Jump to content

dawn_m206

  • הודעות

    32
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dawn_m206

  1. בבעלותי היו שתי צרפתיות, 206 XS ו-C4 VTS ושתיהן היו תענוג לתחזוקה. בעיני זה תלוי לא מעט בבעלים (עד כמה הוא מטפל ברכב) ובאנשי המקצוע שהוא מטפל אצלם. למזלי יצא לי להכיר אנשי מקצוע מדהימים לצרפתיות.
  2. הקפצה. 117 - אקטואלי. 9887 - נמכר.
  3. תודה, אני תקווה שגם אני אצליח לצאת עם פוליסה במחיר סביר.
  4. תודה על המענה. אנסה לבטל את ההחרגה הזו. עדיין לא ברור לי מדוע יקר לבטח את הגג הקשיח (מיאטה) מאשר את הגג הרך. ההיגיון אומר בדיוק הפוך. קיבלתי הצעות של 7000 ש"ח וצפונה עבור ביטוח של גג קשיח, למרות שאני נהג יחיד, למעלה מ- 30 וללא עבר ביטוחי ב- 3 שנים האחרונות (או בכלל). יש למישהו מכם טלפון של סוכן/סוכנות מומלצים שהמחיר בהם הוא נמוך יותר?
  5. אהלן, האם מישהו מכיר את הנושא? אם סוכן/חברת הביטוח רוצים להחריג את הגג מהצעת הביטוח המקיף ודורשים סכום נוסף על ביטוחו, האם זה חוקי? יש גורם שניתן לפנות אליו? שחר
  6. נצל"ש מישהו יודע להסביר מהו ההבדל בין הקרוס האקטיבי ומהי המשמעות הפרקטית? לא ניתנה תשובה כאן או בשרשורים אחרים. אני בעלים של שני המכשירים הנ"ל ויש לי כרגע התלבטות מה להרכיב ברכב. תודה.
  7. ה-117 נמכר. 9887 - עדיין אקטואלי.
  8. הקפצה.
  9. שני המכשירים במצב מעולה. 117R - חדש לחלוטין, הורכב לכמה ימים והורד קניית מכשיר מוליטימדיה. 054-2444233.
  10. ההבדל הוא החל משנתון 2004 ברמות גימור גבוהות. עד שנה זו, בכל רמות הגימור צבעי הפגוש ופסי הקישוט היו בצבע שחור.
  11. אהלן התחדשתי בסיטרואן c4 vts וברצוני להחליף רביעיית צמיגים. לאחר מחקר, אני מתלבט בין שני הסוגים הבאים: goodyear 205/50ZR17 93W F1 GSD3 או michelin 205/50 R 17 89Y PILOT SPORT PS2 N3 עניין נוסף הוא טריות הצמיגים - מהו מספר השבוע שמתחתיו לא כדאי לרדת? תודה לעונים.
  12. אהלן אשמח לרעיונות לרכב ספורטיבי ידני בתקציב של עד 80k רצוי משנתון 2006 ומעלה. אמנם מרבית הנסיעות תהיינה מנהלתיות, אך חשוב לי גם שיהיה ברכב גם צדדים שובבים. תודה למשיבים.
  13. היי מקום מעולה שנקרא אוטו אלגנס שנמצא באזור התעשייה של יהוד. מקצועיים מאוד, אני חידשתי שם את העור בגלגל ההגה שלי. עיקר העבודה שלהם היא התקנה של מושבי עור ברכבי יוקרה חדשים. אני יודע שגם קמור ויבואנים נוספים שולחים רכבים לשם. ממליץ בחום. הטלפון שלהם: 03-9603456
  14. אהלן מה דעתכם על המכשיר? אני מחפש מכשיר sq - לא מאזין כמעט בכלל לmp3 כך שהיעדר היכולת אינו מפריע. מישהו שמע או התקין? תודה. שחר
  15. dawn_m206

    מיצובישי GT3000

    שלחתי לך מייל בנושא
  16. כמה ק"מ עבר הרכב? ידשנייה לרכב משנת 98 זה מעולה.. במיוחד אם המצב המכני סבבה.. יש סיבה שהיא דורשת 14?
  17. אני בעל XS שנתון 2003 והיא אצלי משנת 2007 (נקנתה כיד ראשונה). הרכב לא נכנס הרבה למוסך, ואני מכיר עוד כמה אנשים בעלי XS שגם אצלם אין הרבה כניסות למוסך. לגבי סוגיית טיפולים בזמן שחוסכים כניסות למוסך, הרי שזו טענה שתקפה לכל רכב באשר הוא ולאו דווקא לדגם הזה או לצרפתיות בכלל. לגבי עלות הטיפול בה, תלוי היכן מטפלים ברכב. מוסכים מורשים, שלא לדבר על המוסך המרכזי יקרים עד מאוד ולא תמיד הכי שירותיים ולעניות דעתי מומלץ להתרחק מהם. אני מטפל במוסך "שאפט" אצל דודי וניצן. מאז שהכרתי את המקום הזה, לא רק שהרכב לא נכנס יותר מידי למוסך, אני גם שקט שיש מי שמטפל ברכב באופן מקצועי והעלות היא סבירה לגמרי. בקיצור, לפני שאתה ממהר להאמין לכל מיני דברים שאנשים שחיפשו סה"כ חודש וחצי אומרים ונסמכים יותר על סיפורי אגדות ושמועות - מציע לך לדבר עם אנשים שמחזיקים רכב כזה (או כל רכב אחר שאתה רוצה לקנות). אני אשמח לפרט יותר בהתאם לשאלות שלך. אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי. שחר
  18. הבעיה נפתרה - תושבת המנוע העליונה הייתה שבורה, ולכן בכל פעם שדוושת הגז נעזבה בפתאומיות המנוע זז ומכאן הנקישות. אני חייב תודה גדולה לניצן ודודי ממוסך שאפט, שהיו אדיבים ומקצועיים כהרגלם. שמר - אם אפשר הערה נטולת ציניות: לטעמי יש דרך להתבטא, לא תמיד האמירות הציניות במקומן. אתה אושיה בפורום, וותיק ומנהל מוכשר, אך אני הקטן מציע לחשוב לעיתים לפני שעונים בציניות מתפרצת. אינני חושב שהודעתי הייתה לא ברורה, כמובן שאילו הייתי יכול לפרט יותר הייתי עושה זאת שהרי איש כאן הוא לא קוסם או קורא מחשבות. בקיצור אפשר לכתוב (לפעמים) גם בלי הטון המלגלג. נקודה למחשבה.
  19. אשמח לקבל/לקרוא התייחסות אם מישהו יכול לשפוך מעט אור על הנושא.
  20. שלום רב. ברשותי פיג'ו 206XS שנת 03 בעלת גיר ידני, הרכב עבר 89K ק"מ ומטופל במוסך שאפט. לפני יומיים החלו להופיע מעיין נקישות לאחר שאני עוזב את דוושת הגז. התופעה מתרחשת במיוחד במהירויות גבוהות יחסית (לא קורה בד"כ בהילוך נמוך) וכאשר הדוושה נעזבת בפתאומיות. פרט לכך, הרכב מתנהג כרגיל ללא תופעות יוצאות דופן. אשמח לחוו"ד מה יכולה להיות התקלה ומה הצפי לתיקון. תודה.
  21. אני ממליץ בחום על מוסך שאפט - אני מטפל ב-206 ידנית שנת 2003 ומרוצה מאוד. טיפול מקצועי, מסבירים באופן מפורט את מהות התקלה והעלות המשוערת. עברתי לשאפט לאחר שהתאכזבתי ממספר מוסכים, בין היתר, מוסכים מורשים. המוסך ממוקם ברח' מנחם בגין 62 ת"א. ממליץ לך גם להביט בשרשור שיש כאן בפורום אודות המוסך - תמצא רשימה מכובדת של ממליצים.
  22. ממה צריך להיזהר שצובעים? האם אפשר לקנות קליפר צבעוני והאם יש לכם מושג מהי העלות?
  23. שלום רכשתי גלגלי מגנזיום בשעה טובה והמליצו לי להתקין נעילה בברגים. אשמח לתגובות - האם מומלץ? מהי העלות? היכן ניתן לעשות זאת?
  24. שלום.. הרכב שרכשתי לאחרונה היה שייך למעשנת וברצוני לנקות את המאפרה. ניסיתי לשטוף עם מים ולשפשף עם סקוצ'ברייד, אך לצערי נותרו סימנים וגם ריח. מישהו מכיר חומר שיכול להסיר את שאריות האפר והריח מהפלסטיק מבלי להסב למאפרה נזק?
×
×
  • תוכן חדש...