Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בניין בן 3 עם 3 מעליות, + עוד מעלית לחניון, גינה, חדר אירועים קטן, דוחסן אשפה + פיר, חנייה תת-קרקעית ועילית, מערכת כיבוי אש, גנרטורים להפעלת תאורה ומעליות במקרה של הפסקת חשמל. ניקיון יומי של שטחים משותפים ולפי לו"ז של קומות.

348 ש"ח לחודש לדירת 4 חדרים. נראה לי קצת יקר, אבל קשה לקטר בתור שוכר.

 

יש כאן כמה בהמות שזורקים קליפות גרעינים במעלית. בנוסף, כששכרתי את הדירה חשבתי שהחנייה הכי טובה בבניין (בדיוק מול הכניסה האחורית), אבל בהמה אחרת (או אותה בהמה, לא יודע) זורק זבל מהמרפסת, שופך מים מלוכלכים וכו' בדיוק על הרכב שלי :(

 

פשוט מזעזע.

נשמע דווקא בניין ברמה גבוהה (מחיר דירות יקר), ובכ"ז ליפול עם בהמות כאלה, פשוט מוריד את ערך הנכס, ומקלקל את כל חוויית הבית.

למה הוועד לא שם מצלמות ומיירט את הבבון?

 

אין פה ירושלמים, אה?

385 לחודש, 3.5 קומות עם מעלית, בניין בן 40 בדיוק, גינה עצומה והכי חשוב:

מערכת הסקה מרכזית על סולר.

בערך 70 אחוז מהתקציב הולך על סולר.

תמהיל מוצלח של דיירים ותיקים איכותיים (נו, הסבתות האנרגטיות האלה שהן בנות 70 וזזות בתזזיתיות של בנות 30)

סטודנטים ומשפחות צעירות.

 

גרתי בבית כזה ברמה"ש.

מים חמים כל השנה, ובחורף חימום רצפתי.

לא זוכר כמה שילמתי (לא זכור לי שהיה נורא כ"כ), אבל הפינוק העצום היה שווה את הכסף.

אתה לא מעריך את זה, עד שאתה עובר לדירה אחרת, וחוזר אליה מפיקוח עליון באתר בניה מסריח במיוחד ביום חורף גשום, ואין לך מים להתקלח.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בניין בן 20-21, 5 קומות (6 כולל קומת קרקע), 2 דיירים בקומה (סהכ 12 דירות) כולל מעלית אחת כמובן.

יש מנקה פעמיים בשבוע, ביטוח למעלית ותשלומי חשמל כמובן.

 

בעבר שילמנו 180 ₪ בזמן שבניינים לידינו משלמים 150 ₪. אני העלתי ל 200 ₪ לפני כמה שנים במטרה שכל כמה חודשים יהיה מספיק כסף בקופה לבצע שידרוגים ותיקונים מזדמנים ללא גביה נוספת של כסף. ב 2010 כשהייתי בוועד, הצלחתי לחסוך בשנה וחצי שקדמו לכך, סכום שאיפשר לי לשפץ את הלובי (ריצוף חדש ואלומיניום חדש [אינטרקום ודלת חדשים]).

לימים הוספנו גם תאורה צבעונית בחזית, חלוקי נחל וכדומה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בניין בן 5 קומות עם מעלית בן 20 שנה.

 

100 ש''ח לחודש.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)
פשוט מזעזע.

נשמע דווקא בניין ברמה גבוהה (מחיר דירות יקר), ובכ"ז ליפול עם בהמות כאלה, פשוט מוריד את ערך הנכס, ומקלקל את כל חוויית הבית.

למה הוועד לא שם מצלמות ומיירט את הבבון?

 

 

 

גרתי בבית כזה ברמה"ש.

מים חמים כל השנה, ובחורף חימום רצפתי.

לא זוכר כמה שילמתי (לא זכור לי שהיה נורא כ"כ), אבל הפינוק העצום היה שווה את הכסף.

אתה לא מעריך את זה, עד שאתה עובר לדירה אחרת, וחוזר אליה מפיקוח עליון באתר בניה מסריח במיוחד ביום חורף גשום, ואין לך מים להתקלח.

 

יש מצלמות בכל האזורים המשותפים של הבניין, אבל אף אחד לא חשב לשים מצלמה בחוץ שפונה כלפי מעלה.

 

מעבר לזה, סך הכל נווה גן בפ"ת, אבל גם כשגרתי במערב הוד השרון, היה שכן אחר שהיה חונה בחוץ כי בחנייה שלו הוא היה חוטף.

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
פורסם

גר בבנין די חדש בן שנה וקצת עם 5 דירים ומעלית. אני הוועד ואני לוקח 100 שח וועד ועוד 200 שח כל חודש אחזקת מעלית

יש מנקה פעם בשבוע .רק חשמל יוצא בסביביות ה500 שח לחודשיים

את העבודות התחזוקה עושים השכנים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בנין ישן, 4 קומות X 4 דירות בקומה,

אין מעלית, יש גינה,

משלם 100 שקל לחודש וסך הכל החדר מדרגות נראה נקי והגינה מטופחת.

מה שכן, הוועד לא מוכן לתת קבלות על מה הוא מוציא את הכסף ומתרץ את זה בכך שאם לא היה משלם הכל בשחור אז הכסף לא היה מספיק...

פורסם

עד לפני שנה, בניין 8 קומות בן 13, מעלית כמובן.

200 ש״ח.

אגודה לתרבות הדיור.

 

לעומת זאת, דודה שלי ברחובות ב2 בנינים חדשים ליד הרצל וקרוב לתחנת משטרה, 3 מעליות, אחת מהם מעלית שבת, גן שעשועים קטן עם דשא לבניין.

500 ש״ח.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

520 ש"ח לחודש. בתור גזבר ועד הבית אני יודע בדיוק על מה אני משלם.

חברת ניהול, מעליות, רכזת כיבוי אש, גנרטור, מערכת מפוחים בחניון תת קרקעי, שער, מערכת מצלמות, קוי טלפון במעליות, אינטרנת למצלמות.

יש מלא הוצאות.

מכיוון שחצי מהבית דתיים יש עלויות עצומות של חשמל בגלל מעלית שבת ואור דולק קבוע בשבתות. כמו כן שכנות הבטריות לא מוכנות להחשכת חניון בלילה, ךכן רק חשמל בחניון כ2000 שקל.

עד לפני שנה לא היה תשלום דיפרנציאלי, אבל היו שכנים שהתעקשו לשלם לפי גודל הדירה.

פורסם

רוני, אם זה חשבון החשמל של החניון עבור לנורות לד וגלאי תנועה. זה יחזיר את עצמו מהר מאוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בנין ישן, 4 קומות X 4 דירות בקומה,

אין מעלית, יש גינה,

משלם 100 שקל לחודש וסך הכל החדר מדרגות נראה נקי והגינה מטופחת.

מה שכן, הוועד לא מוכן לתת קבלות על מה הוא מוציא את הכסף ומתרץ את זה בכך שאם לא היה משלם הכל בשחור אז הכסף לא היה מספיק...

 

גם הועד שלנו עושה כך. לקח לכל דייר 2000 שקלים על שיפוץ מעלית. שבוע אחרי השיפוץ (שלא נראה לעין, חוץ מפאנל מקשים חדש) המעלית שוב התקלקלה. כאשר היא התקלקלה במקרה ועד הבית היה בחופשה באיטליה עם אשתו. איך ציינו פה לפני כמה הודעות, שכנים טובים זו מתנה משמיים, צדקו. למזלנו רכשנו דירה חדשה, ואנחנו עפים מפה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אתרום מניסיוני לנושא...

 

1. בניין רכבת עתיק ברחובות, 8 דירות לכניסה, בלי מעלית, חדר מדרגות די מוזנח (מנקה פעמיים בשבוע, אבל ממש נדרש שיפוץ), גינה מטופחת, אוכלוסייה די חלשה. 80ש"ח לדירה חודש. כשהייתה סתימת ביוב, נאסף כסף נוסף מכל הדירות.

 

2. בניין בן 20 באשדוד, 15 דירות, בלי מעלית, מנקה 3 פעמים בשבוע (בד"כ אחד הדיירים/ילדי הדיירים בתשלום), גינה מטופחת, אוכלוסיה טובה גם אם לא אמידה. 60ש"ח לדירה לחודש. פעם בכמה שנים רודפים אחרי כל הדיירים לאסוף כסף לאיטום הגג או לבלת"מים אחרים.

 

3. בניין בן 40 ברחובות, 26 דירות, מעלית אחת, מנקה 2-3 פעמים בשבוע, גינה מטופחת, אוכלוסיה איכותית. 320 ש"ח לדירה לחודש, כולל חימום מים מרכזי בסולר (מרבית הסכום הולך על הסולר). לשיפוצים מיוחדים אוספים כסף בנפרד מכל בעלי הדירות.

 

4. שני בנייני רכבת עתיקים בשכונות ג ו-ד בבאר שבע, ללא מעלית, ללא ניקיון, חלקת עשבים יבשים בתור גינה, אוכלוסיה של סטונדטים ושל מעוטי יכולת (כולל שכנים שזורקים זבל מהחלונות), סתימות ביוב לפחות פעמיים בשנה. אין דמי ועד בית... בעצם, אין ועד בית :).

פורסם

כרגע בניין בן 7.5 שנים בנס ציונה 170 ש"ח לחודש, מעלית, מנקה פעמיים בשבוע, גינה בסדר.

 

עוד חצי שנה, בניין בנס ציונה ב 5 שנים מעלית , מנקה , גינה נפלאה 150 ש"ח.

 

בדקנו עוד בניין, בן שנה נס ציונה, לובי ענק , חדר פעילות (חדר ריק אבל אפשר לעשות בו ימי הולדת ואירועים קטנים - נמצא בלובי), חניון תת קרקעי. 350 ש"ח בחודש.

Peugeot  5008 2023 


×
×
  • תוכן חדש...