Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמות רמזור אדום בחיפה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קיבלתי דוח על אדום בצומת זיו מהמצלמה לפני 8-9 שנים ככה שהבחור שאמר שהן לא פעילות כבר 15 שנה טועה. לא יודע אם הן פעילות נכון להיום...

פורסם (נערך)
למיטב זכרוני היה כאן אחד שכבר נעקץ על ידי "הדחליל" בכביש 22 ולא על זו השלישית

 

על כביש 22 יש שני דחלילים ועוד עמדה אחת שאמורה להיות מבצעית בהמשך (כרגע היא לא).

 

אין סיכוי שקיים מישהו שנעקץ ע"י אחד מהדחלילים, ואם כן, שיביא צילום דו"ח. אני מהמר על כך שאם יש דו"ח זה לא מהדחלילים אלא במקרה הכי טוב ניידת עם מולטנובה שעמדה בצד (זה בהנחה שלא עצרו אותו למתן הדו"ח באופן ידני, ואז זה או ממל"ז או דבורה). זה מזכיר לי את הסיפורים אודות דו"חות שנתנו לכאורה ממצלמות לכאורה שממוקמות לכאורה ביציאה או בכניסה למנהרת הארזים. לא היה ולא נברא, תמיד זה "חבר שלי" או "מישהו שאני מכיר", אף פעם אין הוכחה אמיתית שזה באמת קרה. בקיצור, לבדוק עובדות לפני שממהרים להפיץ שמועה (ע"ע המייל שמסתובב לגבי המצלמות באיילון, המייל שמסתובב לגבי המהירות המותרת בצומת ועוד ועוד).

עריכה אחרונה על ידי מיצו

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם
במצלמות של כביש 22, אל תסמכו על העובדה שלא רואים את לולאות הדריכה!

 

הודעה שלי בשרשור מצלמות מהירות. מומלץ גם להיכנס לקישור שבהודעה ההיא.

 

הטבעות כבר נמצאות שם עוד מלפני פתיחת הכביש ויש שכבת אספלט מעליהן, לכן לא רואים חריצים- לא היה צריך לחרוץ את הכביש כדי להכניס אותן. זה לא בהכרח אומר שהמצלמות הן לא דחלילים- אבל אל תחליטו אם הן דחלילים או לא על סמך הטבעות.

 

זו אכן טענה מעניינת אבל אין לה שום ביסוס במציאות. הלכה למעשה מצלמות הגאטסו כפופות לתקן מאוד קפדני, וכל סטיה של המתקינים מהתקן משמעותו שיהיה אפשר לתקוף את האמינות של המצלמות. כל התקנה של עמדת אמת מלווה באנשי מקצוע, והתבנית לביצוע ההתקנה היא מאוד קשיחה, ללא סטיות לכאן או לכן. לכן אין מצב שהלולאות נסללו מתחת לשכבת אספלט נוספת, לא של הגאטסו (אבל בהחלט יש מצב שהוכנסו שם לולאות לבקרת תנועה, זה כן).

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם
תודה למיצו שענה לשאילתה שלי במהירות :-D

 

בכיף. אני מתנצל שלא ראיתי את זה קודם, אני פשוט לא יכול לעקוב אחרי כל הפורומים שמתעסקים בזה. למי שרוצה להשיג אותי בעתיד, בבקשה דרך האתר. הלינק עצמו שמופיע למטה לא פעיל בגלל מגבלות החתימה כאן, אבל הוא בהחלט מקום טוב לקבל מידע עדכני לגבי פריסת המצלמות. ניתן גם לשלוח לי מייל ל- daniel שטרודל שם הדומיין שמופיע מטה, ואני מבטיח לענות במהרה.

 

כמו תמיד, אני אשמח לקבל מכם עידכונים אודות נקודות חדשות, תמונות של מצלמות חדשות, או כל מידע חשוב שקשור לפריסת א-3.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם

חברים ,

מה דעתכם על מה שרשמתי ?

יש מצלמות רמזור פעילות בחיפה ?..

מישהו יודע או יכול לספק מפה עדכנית ? (שכוללת מצלמות ישנות)

פורסם

תגיד מר ג'י, אתה קורא את מה שעונים לך? שאלת את אותה השאלה 5 פעמים, קיבלת תשובה מדוייקת ומלאה בכל פעם, למה אתה ממשיך לשאול שוב? מה הקטע?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בחיפה אין מצלמות רמזור פעילות. יש דחלילים בזיו (שנדונו באופן נרחב בשרשור זה) , וזהו. כל המצלמות המסתובבות מעל הרמזורים הן מצלמות בקרה, יתכן שבחקירת תאונות אפשר להשתמש בהקלטות שלהן, אבל לא מדובר במצלמות אכיפה. מצלמות רמזור שהיו בעבר - למשל במרכז חורב או בצומת דולפין, פורקו זה מכבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אפשר הסבר קצר על איך פועלות המצלמות? כתבו פה על טבעות/חריצים/לולאות(?). משום מה עד היום חשבתי שהעמוד מכוון לייזר על העוברים ומי שנוסע מהר מצולם, או משהו בסגנון. אם בשניה שאני חולף במקביל לעמוד אני במהירות החוקית, כששניה לפני העמוד הייתי במהירות גבוהה, אני מצולם? או במילים אחרות - איפה בדיוק מתבצעת המדידה לפני/אחרי/במקביל לעמוד?

 

תודה לעונים

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

shellcase ,



 

אני ראיתי שבחיפה באיזורים שבין חורב למרכז זיו יש כמה עמודים אדומים ,

מה ששאלתי היא האם הם עובדים או לא בתור מצלמות רמזור ?

נראה לי מוזר שבחיפה אין בכלל מצלמות רמזור אדום שעובדות...

האם יש אתר שמראה את כל המצלמות (גם את הישנות )?

פורסם
אפשר הסבר קצר על איך פועלות המצלמות? כתבו פה על טבעות/חריצים/לולאות(?). משום מה עד היום חשבתי שהעמוד מכוון לייזר על העוברים ומי שנוסע מהר מצולם, או משהו בסגנון. אם בשניה שאני חולף במקביל לעמוד אני במהירות החוקית, כששניה לפני העמוד הייתי במהירות גבוהה, אני מצולם? או במילים אחרות - איפה בדיוק מתבצעת המדידה לפני/אחרי/במקביל לעמוד?

 

תודה לעונים

 

בכתבה הזו מוסבר הכל על המצלמות החדשות (גאטסו): http://www.fullgaz.co.il/home/p/7436/

שיטת המדידה היא שונה מהמצלמות הקודמות שם אכן היה מדובר על גלי רדאר (עקרון דופלר).

פורסם

shellcase ,



 

אני ראיתי שבחיפה באיזורים שבין חורב למרכז זיו יש כמה עמודים אדומים ,

מה ששאלתי היא האם הם עובדים או לא בתור מצלמות רמזור ?

נראה לי מוזר שבחיפה אין בכלל מצלמות רמזור אדום שעובדות...

האם יש אתר שמראה את כל המצלמות (גם את הישנות )?

 

כמה פעמים צריך לכתוב לך: אלה ד ח ל י ל י ם​ למעשה מצלמות עתקות שסיימו את תפקידן, וכעת רק הקופסאות עומדות ומגרשות ציפורים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...