dawn_m206
-
הודעות
32 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי dawn_m206
-
שדרוג סאונד בטויוטה ראב 4 היברידית 2019
dawn_m206 פרסם הודעה בנושא של aristoman בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מדובר ביוסי אלפיין, נמצא ברחוב הסדנה 6 באור יהודה - עלית קאר אודיו זהו שם הסדנה. Sent from my iPhone using Tapatalk -
מגבר GENESIS profile 4 ultra במצב מצוין. קומפוננט MOREL elate במצב מעולה, היו בשימוש קצר מאוד. מחיר: 3200 ש"ח
-
מגבר ארק אודיו דגם 300.2 במצב מעולה, נקנה בחו״ל. מחיר: 1200 שח. טלפון: 054-2444233
-
מקפיץ.
-
הג׳נסיס נמכר.
-
שבוע חדש.
-
המורל נמכר.
-
אהלן, מוכר את המערכת שלי: 1. מגבר ג'נסיס 4 ערוצים סדרה 3 - כולל קופסה ותעודת מקוריות של ג'נסיס. 2. קומפוננט מורל הייבריד - הרמקולים בני חצי שנה. 3. מכשיר אלפיין 117riכולל מתאם בלוטוס BT400. 4. סאב רוקפורד פאנצ' 12 אינצ' (P1S2-12) מגיע בתיבה מקורית של רוקפורד. לפרטים נוספים: 054-2444233
-
הקפצה.
-
אהלן, מדובר בקבל דיגיטלי 10 פרד של רוקפורד, באיכות גבוהה מאוד. דגם:Rockford RFC10HB 10FARAD היה בשימוש קצר מאוד. 054-2444233
-
למכירה קומפוננט (6.5) ומגבר (4X100) רוקפורד מסדרת POWER
dawn_m206 פרסם הודעה בנושא של dawn_m206 בתוך מכירה - אודיו
הקפצה. -
התקנת מערכת קאסטום ברנו קליאו RS (התמונות בפנים)
dawn_m206 פרסם הודעה בנושא של dawn_m206 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כדי שיהיה אפשר להחליף סט קומפוננט שהטוויטר שלו גדול יותר. -
אהלן, עקב מעבר לסט ומגבר אחרים, למכירה: זוג קומפוננטים 6.5 של רוקפורד מסדרת POWER. מחיר: 1000 ש"ח. מגבר רוקפורד מסדרת T 400.4. מוציא 100X4. מחיר: 1700 ש"ח. המוצרים אצלי משנת 2011, במצב מצויין והותקנו לתקופה קצרה בלבד. זמין לפרטים נוספים: 054-2444233 או בהודעה פרטית. תמונות של המגבר
-
התקנת מערכת קאסטום ברנו קליאו RS (התמונות בפנים)
dawn_m206 פרסם הודעה בנושא של dawn_m206 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
-
אהלן, לאחרונה רכשתי רכב, רנו קליאו RS שנת 2011, והחלטתי שאני רוצה להתקין מערכת. היה ברשותי ציוד (יפורט בהמשך), אך לאור נסיונות העבר, חיפשתי מקום שיוכל להגשים את רצונותיי בצורה הטובה ביותר. לאחר בירור, בין היתר בחיפוש בפורום זה, הייתי בכמה מקומות, אך לאחר שהגעתי ליוסי אלפיין והתרשמתי מהסדנא שלו, ראיתי עבודות קודמות ובעיקר התרשמתי מהאיש - החלטתי להתקין אצל יוסי ללא התלבטות. היו לי כמה דילמות לגבי ההתקנה - האם ללכת על מערכת היקפית או על במה, כיצד להתקין את כל הרכיבים בתא המטען מבלי לפגוע במראה המקורי או במקום. הציוד שהיה ברשותי: HU: אלפיין 117RI. COMP: רוקפורד 6.5 מסדרת POWER. SUB: רוקפורד 12 מסדרת פאנצ'. AMP: רוקפורד 400.4 מסדרת POWER. לאחר התייעצות עם יוסי החלטתי לבנות STAGE ולכן נדרשה עבודה על קורות A כדי ליצור מקום לטוויטרים כפי שניתן לראות בתמונות. הדלתות עברו איטום כפול כדי לשפר את איכות השמע. כמו-כן, הסאב הגיע בתיבה משלו, אך מטעמי מקום ואסתטיקה החלטתי להשקיע בבנייה של תיבה בהתאם לנישה הקיימת בתא המטען. התיבה החדשה זהה למקורית מבחינת נפח ופרמטרים נוספים. התוצאה, כפי שניתן לראות, מדהימה: הקורות נראות חלק אינטגרלי מהרכב, יש מקום רב בתא המטען והחלקים נראים מעולה. חווית ההתקנה הייתה מעולם אחר - יוסי הוא איש מקצוע ברמה גבוהה, מייעץ לכל אורך הדרך ותמיד שם לכל שאלה או שיגעון. תמונות מתוך הרכב:
-
מעוניין לרכוש.
-
הקפצה.
-
תודה על הסקירה. מעניינת אותי עלות הביטוח המקיף שאתה משלם. כשאני התעניינתי לפני חצי שנה לערך העלויות היו סביב 7k.
-
כניסה AUX לסוזוקי סוויפט 2011
dawn_m206 פרסם הודעה בנושא של alexroz בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
השאלה אם קיימת יציאה כזו במערכת הקיימת, אחרת ההתקנה יקרה יותר. -
צמיגים לפוקוס: קומו, גודייר, טויו, קונטננטל
dawn_m206 פרסם הודעה בנושא של dotancohen בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מאיזה שבוע ושנה הצמיגים? -
ייעוץ בין סיאט איביזה לפולקסווגן פולו
dawn_m206 פרסם הודעה בנושא של imprezaSTiWRx בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לפני השיקול הכלכלי - הייתי מבצע נסיעת מבחן כדי לבדוק איזה רכב יותר לטעמך. הפולו אולי יקרה יותר, אבל ייתכן שישתלם לך לשלם את ההפרש עקב חוויות הנהיגה. -
באיזה רכב מדובר?
