Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב האצבק עד 50k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייי מעוניין ברכב האצבק משנת 2006 ומעלה. כמובן שהייתי מעדיף איזה יפנית או קוריאנית.

מה אתם מציעים? המחיר שאותו אני מעוניין להשקיע הוא עד 50k.

 

אגב אם אני מעוניין לשלם בתשלומים אך לא מעוניין לקחת הלוואה מהבנק יש אופציה אחרת? יש מקומות שנותנים מימון גם אם אני לא לוקח מהם אוטו?

פורסם

כן, חפש בני רביזדה בגוגל.

ועכשיו ברצינות, פנה לחברת מימון ישיר, הם נותנים מימון (בריבית שחיטה כמובן) גם לרכבי יד שניה ואת כל התהליך אתה מנהל מולם ללא קשר מאיפה אתה קונה את הרכב.

 

לגבי הרכב, אתה צריך לתת עוד פרטים מה חשוב לך חוץ מארץ המוצא והתצורה.

בלי עוד פרטים אני יכול להמליץ לך בכלליות על I30 שנת 2008-2009

 

בהצלחה.

פורסם

עדיף כבר לקחת מהבנק.

לגבי האוטו האמת שבאמת אני לא ממוקד ועל משהו מסוים וזאת אולי הבעיה.

אני רק יכול להגיד שאני נוסע בערך 500 קילומטר בחודש ורוב הנסיעות שלי הן בתוך העיר. עכשיו יש לי פיגו 306 מנוע 1600 אז ככה שאני לא מחפש איזה מכונית מפלצת אלה משהו משפחתי קטן 1400-1600 סמ"ק עם תא מטען שיכול להכיל עגלת תינוק( בעתיד בע"ה).

גם בעצמי חשבתי על הi30 היא נכנסת בטווח מחירים הזה?

 

אגב ראיתי מאזדה 3 האצבק ממש חמודה אבל משום מה ביד 2 אני לא מצליח למצוא כאלה אלה רק את המאזדה הרגילות. אפשר קצת פרטים עליה?

פורסם

תחפש סובארו b3 יצא לי המון לנסוע ואפילו פעם 1 נהגתי עליו אחלה אוטו לא הכי חסכוני אבל ממה שיצא לי להרגיש כוח לא חסר לו למרות כל הביקורות עליו + התפעול הידני שלו מוסיף כוח

פורסם

לא חסר כוח? אתה מדבר על B3 הבסיסית 1.5 ליטר? מדובר ברכב איטי ועצל מאוד.

בנוסף היא לא מרווחת, לא מאובזרת ולא נאה במיוחד.

ההאצ'בק הקוראניות של אותן השנים עדיפות בהרבה.

פורסם
לא חסר כוח? אתה מדבר על B3 הבסיסית 1.5 ליטר? מדובר ברכב איטי ועצל מאוד.

בנוסף היא לא מרווחת, לא מאובזרת ולא נאה במיוחד.

ההאצ'בק הקוראניות של אותן השנים עדיפות בהרבה.

שמע נסענו איתה אוטו מלא נכון במרווח אתה צודק במיוחד שאני ומי שישב מקדימה גבוהים מאד אבל הרכב האיץ יפה+ התפעול הידני הגיע יפה למהירויות גבוהות

פורסם

הסטנדרטים שלך לגבי ביצועים טובים כנראה נמוכים.

נהגתי בכביש מישורי עם עוד נוסע אחד ובכל עקיפה הסל"ד הגיע לשמים, הרעש היה חזק במיוחד אבל ביצועים הרכב לא סיפק.

זה בנוסף לחסרונות שאתה ציינת כמו מרווח מוגבל ואני אוסיף גם שתא המטען קטן.

פורסם
הסטנדרטים שלך לגבי ביצועים טובים כנראה נמוכים.

נהגתי בכביש מישורי עם עוד נוסע אחד ובכל עקיפה הסל"ד הגיע לשמים, הרעש היה חזק במיוחד אבל ביצועים הרכב לא סיפק.

זה בנוסף לחסרונות שאתה ציינת כמו מרווח מוגבל ואני אוסיף גם שתא המטען קטן.

שמע לעומת האקסנט שלי הb3 די חזקה יש הבדל בין 1400 עם 97 כ״ס ל1500 עם 105 + טיפטרוניק נכון שיש רכבים חזקים כמו הb4 מאזדה 3 אבל למי שמחפש רכב בלי כאבי ראש ולא צריך הרבה מהרכב אז הb3 מספיק לו

פורסם
עדיף כבר לקחת מהבנק.

לגבי האוטו האמת שבאמת אני לא ממוקד ועל משהו מסוים וזאת אולי הבעיה.

אני רק יכול להגיד שאני נוסע בערך 500 קילומטר בחודש ורוב הנסיעות שלי הן בתוך העיר. עכשיו יש לי פיגו 306 מנוע 1600 אז ככה שאני לא מחפש איזה מכונית מפלצת אלה משהו משפחתי קטן 1400-1600 סמ"ק עם תא מטען שיכול להכיל עגלת תינוק( בעתיד בע"ה).

גם בעצמי חשבתי על הi30 היא נכנסת בטווח מחירים הזה?

 

אגב ראיתי מאזדה 3 האצבק ממש חמודה אבל משום מה ביד 2 אני לא מצליח למצוא כאלה אלה רק את המאזדה הרגילות. אפשר קצת פרטים עליה?

 

הייתה לי מאזדה 3 האצ'בק ב2004.

יופי של רכב אבל מבחינת תא המטען הוא מאכזב.

 

אם תמתח קצת את התקציב אתה יכול לקנות I30 2010 ותא המטען מרווח יותר מהמאזדה.

לגבי האם תא המטען של הI30 יתאים לעגלה, מאוד תלוי בעגלה.

עגלה של אינגלזינה נכנסת יופי ועגלה של בוגבו לא, זה תלוי בצורה שהעגלה מתקפלת.

אם אתה מעונייין למתוח קצת את התקציב יש לי חבר טוב שמוכר I30, אתה מוזמן לפנות אלי ואני יקשר בינכם.

את הB3 הייתי שולל במיידית אלא אם אתה לחוץ תקציבית ומעוניין להשקיע עד 40K.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...