Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בניין 9 קומות, 50 דירות בבניין.

2 מעליות+חניון עליון+חניון תחתון+מערכת מים ומשאבות, כיבוי אש, מצלמות, אולם כנסים\מסיבות+חדר אופניים+חדר עגלות ועוד שטחים ציבוריים משלם 190 ש"ח לחודש דירה 105 מטר.

בבניין חברת אחזקה וניקיון יומי לכל הבניין כולל הלובי וכל הקומות חוץ מחניונים שזה פעם בחודש.

(אין גינה שצריך לתחזק)

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אתה צודק לגמרי natco, אבל זה משהו שנמצא לחלוטין מחוץ לשליטתך. כשהייתי ילד גרנו בבניין כזה בדיוק שהיה מאוכלס בזוגות צעירים ואיכותיים + זקנה ערירית אחת. כולם הטו שכם והבניין היה מתוקתק ונעים למחיה. אה מה מה, אנשים איכותיים, עם הזמן התקדמו בחיים, שיפרו דיור ובמקומם נכנסו אוכלוסיות פחות איכותיות. המגורים נעשו פחות ופחות נעימים עד שהשכנות עם משפחתו של מי שהוא היום כדורגלן ישראלי צעיר ומבטיח המשחק בחו"ל שברה את הורי לחלוטין ועברנו לגור בבית פרטי. הטראומה הייתה כה קשה שהורי לא מוכנים לשמוע היום, 15 שנה אחרי על מעבר לדירה אפילו שהם חיים לבדם בבית גדול למדי עם מדרגות, וגינה שדורש תחזוקה רבה, ויוכלו לחיות בנוחות רבה יותר בבית דירות.

 

תראה, איכות הדיירים מבחינת חתך סוציו-אקונומי, (שבד"כ, מה לעשות, עולה ביחס ישר לחינוך למודעות סביבתית) היא פונקציה של מחיר הדירות.

בבניין בו דירת 3 חד' ממוצעת עולה כ-1.6-1.8 מ"ש, אוכלוסיות פחות איכותיות, כמו שהזכרת, יתקשו להתמקם (בין אם בשכירות, או ברכישה).

אז בטח שקל לי בתור תושב מרכז הרצליה לכתוב הודעה כמו ההודעה הקודמת שלי, יותר מלתושב בבניין בשכונת הרכבת בלוד.

 

אבל כמובן שיש גם הרבה יוצאים מן הכלל (בניין שיש בו הרבה דירות מושכרות, למשל), כך שזה גם עניין של הרבה מזל.

 

כל מה שאני אומר זה, שבהנתן אוכלוסיה ברמה סבירה, ובהנתן מצב כלכלי ממוצע מינוס (שמשאיר אותך בד"כ בסוף החודש במינוס עמוק :D) אפשר לעשות הרבה דברים גם בלי דמי וועד גבוהים, וזה אינטרס של כל הדיירים בבניין (גם לחסוך כסף, גם לחיות בסביבת מגורים מהוגנת, וגם בסופו של יום לשמור על ערך הנכס שלך).

אם מישהו בעל כושר ארגון ומנהיגות יצליח להעביר את המסר הזה בצורה טובה לשאר הדיירים, החיים בבניין יהיו נעימים וזולים יותר.

(אצלנו, אגב, זה רס"פ בגדוד מילואים של הצנחנים...)

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני גר בבניין עם 12 דירות, רובם בשכירות, ללא מעלית, עם גינה מטופלת אך לא מטופחת לגמרי. משלם 100 ש"ח, לפני שנה היה 90 ש"ח.

יש מנקה פעמיים בשבוע, הגינה מסודרת, אז כנראה גם גנן מגיע מידי פעם.

 

ההורים שלי גרים בבניין עם 6 דירות, ללא מעלית.

3 דירות עם חדר מדרגות ושאר הדירות קרקע עם כניסות נפרדות.

כל מי שגר קרקע מטפח את הגינה שלו.

רק מי שגר בקומות עליונות משלם חשמל לחדר מדרגות ומנקה בעצמו את המדרגות.

אין תשלום וועד בית.

אם יש בעיה שדורשת תיקון, אוספים כסף לפי כמה שעולה התיקון. (ביוב וכו).

היה שטח שאמור להיות גינה, אבל בגלל שהפך לשדה קוצים, סידרו אותו וכבר אין שם גינה, ולא תצמח יותר.

 

דרך אגב, לפי חוק/תקנות דיירים בשכירות לא צריכים לשלם על תיקונים, רק על שוטף, ולכן רזרבה היא בעייתית לפעמים.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

זה נטו תלוי בניין ואזור. בחיפוש אחר דירה נתקלתי בכל הסוגים. בניין עם חדר כושר, שומר בכניסה ובריכה בשכונה שנחשבת איכותית הועד הגיע עד 800 שקלים. בבניינים בני 25-30 באזור שנחשבים פחות טובים, זה נע באזור ה-100 שקלים +-.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בניין משנות ה-70 בשכונת מעמדביינימית טיפוסית בהרצליה.

16 דירות/4 קומות.

ללא מעלית.

חדר מדרגות ו"לובי" שמורים אך לא משופצים.

מנקים פעמיים בשבוע.

3 פעמים בשנה מגיע גנן שמנסה למנוע מהגינה להפוך לג'ונגל עם נחשים וחולדות.

עבור זה משלמים 100 ש' לחודש.

 

מלבד זה, כל השכנים (למעט אישה ערירית ומבוגרת ועוד אדם נכה) נותנים כתף ומבצעים עבודות תחזוקה בעצמם, כולל גיזומים בגינה.

ואם נשרפת לך נורה בחדר המדרגות, בכניסה לדירה שלך, לא נהוג לדפוק לוועד בדלת. תחליף ותסגור עניין.

ומשתדלים לשמור על הנקיון (לא נותנים לילד לזרוק את האריזה של הבמבה במדרגות)

שכנות טובה היא בסיס לבית מטופח עוד לפני הסכום שגובים.

 

אתה צודק לגמרי natco, אבל זה משהו שנמצא לחלוטין מחוץ לשליטתך. כשהייתי ילד גרנו בבניין כזה בדיוק שהיה מאוכלס בזוגות צעירים ואיכותיים + זקנה ערירית אחת. כולם הטו שכם והבניין היה מתוקתק ונעים למחיה. אה מה מה, אנשים איכותיים, עם הזמן התקדמו בחיים, שיפרו דיור ובמקומם נכנסו אוכלוסיות פחות איכותיות. המגורים נעשו פחות ופחות נעימים עד שהשכנות עם משפחתו של מי שהוא היום כדורגלן ישראלי צעיר ומבטיח המשחק בחו"ל שברה את הורי לחלוטין ועברנו לגור בבית פרטי. הטראומה הייתה כה קשה שהורי לא מוכנים לשמוע היום, 15 שנה אחרי על מעבר לדירה אפילו שהם חיים לבדם בבית גדול למדי עם מדרגות, וגינה שדורש תחזוקה רבה, ויוכלו לחיות בנוחות רבה יותר בבית דירות.

 

על זה אמרו ההורים שלי:

 

עם המשפחה אנחנו גדלים

את החברים אנחנו בוחרים

אבל השכנים הם מאלוהים.

 

הבעיה בבניינים גדולים הוא הניכור - ועם הניכור מגיע גם חוסר אכפתיות לכל מה שמחוץ ל-ד' אמותיך. זו הסיבה שרבי קומות שאינם יוקרתיים נוטים להפוך לסלאמס (ומתקשר לנושא הציפוף בשרשור יוקר הדיור). מספיק דייר אחד בעייתי מתוך כמה עשרות כדי לקלקל בניין. הדבר חמור שבעתיים כאשר יש הרבה דירות מושכרות, שבהן סיסמת הדיירים היא "אחרי המבול". בדירה הקודמת, למשל, משך שנים רבות כשליש הדירות היו מושכרות, וסבלנו רבות מסתימות ביוב בשל דיירים שהיו משליכים תחבושות נשים לאסלה. בבנין זה היה תהליך חיובי של מכירת דירות ההשקעה לצורכי דיור, והדיירים שנכנסו היו בהחלט מהסוג החיובי.

 

כמוכן - גם כדייר הותיק ביותר בבניין הכרתי את הצד הפנימי של שליש הדירות לכל היתר, ועוד כמה דיירים ברמה של "בוקר טוב" במעלית. ובניגוד למה שהוזכר קודם - כמה כדורגלני צמרת שכרו בבניין דירות, דווקא הם ממש לא הפריעו לשכנים, אחד מהם אפילו סבל בשקט ובחיוכים את ההצקות של כמה מילדי השכנים (כולל שלי).

 

ניטש - את התהליך שתארת עם הזוגות הצעירים הכרתי בדירה שבה גרתי לפני כ-20 שנה. בנין בן 2 כניסות, 7 דירות בכניסה, שכונה חדשה שרוב אוכלוסיתה זוגות צעירים אקדמאים. בכניסה שלנו היינו 5 זוגות צעירים (ועוד 2 נשים מבוגרות בודדות) הבנין נוהל בסגנון שמתאר נתי - אבל לאחר 6 שנים כל חמשת הזוגות הצעירים מכרו את הדירות תוך מספר חודשים (לכל זוג נולדו בתקופה זו 2 ילדים), ואין לי מושג איזה אוכלוסיה החליפה את היוצאת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה לכם , כמובן שציפיתי לקבל לא רק את הסכום שאתם משלמים אלה גם כל תובנה שלכם שתעזור לי להחליט איך להמשיך להתנהל וכרגיל הפורום מקור בלתי נדלה לאינפורמציה ונסיון חיים.

וזה כמובן לא סיכום דיון אשמח להמשיך לקבל כל פיסת מידע.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

כשגרתי בבניין בן 6 דירות ללא מעלית עם גינה משותפת דמי הועד היו 110 ש"ח לחודש. היתה שכנה שדאגה לגינה בנוסף לדנן ושכן שעזר בתחזוקה בהתנדבות. אם זאת, הוצאות גדולות נוספות כגון סיוד, גזימת עץ שנפל וכו חולקו שווה בשווה בין הדיירים.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מה?! 50 שקלים? זה ממש מעט!

אצלינו בשכונה יש בבניינים בממוצע 40-50 דירות, בדר"כ שתי מעליות (בבניין שלנו מעלית אחת),

יש גינה עם חניות רגילות + תת קרקעיות (אצלינו אין).

משלמים בממוצע 220 ש"ח לחודש. איך אני יודע? כי אבא שלי הועד בית והוא מכיר את כל הסכומים בשכונה פחות או יותר.

אתה רוצה תובנות?

אנשים מניאקים כפויי טובה, חושבים שאתה עובד אצליהם, לא משלמים בזמן וצריך לרדוף אחריהם,

חלק לא משלמים בכלל בטענה שאין כסף ולמחרת קונים ג'יפ לקסוס (אמיתי לגמרי), תמיד עושים פרצופים כאילו אתה גונב אותם וכו'...

בהצלחה!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
בניין 9 קומות, 50 דירות בבניין.

2 מעליות+חניון עליון+חניון תחתון+מערכת מים ומשאבות, כיבוי אש, מצלמות, אולם כנסים\מסיבות+חדר אופניים+חדר עגלות ועוד שטחים ציבוריים משלם 190 ש"ח לחודש דירה 105 מטר.

בבניין חברת אחזקה וניקיון יומי לכל הבניין כולל הלובי וכל הקומות חוץ מחניונים שזה פעם בחודש.

(אין גינה שצריך לתחזק)

יפה לך לשלם כ"כ מעט. אצלי חברת הניהול שלנו אונסת אותי.

 

בנין בן 14 קומות במתחם סגור של מספר בנינים עם פארק פרטי בינהם.

 

7000 ש"ח לשנה לחברת ניהול = 583 ש"ח לחודש לדירה בת 125 מ'.

2 מעליות, חניונים פרטיים, חדר כושר, אולם כנסים/מסיבות, מצלמות, תחזוק שבועי של הגינות, מנקה כל יום.

פורסם

שמלוב, ההבדל בין עם מעלית לבלי הוא הבדל של שמיים וארץ. עלויות האחזקה, חשמל וביטוח הן עיקר ההוצאה של ועד הבית בבתים רבים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אצלנו זה בניין בן 25, 4 קומות, 16 דירות, ההוצאות היחידות שאני מצליח לחשוב עליהן הן מעלית, מנקה וגנן. 120 שקלים בחודש. ועד בית אימפוטנט שלוקח לו חודשים להחליף נורה. כל פעם שאחת נשרפת אני פשוט דופק לו בדלת, לוקח ממנו ומחליף לבד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
תראה, איכות הדיירים מבחינת חתך סוציו-אקונומי, (שבד"כ, מה לעשות, עולה ביחס ישר לחינוך למודעות סביבתית) היא פונקציה של מחיר הדירות.

בבניין בו דירת 3 חד' ממוצעת עולה כ-1.6-1.8 מ"ש, אוכלוסיות פחות איכותיות, כמו שהזכרת, יתקשו להתמקם (בין אם בשכירות, או ברכישה).

אז בטח שקל לי בתור תושב מרכז הרצליה לכתוב הודעה כמו ההודעה הקודמת שלי, יותר מלתושב בבניין בשכונת הרכבת בלוד.

 

אבל כמובן שיש גם הרבה יוצאים מן הכלל (בניין שיש בו הרבה דירות מושכרות, למשל), כך שזה גם עניין של הרבה מזל.

 

יש אמת בכך שאיכות השכנים עולה עם המחיר, אבל כשיש אגוזים קשים, אלו עם הכסף יכולים להיות הרבה יותר מסוכנים (עד כלמיני גורמים פליליים ממש).

הבניין שלי מאוכלס בשלושה זוגות צעירים וכל היתר זקנים. כולם חביבים להפליא, אין תופעות שליליות כלשהן ואין בעיות של רעש\לכלוך. הדבר הכי שלילי בבניין זה כנראה אני שמשלם את הצ'קים לועד (שנה מראש) באיחור של חודש מדי שנה (אני אוהב לחיות על הקצה).

זו אחת הסיבות שאני נשאר איפה שאני בלי לזוז מטר (כבר שנה שביעית בשכירות כאן) כי אני פשוט לא יודע על מה אני אפול במקום אחר.

 

ישראל זו מדינת הערסים, וגם הלכאורה לא-ערסים כבר ממזמן אימצו דפוסי התנהגות של ערסים (כי כל היתר ערסים, אז נתנהג כמו זבל). לא תודה, אני אתחפר כאן ואתפלל לשלומם של שכניי הבאים בימים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם (נערך)

בגלל זה הכי טוב בשכונות של מעמד הביניים.

ראשי משפחות הפשע גרים במגדלים היוקרתיים, ואלו מהעשירונים התחתונים גרים בשכונות המצוקה, בבנייני הרכבת המתפוררים.

בטווח המחירים שציינתי, מתגוררת השכבה העבה של צעירים, בד"כ אקדמאים או בעלי מקצוע/עסקים קטנים מעשירונים 4-7, שבד"כ יהיו בעלי מודעות וכבוד לסביבה ולזולת.

 

*בכפוף ליוצאים מהכלל שציינו החברים לעיל

** האמור אינו תוצאה של מחקר אמפירי מייצג, אלא של דעתי האישית והלא מלומדת בכלל.

 

ונגד ערסים קטנים באמת שצריך לפתח איזה שהוא חיסון או תרופה...

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בניין בן 3 עם 3 מעליות, + עוד מעלית לחניון, גינה, חדר אירועים קטן, דוחסן אשפה + פיר, חנייה תת-קרקעית ועילית, מערכת כיבוי אש, גנרטורים להפעלת תאורה ומעליות במקרה של הפסקת חשמל. ניקיון יומי של שטחים משותפים ולפי לו"ז של קומות.

348 ש"ח לחודש לדירת 4 חדרים. נראה לי קצת יקר, אבל קשה לקטר בתור שוכר.

 

יש כאן כמה בהמות שזורקים קליפות גרעינים במעלית. בנוסף, כששכרתי את הדירה חשבתי שהחנייה הכי טובה בבניין (בדיוק מול הכניסה האחורית), אבל בהמה אחרת (או אותה בהמה, לא יודע) זורק זבל מהמרפסת, שופך מים מלוכלכים וכו' בדיוק על הרכב שלי :(

פורסם

אין פה ירושלמים, אה?

385 לחודש, 3.5 קומות עם מעלית, בניין בן 40 בדיוק, גינה עצומה והכי חשוב:

מערכת הסקה מרכזית על סולר.

בערך 70 אחוז מהתקציב הולך על סולר.

תמהיל מוצלח של דיירים ותיקים איכותיים (נו, הסבתות האנרגטיות האלה שהן בנות 70 וזזות בתזזיתיות של בנות 30)

סטודנטים ומשפחות צעירות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...