Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט ביאס לי את כל העסק הדבר הזה, אתמול התקינו לי את המערכת. בצד אחד rca בצד השני כל השאר

שומעים מפגר באמת רק שאני שומע אתה היללה הזאת

מה לעשות מכאן? איך להתחיל לבודד את הבעיה?

 

יש לי alpine9822

Morel dotech ovation 6

Pioneer 6995s

Rockford punch p3

Jbl 1004

Helix esprit e10

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

תבדוק מינוס אם מחובר טוב ומשוייף הצבע באזור החיבור לשלדה, בדווק אוליי הגיין פתוח יותר מידיי וזה גם גורם ליללה לפעמים.

פורסם

לגבי רעש אלטרנטור יש כאן המון מידע, אבל איפה קנית בארץ הליקס אספריט?

 

זה סאב שטוח עם ביקורות לא רעות!

 

אתה יכול להעלות תמונה של הסאב בתיבה שלו? ואם אפשר לשאול מה מחירו בארץ?

 

אני ראיתי אותם רק בcrutchfield והם מאוד מעניינים!

 

או שאני מתבלבל לגמרי ומדובר על מגבר כי ראיתי שגם רשמת p3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לגבי רעש אלטרנטור יש כאן המון מידע, אבל איפה קנית בארץ הליקס אספריט?

 

זה סאב שטוח עם ביקורות לא רעות!

 

אתה יכול להעלות תמונה של הסאב בתיבה שלו? ואם אפשר לשאול מה מחירו בארץ?

 

אני ראיתי אותם רק בcrutchfield והם מאוד מעניינים!

 

או שאני מתבלבל לגמרי ומדובר על מגבר כי ראיתי שגם רשמת p3

 

 

אתה מתבלבל כפרה יש לי P3 ומגבר של HELIX

 

בדקתי מינוסים , RCA אחרים, ועוד כמה דברים שום דבר לא עזר

בסוף נכנעתי ושמתי משתיק על אחד הRCA שפתר את הבעיה

לא משנה, המגבר שלי עושה בעיות אני חושב

יש לציין שהוא במצב על הפנים, טוב אחרי 8 שנים של שימוש הוא עבר מעט חבטות

בכל אופן, הוא מכניס רעש סטטי לרמקולים לא משהו רציני אני יכול לחיות עם זה

מה שיותר מפריע לי זה שלפעמים כשאני מדליק את המערכת אני על ווליום נמוך ומתחיל להגביר אני שומע רק צד אחד של הרמקולים מקדימה, רק אחרי שאני מגביר לווליום גבוה יותר אני מתחיל לשמוע בצד השני ואז מאותו רגע זה מסתדר לגמרי אני יכול להנמיך ולהגביר והכל בסדר, עד הפעם הבאה שזה קורה

אני מתאר לעצמי שיש איזה מגע רופף שאולי בקבלת זרם גבוה יותר עובד בצורה תקינה , יש היגיון בדבר אבל עוד לא בדקתי את זה לעומק

מוכרת למישהו הבעיה הזאת ?

הייתי רוצה להימנע מהחלפת מגבר כרגע אבל אם אין ברירה אני יחליף ובאותה נשימה הייתי רוצה לקבל המלצה למגבר עם נתונים דומים מחברה אחרת, אולי זה רק אצלי אבל מתוך 8 הברגות בחיבורים של המגבר מאחורה, של הרמקולים, 2-3 הלכו כבר ככה שמקומבנים עם ברגים מאולתרים כדי להחזיק את החוט במקום

העסק שם כזה עדין או שזה רק אצלי? מחלה של המגבר הזה או שזה מקרה נקודתי, אם זה רק אצלי אז אולי עדיף לי לקנות כזה בדיוק חדש ? כי ברפרוף מהיר שמתי לב שהמחיר שלו זול לעומת מה שהוא מציע

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

עדיף שתחליף את המגבר לפי מה שאתה מתאר - לא משנה אם לאותו האחד כרגע רק חדש או למגבר אחר קצת יותר חזק, קצת יותר נקי.

 

ואכן "התלבלבתי" וחשבתי שיש לך משהו מהסדרה הזו

 

http://www.crutchfield.com/p_975E8W/HELIX-Esprit-E8W.html

 

הם סאבוופרים טובים - לא מעולים אבל טובים - יש להם קצה תדר תחתון קצת גבוה לעומת הקוטר וזו הסיבה שירדתי מלרכוש אחד בסופו של דבר.

 

לעומת זאת - הזלתי ריר על סאב וופרים של חברת illusion audio אבל המחיר אוי המחיר - לא התחשק לי בכלל בכלל לשלם 650 דולר! על סאב שטוח 10 אינטש וזה עוד לפני מיסים ומשלוחה :evil:

 

ונחזור לענייננו - תנסה אפילו לשים מגבר אחר לרגע אצל מתקין שיכול לתת לך משהו מהתצוגה שלו להתנסות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היום בבוקר ניסיתי לשחק עם החוטים כדי לבדוק אם זה מגע רופף במגבר, לא עזר, רק כשאני מגביר ווליום זה מסתדר, הבעיה היא במגבר, אי אפשר להציל אותו?

אתה ממליץ על משהו אחר או שכדאי לקנות עוד כזה?

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

שאלה של היצע ותקציב לא?

 

אני אמליץ בחום להביט כאן על יד 2 למכירה של ציוד אודיו!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שאלה של היצע ותקציב לא?

 

אני אמליץ בחום להביט כאן על יד 2 למכירה של ציוד אודיו!

 

שמע, כמו שאמרתי אני מאוד מבסוט מהביצועים של המגבר הזה, רק מה שלא אהבתי בו זה שההברגות שלו הלכו עוד בתקופה שהוא היה די חדש

אז בהנחה שאצליח למצוא מגבר בדיוק כזה הוא יעלה לי בסביבות ה1000 ש"ח, השאלה אם יש משהו בתקציב הזה שיתן לי את אותן הביצועים (100 RMS לערוץ)

אני מעדיף ללכת על חדש

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

פורסם

קח בחשבון שרעשים במערכת השמע עלולים להגיע מאלטרנטור תקול קרי דיודה או כמה דיודות שרופות.

בדוק את מתח הטעינה של האלטרנטור וגם את מתח האדווה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...