תודה רבה לך על התשובה (האמת זה מה שרציתי לשמוע)
האם הדגם הזה (קומפורט) הוא בעל המטלים הפנאומתים ? ירדתי מאודי A6 2006 אחרי שהיא הרגהההה אותי בטיפולים.. מעל מאה אלף שח בשלוש שנים רק טיפולים, הרבה בעיות במחש גיר מחשב ABS וכו.. בגלל זה אני ככ מפחד מטיפולים גבוהים.. לא זה המקרה להבנתי..
היית ממליץ לי להסתכל גם על פורד מונדאו שנת 2010 לפני שאני סוגר על ה C5 ?
ושוב תודה רבה,
עומר.