Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היום את זה:

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]373505[/ATTACH]

 

SUPERCOOL!!

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליום-יום יש את הקסיו אדיפייס, ולצבא יש את הג'י שוק האלמוותי (מה שבעצם הופך אותו לשעון היומיומי, ואת האדיפייס לשעון של אזרחות)

בבית ישנו עוד אדיפייס עם רצועה ממתכת, לאירועים יותר חגיגיים. כאשר אגיע הביתה (מתישהו...) אעלה.

uploadfromtaptalk1394825381841.jpg

uploadfromtaptalk1394825419810.jpg

פורסם
ליום יום swatch WINDFALL

לאירועים המיוחדים hublot big bang

[ATTACH=CONFIG]373127[/ATTACH]

 

הגיע הרגע, היום צהל לוקח אותי

6900.jpg

 

פורסם
Koka ספר קצת על השעון

השעון הוא שעון צלילה vostok amphibia .מיוצר ברוסיה עם שינויים מינוריים מאז 1967 בעל מנגנון מכני אוטומטי. הוא קיים במגוון של עיצובים -גם גוף שקיים במספר גרסאות וגם פני השעון קיימים במגוון רחב של עיצובים .

המפעל מייצר שעונים מאז סוף שנות הארבעים והיה הספק המוביל של משרד ההגנה של ברית המועצות ושל תכנית החלל הסובייטית.

המפעל די מדשדש בשנים האחרונות ואפילו הכריז ל פשיטת רגל אך ממשיך לפעול ומייצר שעונים שאותם ניתן להשיג את השעונים בעיקר באינטרנט - המחיר פחות מ 100 $.

את התמונה הזאת צילמתי לפני מספר שנים כשקיבלתי אותו והיא אכן עושה לו חסד .

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם (נערך)

אני רוצה לקנות שעון יד אנאלוגי לגבר (ליום הולדת 20 שלי) מחפש משהו באיזור ה1000-2000 ש"ח שיראה כמה שיותר סולידי, יש המלצות?

אני אוהב את הסגנון של Seiko זה הכיוון:

mt-sndb59p1.jpg

עריכה אחרונה על ידי matanff

 

פורסם

לא משנה מה תקנה. תמדוד בארץ - תקנה בחול.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
מאז שיש שעון בסלולרי, הולך בלי שעון יד. למען האמת, לא מבין בשביל מה צריך אותו.

יש גם שעון באוטו, במחשב ואתה רוב הזמן יודע מה השעה ברמת הדיוק של +/- 20 דקות...אני לא מדבר כמובן על שעון כאביזר אופנה/יוקרה

הייתה תקופה ארוכה שהייתי מסתובב בלי שעון, מהסיבות שציינת, עד שלפני כ3 שנים חזרתי לענוד, בעיקר כאביזר. עד כדי כך שכשנגמרה לשעון הסוללה, הסתובבתי איתו כמה ימים מבלי שהראה מה השעה, שוב, כאביזר אופנה נטו.

שמעתי גם דעה ששעון מעיד על היותך אדם רציני, שזמנים אצלו הם בעדיפות עליונה ושאפשר לסמוך עליו.

לבר מיצווה קיבלתי דוקסה שהיה של אבא שלי

על פיוג'י שמעת ?פירמה? זה, תסמוך על סרג'יו, אני יש לי טביעת עין בדברים האלה... 200 לירות, זה 36 אבנים :-P

זה השעון שלי, שעון שקיבלתי מאבי בגיל 22, לפני 10 שנים.

EFA-106-2A.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...