Jump to content

dawn_m206

  • הודעות

    32
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dawn_m206

  1. מדובר ביוסי אלפיין, נמצא ברחוב הסדנה 6 באור יהודה - עלית קאר אודיו זהו שם הסדנה. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. מגבר GENESIS profile 4 ultra במצב מצוין. קומפוננט MOREL elate במצב מעולה, היו בשימוש קצר מאוד. מחיר: 3200 ש"ח
  3. dawn_m206

    Arc Audio 300.2 למכירה

    הקפצה.
  4. dawn_m206

    Arc Audio 300.2 למכירה

    הקפצה.
  5. מגבר ארק אודיו דגם 300.2 במצב מעולה, נקנה בחו״ל. מחיר: 1200 שח. טלפון: 054-2444233
  6. מקפיץ.
  7. הג׳נסיס נמכר.
  8. שבוע חדש.
  9. המורל נמכר.
  10. אהלן, מוכר את המערכת שלי: 1. מגבר ג'נסיס 4 ערוצים סדרה 3 - כולל קופסה ותעודת מקוריות של ג'נסיס. 2. קומפוננט מורל הייבריד - הרמקולים בני חצי שנה. 3. מכשיר אלפיין 117riכולל מתאם בלוטוס BT400. 4. סאב רוקפורד פאנצ' 12 אינצ' (P1S2-12) מגיע בתיבה מקורית של רוקפורד. לפרטים נוספים: 054-2444233
  11. הקפצה.
  12. אהלן, מדובר ב‎קבל דיגיטלי 10 פרד של רוקפורד, באיכות גבוהה מאוד. דגם:Rockford RFC10HB 10FARAD היה בשימוש קצר מאוד. 054-2444233
  13. כדי שיהיה אפשר להחליף סט קומפוננט שהטוויטר שלו גדול יותר.
  14. אהלן, עקב מעבר לסט ומגבר אחרים, למכירה: זוג קומפוננטים 6.5 של רוקפורד מסדרת POWER. מחיר: 1000 ש"ח. מגבר רוקפורד מסדרת T 400.4. מוציא 100X4. מחיר: 1700 ש"ח. המוצרים אצלי משנת 2011, במצב מצויין והותקנו לתקופה קצרה בלבד. זמין לפרטים נוספים: 054-2444233 או בהודעה פרטית. תמונות של המגבר
  15. אהלן, לאחרונה רכשתי רכב, רנו קליאו RS שנת 2011, והחלטתי שאני רוצה להתקין מערכת. היה ברשותי ציוד (יפורט בהמשך), אך לאור נסיונות העבר, חיפשתי מקום שיוכל להגשים את רצונותיי בצורה הטובה ביותר. לאחר בירור, בין היתר בחיפוש בפורום זה, הייתי בכמה מקומות, אך לאחר שהגעתי ליוסי אלפיין והתרשמתי מהסדנא שלו, ראיתי עבודות קודמות ובעיקר התרשמתי מהאיש - החלטתי להתקין אצל יוסי ללא התלבטות. היו לי כמה דילמות לגבי ההתקנה - האם ללכת על מערכת היקפית או על במה, כיצד להתקין את כל הרכיבים בתא המטען מבלי לפגוע במראה המקורי או במקום. הציוד שהיה ברשותי: HU: אלפיין 117RI. COMP: רוקפורד 6.5 מסדרת POWER. SUB: רוקפורד 12 מסדרת פאנצ'. AMP: רוקפורד 400.4 מסדרת POWER. לאחר התייעצות עם יוסי החלטתי לבנות STAGE ולכן נדרשה עבודה על קורות A כדי ליצור מקום לטוויטרים כפי שניתן לראות בתמונות. הדלתות עברו איטום כפול כדי לשפר את איכות השמע. כמו-כן, הסאב הגיע בתיבה משלו, אך מטעמי מקום ואסתטיקה החלטתי להשקיע בבנייה של תיבה בהתאם לנישה הקיימת בתא המטען. התיבה החדשה זהה למקורית מבחינת נפח ופרמטרים נוספים. התוצאה, כפי שניתן לראות, מדהימה: הקורות נראות חלק אינטגרלי מהרכב, יש מקום רב בתא המטען והחלקים נראים מעולה. חווית ההתקנה הייתה מעולם אחר - יוסי הוא איש מקצוע ברמה גבוהה, מייעץ לכל אורך הדרך ותמיד שם לכל שאלה או שיגעון. תמונות מתוך הרכב:
  16. מעוניין לרכוש.
  17. הקפצה.
  18. תודה על הסקירה. מעניינת אותי עלות הביטוח המקיף שאתה משלם. כשאני התעניינתי לפני חצי שנה לערך העלויות היו סביב 7k.
  19. שאלה קשורה, מישהו יודע מדוע לא מאפשרים להזמין שירוקו 2 ליטר ידנית (אותו מנוע של ה-GTI הידנית)?
  20. השאלה אם קיימת יציאה כזו במערכת הקיימת, אחרת ההתקנה יקרה יותר.
  21. מאיזה שבוע ושנה הצמיגים?
  22. לפני השיקול הכלכלי - הייתי מבצע נסיעת מבחן כדי לבדוק איזה רכב יותר לטעמך. הפולו אולי יקרה יותר, אבל ייתכן שישתלם לך לשלם את ההפרש עקב חוויות הנהיגה.
  23. באיזה רכב מדובר?
×
×
  • תוכן חדש...