Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לנצל את יום שבת לחידוש הגנה לרכב .

קמתי ב5 בבוקר ויצאתי לדרך :) (סיימתי ב11 ) .

בתכלס לא מיהרתי לשום מקום , אז לא כול כך היה משנה לי שעת יום .

 

המוצרים -

שטיפה :

2 מקציפים ידניים +מברשת דיטיילינג + 3 דליים 20 ליטר + מגבת

 

פלסטלינה : פלסטלינה של מגווירס

 

גלייז : BLACK LIGHT

 

אוטם צבע : POWER LOCK

ווקס : COLOR LOCK

 

מחדש פלסטיקה : AF REVIVE

 

מחדש צמיגים : meguiars endurance tire gel

 

כול הנבחרת ביחד :

 

IMG_0215_zps028f9982.jpg

 

ריסוס APC על פלסטיקה + הברשה ( על כול הפלסטיקה והגומיות ) :

IMG_0218_zps595ea27c.jpg

 

FOAM MASTER 10 בפעולה :

IMG_0219_zps70416a70.jpg

 

IMG_0221_zps92fadb21.jpg

 

IMG_0222_zpsbf8591d5.jpg

 

לאחר כמה דקות :

 

IMG_0223_zps1fbd518a.jpg

 

IMG_0224_zpsf67e5d2f.jpg

 

אחרי ששטפתי עם סבון , הגיע הזמן לשטוף עם מים נקיים . וזאת התוצאה :

 

IMG_0225_zpsa43d1bf5.jpg

 

IMG_0226_zps5532141c.jpg

 

לאחר מכן עברתי עם פלסטלינה + ייבוש ( למען האמת האזורים שהכי היו מלוכלכים זה המכסה + הגג ) :

IMG_0229_zpse86e566e.jpg

 

IMG_0230_zpsac4f9765.jpg

 

IMG_0231_zps57f0fee2.jpg

 

IMG_0232_zps0725e80c.jpg

 

לאחר מכן יישמתי BLACK LIGHT :

IMG_0233_zpsf0b79127.jpg

 

לאחר הסרה של BLACK LIGHT :

 

IMG_0240_zpse13eb2f5.jpg

 

IMG_0241_zpsb17f74cc.jpg

 

IMG_0242_zps0f9adfd7.jpg

 

תוצאה סופית לאחר אוטם צבע + ווקס + מחדש פלסטיקה + מחדש צמיגים :

 

IMG_0243_zps75581623.jpg

 

IMG_0244_zpsc9a90f9a.jpg

 

IMG_0246_zps0744e4b7.jpg

 

IMG_0247_zps2d6f361b.jpg

 

IMG_0248_zps71d2df71.jpg

 

IMG_0249_zps5a68d6e3.jpg

 

IMG_0252_zpsba1f3153.jpg

 

זהו , זה בעיקרון :) .

 

נשאר לי לחדש "בקטנה " את הפנסים הקדמיים .

פורסם

רכב חדש!!, הבאת פה עבודה רצינית, הבעיה היחידה לדעתי היא שלא חיכית 24 שעות בכדי שהאוטם צבע יתאחה כמו שצריך על פח הרכב.

כמה זמן לקח לך לעשות את הפלסטלינה?

כמו כןשמתי לב עכשיו שהג'אנטים שלך לבנים, האם צבעת אותם על ידי פלסטידיפ? האם יש לך עוד מידע בנושא צביעת ג'אנטים בלבן?

פורסם

הצבע במצב חדש, הרכב נראה מצויין קבל ח"ח על ההשקעה :-D

אני אשמח אם תוכל להפנות אותי למקום ממנו אפשר לרכוש מקציף ידני במחיר שפוי.

פורסם

תודה רבה :) .

 

adi89 -

1. לא היה כתוב על הבקבוק לחכות 24 שעות אבל בכול אופן גם יישמתי את ה-COLOR LUCK , זה אמור לתת את ההגנה שניהם ביחד .

כמה אתה חושב שהגנה תחזיק על הרכב ?

2. פלסטלינה כשעה +- . בצדדים היה יחסית נקי וחלק , גג + מכסה מנוע נדרש ממני לעבוד קצת יותר .

3. הג'אנטים לא צבועים .

 

אלברט-

המקציף נמכר במחיר של חו"ל .

הוא לא זול אבל אם תרצה בכול זאת , מוכרים אותו באגורטל הדברות - מושב בילו .

פורסם

הכול תלוי באוטם,אצלי למשל יש אוטם של WOLFTANG ורשום לחכות חצי שעה ואז לנגב.

עבודה באמת יפה,אני חייב לציין שיש לך צבע פשוט מעולה,מאוד מתאים לרנו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה :).

 

זה הוראות יישום :

 

IMG_0838.JPG

 

בכול מקרה אני אשתדל לחדש את ההגנה בטווח של חודש-חודשיים , אז זה אמור להישמר עד אז .

פורסם

זה אמור להישאר הרבה יותר, בערך 4-6 חודשים.

 

נראה טוב, אהבתי.

אגב לגבי זמנים, אני יודע שיבגני מנס דיטייל נותן לMPL 5 שעות לפני שהוא מיישם משהו מעליו (כי מצד אחד הוא כן רוצה לתת לו להתייבש ומצד שני הוא צריך להחזיר את האוטו).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אלברט-

המקציף נמכר במחיר של חו"ל .

הוא לא זול אבל אם תרצה בכול זאת , מוכרים אותו באגורטל הדברות - מושב בילו .

 

באיבי המחיר הוא 180 ש"ח, בכמה קנית אותו בארץ?

פורסם

לאחר שטיפלתי חיצונית , עכשיו אני רוצה לטפל פנימית .

הפלסטיק של הדלתות בצבע בז' , הקטע שאף פעם לא ניקו אותם ויש עליהם לכלוך שחור עקשן.

ניסיתי לנקות עם APC בדילול 1/10, וזה בקושי בקושי ירד .

 

מה אתם מציעים לי לעשות ?

פורסם

קודם כל עשית עבודה יפה. האוטו ניראה ממש טוב.

לגביי חלקי הפנים מפלסטיק- נסה אולי את החומר של STP לניקוי ריפודים (קצף) בעבר בסיאט לאון עם פלסטיקה בצבע שמנת קיבלתי תוצאות טובות.

האם ניסית לדלל את ה APC בריכוז גבוהה יותר נניח 1:4? באיזה APC השתמשת?.

פורסם

זאת פעם שניה שאני משתמש בפלסטלינה של מגווירס (אין לי כול כך סבלנות לחכות חודש +- מאיביי).

זה פשוט מדהים איך שמעבר איתה מרגישים את כול הלכלוכים\ מזהמים שדובקים לפח הרכב עד שמרגישים את הפח חלק .

אני מאוד מרוצה מהמוצר , ורואים את התוצאה על הרכב ( פח חלק ונוצץ ) .

 

ממליץ בחום לכול מי שעדיין לא פינק את הרכב בפלסטלינה , הגיע הזמן להתעורר ולעשות זאת .

×
×
  • תוכן חדש...