Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמות רמזור אדום בחיפה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

הסתכלתי באתר אינטרנט שמראה פריסה של כל המצלמות רמזור ומהירות בארץ על גבי מפה מפורטת,

וראיתי שלא מוזכר שם מצלמות רמזור אדום בחיפה למרות שראיתי כמה ,

האם באמת המצלמות רמזור בחיפה לא פעילות ? מישהו יודע ?

פורסם

איני מכיר מצלמות רמזור אדום פעילות בחיפה. יש זוג מצלמות בצומת חנקין\קומטי שהן דחלילים כבר לפחות 15 שנה.

למעש בתוך העיר גם אין מצלמות מהירות - הקרובות ביותר מוצבות בכביש 22 (וכנראה שגם חלקן דחלילים, אבל איני לוקח סיכונים) ויש גם מצלמת מת"צ על מסלול המטרונית .

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כשנסעתי שבוע שעבר בחיפה ,באיזור של מרכז חורב ושל היכל הספורט רוממה ,היו כמה מצלמות רמזור בצבע אדום.

האם הן פעילות ? האם בתוך חיפה יש בכלל מצלמות רמזור פעילות?

פורסם

בתור חיפאי אני יודע שיש מצלמות פיקוח על מצב התנועה עם כיוונון מרחוק ב מרכז חורב,מרכז הכרמל וגם אחרי העליה של שדרות הציונות בצומת.

מצלמת מהירות אני מכיר שיש אחת מול בסיס הרכב במב בכיוון היציאה הדרומית מהעיר.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
כשנסעתי שבוע שעבר בחיפה ,באיזור של מרכז חורב ושל היכל הספורט רוממה ,היו כמה מצלמות רמזור בצבע אדום.

האם הן פעילות ? האם בתוך חיפה יש בכלל מצלמות רמזור פעילות?

אני נוסע בין מרכז חורב לגרנד קניון לפחות 6 פעמים בשבוע, בשני הכיוונים, ומעולם לא ראיתי שם מצלמת רמזור (למרות שיש הגיון רב להתקין מצלמות, במיוחד לעולים ברמזור של הגרנד קניון בגלל הרבה מאוד "גניבות" רמזור).

מצלמות הרמזור היחידות שאני מכיר בחיפה הן שני דחלילים בצומת חנקין\קומוי (קרוב למרכז זיו, לכיוון היכל הספורט - בשני הכיוונים). בעבר הרחוק מאד היו מצלמות בצומת דולפין, אבל הן פורקו כבר לפני שנים רבות.

אניחייב לומר שאני גם לא מכיר את המצלמה ליד ב.מ.ב. אבל אני עובר שם רק פעם בשבוע, ורק בכיוון דרום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
איני מכיר מצלמות רמזור אדום פעילות בחיפה. יש זוג מצלמות בצומת חנקין\קומטי שהן דחלילים כבר לפחות 15 שנה.

למעש בתוך העיר גם אין מצלמות מהירות - הקרובות ביותר מוצבות בכביש 22 (וכנראה שגם חלקן דחלילים, אבל איני לוקח סיכונים) ויש גם מצלמת מת"צ על מסלול המטרונית .

 

2 המצלמות שמוצבות על כביש 22 אינן דחלילים.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
2 המצלמות שמוצבות על כביש 22 אינן דחלילים.

 

סתם לידע כללי, זה כבר שלוש מצלמות.

נוספה אחת חדשה לפני הירידה בחוצות המפרץ לכיוון דרום.

פורסם
2 המצלמות שמוצבות על כביש 22 אינן דחלילים.

 

הן דווקא כן דחלילים (לפחות השתיים שהותקנו מזמן, לגבי החדשה שדווחה כאן צריך לבדוק את הנושא).

פורסם

למיטב זכרוני היה כאן אחד שכבר נעקץ על ידי "הדחליל" בכביש 22 ולא על זו השלישית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בחיפה , ליד מרכז זיו ,ההיכל ומרכז חורב ראיתי הרבה עמודים אדומים , האם אלא מצלמות רמזור עובדות ?

האם בחיפה יש בכלל מצלמות רמזור שכן עובדות ?

פורסם (נערך)

במצלמות של כביש 22, אל תסמכו על העובדה שלא רואים את לולאות הדריכה!

 

הודעה שלי בשרשור מצלמות מהירות. מומלץ גם להיכנס לקישור שבהודעה ההיא.

 

הטבעות כבר נמצאות שם עוד מלפני פתיחת הכביש ויש שכבת אספלט מעליהן, לכן לא רואים חריצים- לא היה צריך לחרוץ את הכביש כדי להכניס אותן. זה לא בהכרח אומר שהמצלמות הן לא דחלילים- אבל אל תחליטו אם הן דחלילים או לא על סמך הטבעות.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם

בחיפה יש מקום מסוים , נראה לי קרוב למרכז חורב או מרכז חורב . שיש שם רמזור נסיעה ישר ומייד אחריו עוד רמזור נסיעה ישר,

ואז רמזור לפנייה שמאלה ,

האם יש שם מצלמות רמזור , או האם יש מקומות בחיפה עם מצלמות רמזור ?

מישהו יודע?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...