כך קשור לעולם הרכב למרות שיש רכב אחד שהייתי מאד רוצה שיהיה לי

שקשור לשם שלי(תמונה מצורפת)

ועכשיו לעיקר אני מעשן lucky-strike ומאד אוהב את המותג הנ"ל אך ברב המקומות זה ארוך מידי אז קוצר ל-luckies שדרך אגב גם מופיע על הקופסא.

וזה לא בר מזל כמו שכמ חשבו בעבר.

המשך גלישה נעימה

 

גם על המכוניות פורמולה 1 יש קבוצת bar הונדה הייה כתוב פעם lucky strike

לא ראיתי אם זה עדיין כתוב...

מישהו ראה :?:

 

לא

פורסם
אצלי זה לא כל כך קשור לעולם הרכב למרות שיש רכב אחד שהייתי מאד רוצה שיהיה לי

שקשור לשם שלי(תמונה מצורפת)

ועכשיו לעיקר אני מעשן lucky-strike ומאד אוהב את המותג הנ"ל אך ברב המקומות זה ארוך מידי אז קוצר ל-luckies שדרך אגב גם מופיע על הקופסא.

וזה לא בר מזל כמו שכמ חשבו בעבר.

המשך גלישה נעימה

 

גם על המכוניות פורמולה 1 יש קבוצת bar הונדה הייה כתוב פעם lucky strike

לא ראיתי אם זה עדיין כתוב...

מישהו ראה :?:

 

לא

 

:lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אצלי זה לא כל כך קשור לעולם הרכב למרות שיש רכב אחד שהייתי מאד רוצה שיהיה לי

שקשור לשם שלי(תמונה מצורפת)

ועכשיו לעיקר אני מעשן lucky-strike ומאד אוהב את המותג הנ"ל אך ברב המקומות זה ארוך מידי אז קוצר ל-luckies שדרך אגב גם מופיע על הקופסא.

וזה לא בר מזל כמו שכמ חשבו בעבר.

המשך גלישה נעימה

 

גם על המכוניות פורמולה 1 יש קבוצת bar הונדה הייה כתוב פעם lucky strike

לא ראיתי אם זה עדיין כתוב...

מישהו ראה :?:

 

לא

 

:lol:

 

ישי בגרזן (שתמיד באינויזיבל !! יא זבל ! ) ולירן הגרזן ....

תגידו גם אתכם זה לא מעניין ??

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אצלי זה לא כל כך קשור לעולם הרכב למרות שיש רכב אחד שהייתי מאד רוצה שיהיה לי

שקשור לשם שלי(תמונה מצורפת)

ועכשיו לעיקר אני מעשן lucky-strike ומאד אוהב את המותג הנ"ל אך ברב המקומות זה ארוך מידי אז קוצר ל-luckies שדרך אגב גם מופיע על הקופסא.

וזה לא בר מזל כמו שכמ חשבו בעבר.

המשך גלישה נעימה

 

גם על המכוניות פורמולה 1 יש קבוצת bar הונדה הייה כתוב פעם lucky strike

לא ראיתי אם זה עדיין כתוב...

מישהו ראה :?:

 

לא

 

:lol::lol::lol:

 

לא צריך להיות כ"כ ישר אל הילד ..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

Yogev = השם שלי, מן הסתם

 

2.7BitTurbo = נפח המנוע של ה A6 שלי.

What if being strong didn't mean being heavy?

What if time itself could be challenged?

What if our eyes saw something never seen before?

What if centrifugal force could be challenged?

 

Audi.


×
×
  • תוכן חדש...