Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי GT3000


מקלארן F1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר הרבה זמן מחפש את הביצועים של המיצובישי GT3000 האוטומטית...חיפשתי פה בפורום ובגוגל

מה שידוע לי זה:

כ"ס: בערך 225

תיבה: אוטומטית 4 הילוכים

הנעה: קדמית

מנוע :3000 (מן הסתם)

ביצועים 0-100: ??

מומנט: ??

עם מישהו יוכל לומר לי את הביצועים (מה שמסומן ב-??) אני ישמח מאוד!

יונתן

פורסם

זהו?

 

שני פרטים כאלו שוליים אתה צריך, ובשביל זה אתה פותח שרשור?

מילא היית שואל דברים שהם תחושות של אנשים, כמו איך הרכב מרגיש בכביש, התנהגות שלו מהנה או לא וכד', אבל אתה שואל שאלות שהן נתונים יבשים באינטרנט.

 

www.carfolio.com

Back to the original - NC again.

פורסם

אני לא שואל נתונים אחרים...כי בוא נראה:אולי אחוז אחד מכל החברים בפורום הזה נהגו על האוטו!!

 

זה כמו שבחור שאל על סליקה אחת...ומישהו העיר לו שאין פה אף אחד שיש לו סליקה!

ברור שהייתי רוצה לדעתם נתונים כאלה..אבל אני לא בטוח שיש למישהו משהו לספר!

אז בבקשה עם למישהו יש לספר לי על האוטו אני ישמח לשמוע

ובקשר לנתונים אני לא מצאתי באינטרנט את הנתונים שלה!

יונתן

פורסם

דרך אגב

מנוע 3000 טורבו כפול ע"ע twin turbo , היגוי בגלגלים אחורים עד 10 מעלות לכל צד אאל"ט , ספויילר אחורי מתרומם אוטומטית סטייל פורשה , צליל אגזוז משתנה בלחיצת כפתור ועוד ועוד ועוד דברים רבים וטובים .

 

לפי דעתי זה הרכב הכי טוב שיצרה מיצובישי

ים long time no

פורסם
דרך אגב

מנוע 3000 טורבו כפול ע"ע twin turbo , היגוי בגלגלים אחורים עד 10 מעלות לכל צד אאל"ט , ספויילר אחורי מתרומם אוטומטית סטייל פורשה , צליל אגזוז משתנה בלחיצת כפתור ועוד ועוד ועוד דברים רבים וטובים .

 

לפי דעתי זה הרכב הכי טוב שיצרה מיצובישי

 

אני חולק עליך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=50173&highlight=EVO

 

:wink:

 

 

(חוץ מזה שהיא אוטומטית - פיכס :razz:)

וואלק אתתתתה

פורסם
זה לא מיצובישי.

"ראלי ארט" אחראים לבהמה הזו

100% מיצובישי, הם עשו את זה לכבוד מספר שנים (נדמה לי 40) של שיווק בבריטניה.

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי מיצובישי gt3000 ואני מחפש מישהו שיש לו רכב כזה או מישהו שיש לו מוסך שהתעסק ברכב כזה זה דבר ראשון ודבר שני אני מחפש קוהיל לרכב הזה ... אני מבקש כל מי שיודיע משהו או כל מי שיכול לעזור לי שיתקשר אלי למספר 0523062966 או שישלח לי מיל ל [email protected]

פורסם
יש לי מיצובישי gt3000 ואני מחפש מישהו שיש לו רכב כזה או מישהו שיש לו מוסך שהתעסק ברכב כזה זה דבר ראשון ודבר שני אני מחפש קוהיל לרכב הזה ... אני מבקש כל מי שיודיע משהו או כל מי שיכול לעזור לי שיתקשר אלי למספר 0523062966 או שישלח לי מיל ל [email protected]

 

שלחתי לך מייל בנושא

פורסם

ברק מרדיו השרון הוא בעלים של 3000GT VR-4 משופרת שהיתה של אריק

אריק השקיע על האוטו הרבה ושום דבר ברכב לא נשאר מקורי (כסאות ספארקו, ג'אנטים OZ מתלים ובולמים CoilOver TEIN משתנים ע"י בקרה נפרדת לסרן הקידמי והאחורי וכ'ו...)

הרכב פשוט מטורף.

 

IMG_8272.jpg

S2000

פורסם
אני מניח שאתה מאזור כרמיאל ושהיא שחורה (לא ידוע לי על אחת אחרת).

זו ממש מצווה להחזיר אותה למצב טוב, כי אם זו ה3000GT שאני מכיר, היא לא נשמעת ממש טוב.

 

 

נכון זה אותו רכב , לפני שהגיע אלי הוא היה מאוד מוזנח , אבל אני עכשיו התחלתי לסדר אותו ואני אחזיר אותו יותר טוב ממה שהיה ואחזיר לו כל החלקים המקוריים שלה

×
×
  • תוכן חדש...