Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לפני 2-3 חודשים הרגשתי שלא יוצא אוויר קר מהמזגן (זאת בנוסף לכך ששמעתי מין שריקה מאזור המדחס בזמן שהמנוע פועל, שריקה שבחברה אמרו לו שזה לא בעיה).

הייתי אצל חשמלאי רכב שעוסק במיזוג, ביצעו וואקום ומילוי גז, מיד לאחר מכן הקור היה נפלא.

אך לאחר כמה שבועות חזר לאותו מצב שלא מקרר בכלל.

הגעתי שוב לאיש מיזוג, התברר שיש דליפה, הפועל ניסה לאתר את הדליפה באמצעות מים עם סבון נוזלי, והתגלה שיש דליפה קטנה (יצא קצף) באיזור הרדיאטור, הומלץ להחליף או לנסות לתקן את הרדיאטור.

 

ברצוני לשאול:

 

1. מה הדבר הנכון לעשות? תיקון (שעולה לא מעט כסף בעיקר בגלל העבודה של הפירוק והרכבה)? רדיאטור חדש?

2. האם החומרים שמפרסמים שמטפלים בדליפה במערכת המיזוג יעילים ומתאימים למקרה כזה? יש לזה גם בעיות?

3. אם מצאו דליפה ברדיאטור, אפשר לסמוך על כך שזו הבעיה היחידה?

 

 

תודה

פורסם

1. לעניות דעתי - רדיאטור חדש.

2. החומרים מפרנסים את החברות המוכרות אותם יעילותם די מוגבלת - ומוטלת בספק.

3. ברכב בן 14 (אפילו אם הוא קורולה) קשה להבטיח דבר כזה :)

 

כל הנאמר הוא בהנחה שאתה מעוניין להמשיך להחזיר ברכב לעוד תקופת זמן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...