Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה נורית אזהרה ביונדאי גטס, 2003. לפי ספר רכב מדובר בנורית המתייחסת לגזי הפליטה ברכב. האם מישהו יודע במה מדובר ומה יכולה להיות עלות התיקון ?

פורסם

אתה מתכון לנורית עם ציור של מנוע? בדברים האלו הכי טוב להתחבר לסורק תקלות במוסך ולראות מה זה בדיוק.

יכול להיות חיישן חמצן ועוד..

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אתה מתכון לנורית עם ציור של מנוע? בדברים האלו הכי טוב להתחבר לסורק תקלות במוסך ולראות מה זה בדיוק.

יכול להיות חיישן חמצן ועוד..

אכן מדובר בנורה הזו. תודה.

פורסם

עברו הימים, בהם בשביל קריאת קוד תקלה היה צריך מוסך.

 

היום אפשר לקנות באינטרנט סורק תקלות בסיסי שמתחבר לסמארטפון ב 30 ש"ח.

 

האם בעזרתו תוכל לפתור את התקלה? לא בטוח.

אבל כן תוכל לקרוא את הקוד ולקבל כיוון כללי לפתרון הבעיה.

 

 

פורסם
עברו הימים, בהם בשביל קריאת קוד תקלה היה צריך מוסך.

 

היום אפשר לקנות באינטרנט סורק תקלות בסיסי שמתחבר לסמארטפון ב 30 ש"ח.

 

האם בעזרתו תוכל לפתור את התקלה? לא בטוח.

אבל כן תוכל לקרוא את הקוד ולקבל כיוון כללי לפתרון הבעיה.

נשמע מעניין (אין לי מושג במה מדובר). תוכל בבקשה לשלוח לינק?

פורסם

בבקשה:

 

אם יש לך אנדרואיד/אם יש לך אייפון פרוץ:

http://www.ebay.com/itm/Mini-ELM327-V1-5-OBD2-II-Bluetooth-Diagnostic-Car-Auto-Interface-Scanner-S9-/390669743629?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5af5bb360d

 

אם יש לך אייפון לא פרוץ:

 

http://www.ebay.com/itm/WIFI-ELM327-Wireless-OBDII-Auto-Scanner-Adapter-Scan-Tool-for-iPhone-iPad-OH-/251448223621?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item3a8b7b6785

 

עד שהמשלוח יגיע אליך, אתה מוזמן לנתניה/הרצליה ואשאיל לך את הסורק שלי.

Stay Dirty

פורסם
בבקשה:

 

אם יש לך אנדרואיד/אם יש לך אייפון פרוץ:

http://www.ebay.com/itm/Mini-ELM327-V1-5-OBD2-II-Bluetooth-Diagnostic-Car-Auto-Interface-Scanner-S9-/390669743629?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5af5bb360d

 

אם יש לך אייפון לא פרוץ:

 

http://www.ebay.com/itm/WIFI-ELM327-Wireless-OBDII-Auto-Scanner-Adapter-Scan-Tool-for-iPhone-iPad-OH-/251448223621?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item3a8b7b6785

 

עד שהמשלוח יגיע אליך, אתה מוזמן לנתניה/הרצליה ואשאיל לך את הסורק שלי.

 

אסף, תודה על המידע וההצעה הנדיבה. בסופו של דבר לא המתנתי ותיקנתי את הבעיה (החלפת חיישן). אני נוטה לרכוש את הסורק למרות זאת (ראיתי שהוא תואם לרכבי סקודה ופורד שיש ברשותי). שתי נקודות: (1) מעניין שהמכשיר לאייפון לא פרוץ יקר משמעותית (לצערי) לעומת אייפון פרוץ. (2) לאן בדיוק מתחבר הרכיב הזה ברכב?

×
×
  • תוכן חדש...