Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד!! חומרים טובים והשקעה גדולה של כמה שעות טובות בשבת.

אני לצערי נלחם נגד השמש, בתור באר שבעי אתה יודע שמזג האויר בשבת האחרונה בבוקר היה מעט סגרירי והיה פשוט תענוג לצאת בבוקר ולשטוף את הרכב בלי לפחד מהשמש החמה.

הרכב שלך נראה נהדר.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אני אישית, לא אמליץ לאף אחד פלסטלינה של Mg.

לרכב עם זיהום בינוני-קשה, mg עושה טובה שהיא בקושי מורידה משהו.

עבדתי עם mg על רכב מסוים, התוצאה הייתה טובה.לאחר שעברתי על אותו רכב עם פלסטלינה של wolfgang, הבנתי שהmg זאת בדיחה.

שלא לדבר בהשוואה למטליות פלסטלינה.

 

כנראה שפלסטלינה זה לא התחום החזק של היצרן.

בכל מקרה, אם בעתיד תרכוש יחידה חדשה, ממליץ לך לנסות חברה אחרת.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

מאיזה בחינה הפלסטלינות של MG לא טובות (חלש מידי, חזק מידי, ירוק מידי) ? אני השתמשתי האחת ומאוד אהבתי.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

sharki 25 - תודה רבה :) .

הייתה אחלה של שבת .

אני קמתי מוקדם מאוד - 5 בבוקר + הבניין הסתיר את השמש, ויש צל על החניה עד 11-12 בבוקר .

זה מאפשר לעבוד על הרכב ללא לחץ .

 

לפעמים אנשים משחילים פה ושם משפט , כמו שאחד אמר לי :

בלי שלום בלי כלום :

הוא : " אתה עושה פוליש "?

אני : " לא , מחדש הגנה לרכב " . ( מיותר להגיד אוטם צבע כי במילא הם לא מבינים מה זה )

הוא : " אתה יודע שזה לא טוב לעשות את זה לרכב " ?

אני : "למה " ?

הוא : " אלה חומרים כימיים שמשאירים על הפח נזק \ כתמים "

הוא:" אני מפה רואה את הכתמים האלו "

אני : " זה לא כתמים , החומר פשוט התייבש"

הוא : " בכול זאת שתדע בכללי שזה לא בריא לצבע ליישם לעיתים קרובות את החומרים הכימיים האלה בגלל שהם משאירים כתמים"

אני : " אוקי , בסדר "

 

וזהו הסתיימה השיחה .

 

אנשים לא יכולים להתעלם, תמיד חייבים להגיד משהו .

לדוגמא , אם אני הייתי רואה משהו שמטפח את הרכב , לא הייתי אומר מה כן טוב ומה לא טוב . פשוט הייתי עובר וזהו.

מקסימום שלום - שלום כי אותו בן אדם קורע את התחת , ובטח, שבטח לא מעניין אותו סיפורי אלף לילה ולילה .

 

בכול אופן אני פשוט מתעלם.

לדעתי אין מה עוד להגיד במצב כזה. מלהבדיל בן אדם שמתעניין ושואל ואין לי בעיה עם זה .

 

dani.e - הפלסטלינה העדינה\אגרסיבית של כימיקל גייס יותר טובה ?

פורסם

rupni- פלסטלינה של mg רכה יותר מפלסטלינה סינית לדוגמא, פלסטלינה של wolfgang מרגישה הרבה יותר קשה אך עם זאת דביקה הרבה יותר.

החיסרון הבולט שנתקלתי בו היה הצורך במספר רב של מעברים אגרסיביים לצורך הורדת אוברספריי וזיהומים אחרים.

 

rsm - לא התנסתי בפלסטלינה של CG ולכן לא אוכל להמליץ/לשלול את האפשרות.

 

ישנו בחור מאוד מנוסה שבטח חלק מהגולשים מכירים, שמו junkman, חפש ביוטוב סרטונים שלו.

הבחור ציין באחד מהסרטונים שלו שכל הפלסטלינות שמיוצרות בארה"ב הן מאותו מפעל.

אני לא יודע עד כמה זה מדויק, נכון או לא, אך זה נותן חומר למחשבה ורצון לבדוק לעומק.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם (נערך)

ישנו בחור מאוד מנוסה שבטח חלק מהגולשים מכירים, שמו junkman, חפש ביוטוב סרטונים שלו.

הבחור ציין באחד מהסרטונים שלו שכל הפלסטלינות שמיוצרות בארה"ב הן מאותו מפעל.

אני לא יודע עד כמה זה מדויק, נכון או לא, אך זה נותן חומר למחשבה ורצון לבדוק לעומק.

 

 

המידע מדוייק, ליתר דיוק הוא היה מדוייק עד לתאריך August 2013 ,בתאריך הזה הפטנטים הרבים שהגנו על חברת Auto Wax או בשמה השני claymagic שהן היו היצרניות הבלעדיות שהורשו למכור פלסטלינה ברחבי ארה"ב פגו תוקפם.

עד התאריך הזה כל פלסטלינה שנמכרה בארה"ב ולא משנה באיזה מחיר הגיעה מהמפעל הקטן והנחמד של Auto Wax, גם כיום לאחר שהפטנטים הוסרו יותר ממחצית מהסחורה בארה"ב (פלסטלינות הכוונה) מגיעות מאותו מפעל. אגב למפעל יש יכולת ייצור רק של 10% מכלל הפלסטלינות שהוא מוכר ואת ה-90% הנוספים הוא רוכש מוכנות מיפן.

בנוסף נכנסו לשוק שחקנים נוספים כמו

Riccardo האמריקאית או joybond היפנית והמשובחת.

 

 

 

reference למי שרוצה להכיר את העולם קצת מקרוב :

 

 

 

  • פוסט ישן בו דברתי על סוגיית הפלסטלינה
  • Tadao Kodate - שמו של ממציא הפלסטלינה המקורית
  • אתר הבית של Auto Wax
  • אתר הבית של claymagic
  • פטנט US5476416 A (הפטנט הרשמי והראשון של הממציא היפני ששמו tadao kodate)
  • פטנט US5727993 A (הפטנט השני שגם הוא חשוב)
  • פטנטים נוספים שניתן ללמוד מהם המון - 5,716,259; 5,476,416; 5,727,993; 5,676,714; 5,928,064; 6,241,579;6,547,643

  • joybond Japan - יצרן יפני חזק מאוד , מייצר נתח עצום של פלסטלינות, כל פלסטלינה בארה"ב שלא הגיעה דרך claymagic בהכרח תגיע דרך joybond, המוצרים שלהם נחשבים איכותיים (אפילו קצת יותר מהסחורה האמריקאית)
  • MSDS מקורי עבור הפלסטלינה
  • Riccardo clay bar - תשמעו מזה אירוניה.. מדובר ביצרן אמריקאי שיצר פלסטלינה לתפארת אבל לא יכל למכור אותה בגלל הפטנטים של חברת claymagic, המוצר הגיע בעיקר לשווקים בקנדה (למיטב זכרוני) והיה קרוב מאוד לפשיטת רגל ואז הפטנטים הוסרו והחברה הורשתה למכור את המוצרים שלה ברחבי ארה"ב. פלסטלינה מעולה, עמידה יותר מהמוצרים האמריקאים של claymagic, אצלי מחזיקה מעמד יותר מכל השאר וכבר טפלה בכמה מכוניות. המוצר מוגדר כאלסטי ומרגיש כמו מסטיק לעיסה בשל התכונות שלו והוא גם פחות נדבק למשטח כמו פלסטלינה רגילה. ממליץ לנסות למי שרגיל לעבוד רק עם פלסטלינות אמריקאיות (שלא לומר סיניות כפי שנהוג בפורום)
  • ITW - Illinois Tool Works Inc - קונצרן אמריקאי ענק, זהו התמנון הגדול ששולח זרועותיו לכל עבר..שחקן חזק ועקרי בענף הפלסטלינות.
  • דרגת השיוף של פלסטלינה נע בין 3000-5000, ממש כמו בנייר שיוף עדין גם בהליך הפשוט הזה אתם מסירים לכה..

עריכה אחרונה על ידי Kenworth

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

בייצור פלסטלינה נוכחית "מעורבים" כמה פטנטים הרשומים בארה"ב, תוקפו של אחד מהם פג בסוף יולי 2013.

הפטנט היה רשום על ממציא יפני בשם Tadao Kodate שבעצם המציא אבן השחזה מפלסטיק גמיש עם תערובת חומר ניקוי.

היעוד היה נקיון משטחים מזהמים בלי לשרוט אותם.

הפטנט הזה קבע את ההרכב הבסיסי של פלסטלינה.

זה בקצרה.

מי שרוצה להעמיק:

מס' הפטנט 5476416

שם הפטנט Plastic flexible grinding stone

 

 

 

טוב, דימה הקדים אותי ונתן תשובה מעמיקה ומפורטת יותר

פורסם
ממליץ בחום לכול מי שעדיין לא פינק את הרכב בפלסטלינה , הגיע הזמן להתעורר ולעשות זאת .

 

WILL DO.

עשית עבודה נהדרת, כל הכבוד על ההשקעה!

פורסם

תודה על המידע!

 

בקשר לדיפונים, אם יזדמן לך להיות בירושלים תן קפיצה ותנסה את הcg stain extractor

 

בקשר לתגובות עוברי האורח, הכי מרגיזה היא אלה שאומרים, ואללה, יפה, תעשה לי גם. ..

ברור.

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...