Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר השתמשתי בשירותיו של עו"ד מסויים לטיפול בתביעה של נזקי גוף אחרי תאונה שעברתי.

הוא טיפל בתיק וסגר סכום מסויים עם חברת הביטוח באישורי, ובזה נגמר הסיפור.

לאחרונה, בהפרש של כמה שנים, עברתי תאונה נוספת, ופניתי אליו שוב.

העברתי לו במייל מסמכים בלבד - רישוי, ביטוח, מסמכים רפואים וכו'. לא נחתם שום הסכם ייצוג או ייפוי כוח.

 

עכשיו אני מעוניין לעבור להיות מיוצג ע"י עו"ד אחר,מכר שלי, שלהערכתי יצליח להשיג פיצוי הרבה יותר גבוה.

פניתי לעו"ד הקודם וביקשתי ממנו להפסיק את הטיפול בתיק. בתגובה הוא אמר שכבר הוגשה תביעה ומגיע לו שכר טירחה.

עדיין לא ציין מה הסכום שהוא דורש.

השאלה - האם הוא יכול להגיש תביעה בלי להחתים אותי על ייפוי כוח, הסכם ייצוג וכו' ?

האם אני חייב לו שכר טירחה על פי החוק, ואם כן - מה הסכום הסביר לעניין ?

(מדובר על תאונה קלה בשטח, שבר בזרוע, 3 שבועות מחלה בבית + פיזיותרפיה שהתחילה עכשיו).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
בעבר השתמשתי בשירותיו של עו"ד מסויים לטיפול בתביעה של נזקי גוף אחרי תאונה שעברתי.

הוא טיפל בתיק וסגר סכום מסויים עם חברת הביטוח באישורי, ובזה נגמר הסיפור.

לאחרונה, בהפרש של כמה שנים, עברתי תאונה נוספת, ופניתי אליו שוב.

העברתי לו במייל מסמכים בלבד - רישוי, ביטוח, מסמכים רפואים וכו'. לא נחתם שום הסכם ייצוג או ייפוי כוח.

 

עכשיו אני מעוניין לעבור להיות מיוצג ע"י עו"ד אחר,מכר שלי, שלהערכתי יצליח להשיג פיצוי הרבה יותר גבוה.

פניתי לעו"ד הקודם וביקשתי ממנו להפסיק את הטיפול בתיק. בתגובה הוא אמר שכבר הוגשה תביעה ומגיע לו שכר טירחה.

עדיין לא ציין מה הסכום שהוא דורש.

השאלה - האם הוא יכול להגיש תביעה בלי להחתים אותי על ייפוי כוח, הסכם ייצוג וכו' ?

האם אני חייב לו שכר טירחה על פי החוק, ואם כן - מה הסכום הסביר לעניין ?

(מדובר על תאונה קלה בשטח, שבר בזרוע, 3 שבועות מחלה בבית + פיזיותרפיה שהתחילה עכשיו).

שלא יבלבל לך את המח, הוא לא יכול להגיש שום דבר בלי חתימה שלך על יפוי כח, ושכ״ט של עו״ד בנזיקין זה ניגזרת של גובה הפיצוי שאתה מקבל , יש חוקים בזה 8% בלי להיגיע לדיונים בבית משפט,אם הוא עושה לך בעיות אל תיתביש לפנות ללישכת עו״ד,

שיהיה לך בהצלחה.

פורסם

תודה, האם הוא יכול לטעון שייפוי הכוח הקודם שחתמתי עליו לפני כמה שנים תופס עדיין ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יחסי עורך דין לקוח נובעים ממכלול נסיבות ולא מקיום מסמך זה או אחר (כגון חתימה על יפוי כוח)

אם חברת הביטוח מקבלים תביעה ללא יפוי כוח אז כמובן ניתן להגיש תביעה כזו.

פורסם
תודה, האם הוא יכול לטעון שייפוי הכוח הקודם שחתמתי עליו לפני כמה שנים תופס עדיין ?

מה פתאום כל תיק והיפוי כח שלו, הוא לא יכול להישתמש ביפוי הכח מלפני כמה שנים, תיברח ממנו כמו מאש חבר , זה עברין לא עו״ד,ואם הוא יגיד לך את זה אז על תהסס פעמיים ישר ללישכת עו״ד.

פורסם

אם הוא כבר הגיש תביעה, הוא היה אמור לשלוח לך העתק מכתב התביעה- נוהל מקובל בתביעות פיצויים. לדעתי, הוא לא עשה כלום בינתיים, אבל זו רק דעתי. בכל אופן - גם הוא כבר החל בטיפול ,ללא יפוי כח ממך, ואתה מחליט להעביר טיפול לעו"ד אחר, אז לפי החוק מגיע לו חלק מסויים משכר טרחה (שייקבע רק בסוף הטיפול בהתאם לגובה הפיצוי ,פעולות שננקטו ע"י עו"ד ולחלק היחסי שלו בטיפול). בכל אופן מדובר לכל היותר ב-10% מסכום הפיצוי הסופי.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

בשיחה היום איתו הוא טוען שהוא הגיש בקשת פיצוי או משהו כזה לחברת הביטוח, לא לבית משפט, ובשביל זה אין צורך בייפוי כוח,

ובהסתמך על המיילים ששלחתי לו עם המסמכים ברור מאליו שמיניתי אותו לטפל בתיק מטעמי.

הוא טוען שלפי תקדימים שנפסקו בבית משפט מגיע לו לקבל שליש משכר הטרחה שייפסק בתיק (כלומר להתחלק עם העו"ד החדש).

השאלה למה שהעו"ד החדש יסכים להתחלק איתו בשכר שלו, כשהוא לא עשה שום דבר בעצם שחוסך לו עבודה, בטח לא בהיקף של 33%..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא מגיע לו שם דבר אפילו לא גרוש אתה לוקח ממנו את התיק ואם הוא לא רוצה פנה כמו שכתבתי לך ללישכת עו"ד הם יודעים טוב מאוד אך לטפל בנחש כזה,כול השכ"ט בכלל הינו 8% על מה הוא רוצה 33% זה נוכל .

פורסם

לא הבנת, הוא רוצה 33% מה-8%. כלומר אם בסוף נפסק פיצוי של 10K, והשכר טירחה הוא 800 ש"ח, הוא רוצה שליש מה-800..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מה אומר על כך עו"ד החדש? האם התייעצת אתו? הוא בטוח יודע מה מגיע לעו"ד הראשון ומה לא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

טוב, העו"ד שלי, אחרי שגם התייעץ עם כמה עו"ד אחרים במשרד שלו אומר ככה :

 

1. הוא לא אמור היה להגיש תביעה לביטוח בלי ייפוי כוח וחתימה שלי על ויתור סודיות רפואית.

2. אם הוא כבר עשה את זה הוא היה אמור לפחות להודיע לי (והוא לא, רק כששאלתי אותו מה הוא כבר עשה הוא אמר לי).

3. טכנית לא מגיע לו כלום, אבל אם רוצים לסגור את זה יפה אפשר לשלם לו על הפעולות שביצע עד עכשיו לפי שעה,

סדר גודל של 300-400 ש"ח. הוא הציע שאני אנסה לסגור את זה איתו ישירות, ואם הוא לא יסכים - הוא ייכנס בו ישירות. מקובל עליי.

המכתב שהוא שלח לחברת הביטוח שווה עבודה של חצי שעה בקושי, זה סתם הודעה ראשונית לחברת הביטוח על המקרה.

אין סיכוי שמגיע לו 33% על מה שהוא עשה, התקדים שהוא דיבר עליו היה על מצב שהחליפו ייצוג אחרי תקופה משמעותית שהושקע

זמן בתביעה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...