Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , ביקרתי לפני כמה ימים באחת מחברות ההשכרה הגדולות וקיבלתי הצעה על יונדאי גטס אוטומטית:

מודל 2010

דגם GLI.

הרכב עשה 110K ק"מ.

הם מבקשים עליו 33000 ש"ח.

בנוסף הם מתקנים את כל הליקויים שימצאו בבדיקה ואני מקבל שנה אחריות.

 

במידה והרכב נמצא תקין מבחינת גיר\מנוע\שילדה האם זו נשמעת עסקה כדאית?

פורסם

במידה ואין ליקויים מדובר על עסקה די סבירה.

זה לא GLF, זה שנתון גבוה, קילומטרז' לא קריטי, ויש אפילו שנת אחריות.

 

סביר בהחלט.

אם כי אפשר לנסות לכוון ל30K.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מה המחירון? למה יש רכב בן 4 בחברת השכרה?

 

לפי לוי יצחק המחירון הוא 43000

בקשר לשאלה השניה אין לי מושג, מה גיל הרכבים בדרך כלל בחברות כאלה?

פורסם
לפי לוי יצחק המחירון הוא 43000

בקשר לשאלה השניה אין לי מושג, מה גיל הרכבים בדרך כלל בחברות כאלה?

בדרך כלל בחברות הליסינג וההשכרה מחזיקים רכבים עד 3 שנים. אבל בשנים האחרונות יש יותר ויותר רכבים שנשארים בצי הרכב קצת יותר זמן מזה, וממש לא נדיר למצוא רכבים בני שנה מצד אחד ורכבים בני 5 מצד שני. הכל תלוי בחוזה של הלקוח מול חברת הליסינג. צה"ל למשל עושה ליסינג ל-5 שנים, אבל כיוון שאתה שומר את שמה של חברת הליסינג בסוד כמוס לפרה ולסוס אי אפשר לדעת אם זה יכול או לא יכול המקרה הנ"ל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בדרך כלל בחברות הליסינג וההשכרה מחזיקים רכבים עד 3 שנים. אבל בשנים האחרונות יש יותר ויותר רכבים שנשארים בצי הרכב קצת יותר זמן מזה, וממש לא נדיר למצוא רכבים בני שנה מצד אחד ורכבים בני 5 מצד שני. הכל תלוי בחוזה של הלקוח מול חברת הליסינג. צה"ל למשל עושה ליסינג ל-5 שנים, אבל כיוון שאתה שומר את שמה של חברת הליסינג בסוד כמוס לפרה ולסוס אי אפשר לדעת אם זה יכול או לא יכול המקרה הנ"ל.

 

מדובר בבאדג'ט :)

פורסם

בבדג׳ט תמיד שומרים רכבים כאלו ״בצד״, זה הטריק השיווקי שלהם. אם יש שניים-שלושה-ארבעה רכבים זולים, אפשר לפרסם את זה במודעות שלהם בעיתונים ולתפוס את תשומת ליבם של לקוחות עם תקציב קטן יחסית.

 

אבל אתה יכול להיות רגוע, למיטב ידיעתי בדג׳ט לא עובדת עם צה״ל באופן קבוע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זו אכן אסטרטגיית שיווק, אבל יש להם הרבה יותר מ"2-3-4" רכבים כאלה.

סע לסוכנות שלהם בקש"ת, ותראה איזה חניון מלא רכבים יש שם.

רובם אחרי תקופות השכרה ארוכות טווח (לא יודע איך הם מצליחים לסגור את הדילים האלה מול המשכירים, אבל ראיתי שם רכבים מכל הסוגים והקטגוריות שברשיון כתוב "השכרה", ויש להם דיבורית ודלקן שעדיין לא פורקו. משמע- הרכב הושכר לאדם/חברה אחת לכל התקופה).

את הרכבים האלה הם מוכרים במחיר שהוא מתחת לכל ההצעות של המתחרים שלהם ב-20-30%.

כמובן שכל הרכבים הללו הם עם ק"מ מפואר, וחלקם במצב שלא "עושה חשק לקנות", אבל יש גם עסקאות לא רעות שאפשר לדוג שם, בעזרת סוכן סבלני.

אני נוהג על אחת כזו, ושלחתי עוד שתי מכרות שלי שדגו שם עסקה לא רעה בכלל.

(אם אתה מתעלם מההפסד במכירה על ה"עבר" ההשכרתי ומהק"מ הגבוה).

 

מנסיון של 3 מכוניות איתם, הם נשארים מאד נחמדים ושירותיים גם כשהכסף כבר אצלם והרכב על שמך, שגם זה יתרון לא קטן בכלל.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

עדכון קטן...

היינו במכון בדיקה. הכל יצא תקין חוץ מגלגל אחד וכמה משולשים.

הכל יוחלף על חשבון באדג'ט.

 

בנוסף יש שיפשוף באחת הדלתות, משהו שמבחינים בו רק מקרוב. יש לי אפשרות לבקש מבאדג'ט שיצבעו על חשבונם

אבל המליצו לי לא לעשות זאת שכן ייתכן שהצבע ידהה באחד הימים וכל הדלת תיראה שונה משאר האוטו.

מה אתם אומרים? יש טעם לצבוע?

פורסם

עזוב שטויות, יכול להיות שאפשר להוריד את השפשוף הזה עם פוליש ולתקן את הצבע.

 

לצבוע את כל הדלת זה מיותר לגמרי.

 

לגבי הגלגל - תתעקש שיחליפו את שני הגלגלים על הסרן.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מצטרף לדעה של חברי^,יהיו הבדלי צבע,במיוחד כשזה לא קריטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...