Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לסיטרואן C5 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי כולם,

 

אני מתעניין ברכישת סיטרואן C5 2010 מנוע 2000, רציתי לדעת כמה דברים לפני :

 

אמינות של הרכב בכלל והגיר בפרט

אחזקת הרכב - מחיר טיפולים סביר ?

 

כמובן שאקח את הרכב לבדיקה לפני.. כרגע מה שעומד על הפרק זה 2010 יד 1 פרטית 60 אלף קילומטר..

 

אשמח לשמוע ממכם בהקדם..

פורסם

האמינות של המנוע והגיר טובה, מחיר הטיפולים הוא לא יקר במיוחד, ומרווח הטיפולים הוא 20000 ק"מ או שנתיים (אם כי לו אני במקומך הייתי מבצע טיפול פעם בשנה.

 

נראה שירידת הערך של הרכב תהיה הרבה יותר משמעותית ממחיר הטיפולים. אבל השוק (ובמיוחד בקבוצת המשפחתיות הגדולות) הוא במצב גרוע ללא קשר לדגם מסויים - מה גם שזה יכול לעזור לך להוריד את המחיר המבוקש על הרכב שאתה מעוניין בו (קונים בזול ומוכרים בזול)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

תודה רבה לך על התשובה (האמת זה מה שרציתי לשמוע) :)

האם הדגם הזה (קומפורט) הוא בעל המטלים הפנאומתים ? ירדתי מאודי A6 2006 אחרי שהיא הרגהההה אותי בטיפולים.. מעל מאה אלף שח בשלוש שנים רק טיפולים, הרבה בעיות במחש גיר מחשב ABS וכו.. בגלל זה אני ככ מפחד מטיפולים גבוהים.. לא זה המקרה להבנתי..

 

היית ממליץ לי להסתכל גם על פורד מונדאו שנת 2010 לפני שאני סוגר על ה C5 ?

ושוב תודה רבה,

עומר.

עריכה אחרונה על ידי omerabramovich
פורסם

מאה אלף שקל על טיפולים ב-3 שנים לאודי ?

וואלה,היית קונה עוד אחת כזו ונוסע בשניה כשהראשונה מתקלקלת...

הסיטרואן נחשבת אמינה יחסית אבל הייתי ממליץ לך לבחון עוד רכבים בגלל שאתה צריך שקט בראש...

תבדוק גם את הסובארו b4 שתייתן לך שקט נפשי וגם בכיס לא תגיע לעלויות שהתרגלת

גם המאזדה 6 2008-2012 תתן לך שקט מכל הבחינות

גם המונדאו היא אופציה טובה,אבל שתיינית דלק

פורסם

לגבי הb4 מחירי הטיפולים סבירים חוץ מטיפול 105000 שמגיע לעלות של מעל 5000 ₪.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עומר לאיזה דגם בדיוק אתה מתכוון, דור ראשון או דור עדכני חיצונית אבל עם מכלולים ישנים?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
לגבי הb4 מחירי הטיפולים סבירים חוץ מטיפול 105000 שמגיע לעלות של מעל 5000 ₪.

 

אלו המחירים במוסך היבואן לטיפול החלפת טיימינג

במוסך מורשה העלות תהיה פחות אלפיים שקל לפחות

פורסם
עומר לאיזה דגם בדיוק אתה מתכוון, דור ראשון או דור עדכני חיצונית אבל עם מכלולים ישנים?

 

 

 

 

מודל 2010 זה הדור הנוחכי, עם מנוע וגיר כמו של הדור הקודם.

בערך באמצע המודל הנ"ל או תחילת 2011 התחחלו להגיע מכוניות עם מנוע 1.6 טורבו וגיר 6 הילוכים.

 

השנה האחרונה של שיווק הדור הקודם היא 2008.

 

 

פורסם

המתלים הרגילים הוצעו רק החל מ-2011 עם מנוע הטורבו.

 

לדעתי אם אתה מוצא את ה-C5 מתאימה לדרישותיך אין סיבה ללכת לרעות בשדות זרים. כי מרוב מבחר אפשר להתבלבל ולא לקנות לעולם :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין דור 1 או 2 בשנת 2010.

 

בשנת 2010 יש רק את הדור הנוכחי. שהגיע ב 2009 ובשנתיים הראשונות נמכר עם מנוע וגיר של הדור הישן. כלומר מנוע 2.0 וגיר 4 הילוכים.

 

ב 2011 והאלה עדיין מדובר באותו דור אבל מנוע 1.6 טורבו וגיר 6 הילכים.

 

 

פורסם

כתבתי זאת בהקשר ל-thread אחר ואני רוצה להוסיף זאת גם כאן -

בדיקה במכון בדיקה לפני רכישה יכולה לתת מענה לגבי תאונות, פחחות ועוד דברים שיגרתיים, הייתי מגדיר אותם - 'חיצוניים'...

 

כלי רכב מבית היוצר של פיג'ו וסיטרואן הם כלי רכב טובים ומומלצים בתנאי שטופלו כהלכה ובהבנת הרכב וה'אישיות' שלו.

את זה יכולים לבדוק המוסכים המתמחים כדוגמאת גבע, אורן ואם הדרך.

אל תתפשר על ביקור אצל אחד מהם לפני רכישה, במיוחד ברכב כמו ה-C5 עם מערכת המיתלים המיוחדת (והיקרה להחלפה...:wink:)

 

בהצלחה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

×
×
  • תוכן חדש...