Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזו חברה גרמנית החליטה לבנות אופנוע המונע ע"י מנועי מסור שרשרת.

24 מנועים ליתר דיוק (12 מכל צד):

http://www.motorcyclecity.com/bikewatch/Chain_Saw_Bike_Dolmette.htm

 

 

Dolmette_Chain_Saw_Bike.jpg

 

ואני אומר: "יופי נחמה..."

 

אה כן, ותודה על תיקון הפרטים

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
איזו חברה גרמנית החליטה לבנות אופנוע המונע ע"י מנועי מסור שרשרת.

12 מנועים ליתר דיוק:

http://www.motorcyclecity.com/bikewatch/Chain_Saw_Bike_Dolmette.htm

 

 

 

ואני אומר: "יופי נחמה..."

ליתר דיוק - 12 מנועים מכל צד... ובסה"כ 24 מנועים עם נפח כולל של 1900 סמ"ק (דו פעימתיים?!)

 

מה התכלית?

נראה לי שזה עוד מקרה של "רק כדי שתראו שאפשר"...

 

פשוט חובה להיכנס לאתר ולראות איך מניעים את האופנוע הזה... 2 אנשים, אחד מכל צד, מושך את הכבל להניע כל אחד מ-2 המנועים בכל צד...

 

וכן... רעש של ממכסחת דשא...

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
ליתר דיוק - 12 מנועים מכל צד... ובסה"כ 24 מנועים עם נפח כולל של 1900 סמ"ק (דו פעימתיים?!)

 

מה התכלית?

נראה לי שזה עוד מקרה של "רק כדי שתראו שאפשר"...

 

פשוט חובה להיכנס לאתר ולראות איך מניעים את האופנוע הזה... 2 אנשים, אחד מכל צד, מושך את הכבל להניע כל אחד מ-2 המנועים בכל צד...

 

וכן... רעש של ממכסחת דשא...

פחחחח...

ראיתי איך מניעים:shock: ,לוקח 5 דקות!!!

:drinking::loco::shock2::screwy:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

מה התכלית?

נראה לי שזה עוד מקרה של "רק כדי שתראו שאפשר"...

זו בדיוק התכלית, ללא מטורפים כאלו העולם היה מקום הרבה יותר משעמם.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

עוד לא פסו המטורפים מהעולם....

 

כבר יש המצאב מוגזמת דמות הY2K שאפילו נמכרת לכל דורש...

 

חכו חכו, בסוף יהיה לנו אופנוע עם מנוע של מעבורת חלל

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

Here's another severe case of insanity - a V8 Dodge Hemi motor with twin turbos -

http://images5.fotki.com/v88/photos/4/43175/656447/hemibike-vi.jpg

 

 

 

 

 

 

.Moti

אוי כמה מגוחך זה נראה...

 

מזכיר לי את ה-R1 ששמו לו מאחורה סרן (!) עם זוג צמיגי דראג שמנים ועשו איתו ברנאוטס all over the place, למי שמכיר את הסרטון...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

שערוריה

 

 

מי מרשה להעלות לאתר קישורים לסרטונים בהם רוכבים עם קסדת 3/4?

לא בטיחותי לצנזר מיד. :wink:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...