Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , מדובר במגאן 2 - 2004 .

הסיטואציה היא כזאת :

הרכב עומד בחניה יום - יומיים (אפילו יותר ) ללא תזוזה.

נגיד אני צריך לנסוע , אני בא לרכב , מניע, נותן לו להתחמם = הכול טוב ויפה.

הבעיה מתחילה כשאני מתחיל לנוע . הרכב בדקות הראשונות מאיץ עם קושי .

קורה לי לעיתים קרובות , כשאני מגיע לרמזור הרכב מאיץ עם קושי , ומה שקורה לא פעם

שהרכבם מאחורה צופרים לי או עוקפים אותי בצורה מסוכנת.

ה"בעיה " הזאת נעלמת לאחר כמה דקות נסיעה שהרכב מחומם , ואין שום בעיה , הרכב מאיץ בקלילות מעמידה וכו .

 

זה דבר נורמאלי שהרכב מאיץ בדקות הראשונות במאמץ ?

 

אשמח לשמוע את דעתכם .

 

תודה רבה

פורסם

נורמאלי וודאי שלא.

כמובן שלא ניתן לאבחן מהמחשב אבל הייתי מהמר על תקלה בגיר.

האם לא נדלקת שום נורה של גיר או "בדוק מנוע"בזמן התקלה?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

כול הקטע של המאמץ בהאצה מתחילה ומסתיימת בדקות הראשונות של הנסיעה .

לאחר כמה קילומטרים בודדים , הרכב נוסע מצויין ללא שום קושי.

 

לא נדלקת שום מנורה .

 

לפני כמה חודשים נכנסתי למוסך שהמקצועיות שלו זה רכבים צרפתיים , והצגתי להם את הבעיה .

הם חיברו את הרכב למחשב ואמרו לי שהמחשב מציג בעיה "בחיישן מד כמות אוויר " ושצריך להחליף אותו .

שאלתי אותו : "האם זה הבעיה שגורמת לקושי בהאצה " ?

מנהל מוסך ענה : כן.

 

בקיצור נפרדתי מ1000 ₪ , וללא פתרון בעיה.

פורסם

חזרתי אליו , הוא עשה נסיעת מבחן ואמר שאין שום בעיה .

הנסיעות מבחן של המוסכים פשוט מגוחך. שמים פול - גז , ברור שהרכב יאיץ ללא בעיות .

 

אולי הבעיה בי ? אולי אני יותר מידי עדין עם הגז?

פורסם

האם הוא עשה את נסיעת המבחן כשהרכב היה קר? ז"א בזמן שהוא "עייף"?

פורסם

הרכב היה חם . בכול מקרה לא רציתי לחזור אליו כי לא אהבתי את היחס בכללי .

עכשיו אני רוצה לפתור את הבעיה (במידה וזאת בעיה ) כמו שצריך .

 

אז כפי שאמרתי , אין נורות דולקות .

 

ממה זה יכול להיות ?

פורסם

תן יותר פרטים:

 

הוא מניע טוב ? צריכת הדלק הגיונית ? הוא "לא עובד עגול" אחרי שאתה מניע אותו בבוקר ?

הגיר מעביר הילוכים בצורה תקינה גם לאחר התנעה וגם לאחר נסיעה ?

מתי הרכב עבר טיפול גדול ? (סנן אויר, סנן דלק וכד').

האם היה איזה תיקון במנוע או טיפול טיימינג שלאחריו צצה התופעה ?

כמה קילומטרים הרכב עבר ?

האם עשו משהו פעם במערכת הפליטה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אנסה לענות :

-הרכב מניע מצויין.

-צריכת דלק בסדר גמור (6 ל 100 בין עירוני - 10 ל 100 בעירוני ) = הרגל שלי לא כבדה על הגז .

-לא עובד עגול. בהנעה הטורים עולים ל1-2 ולאחר כמה שניות יורדים למטה.

- הגיר מעביר בסדר גמור את ההילוכים .

קורה לעיתים שבהתחלת נסיעה , בהחלפה בין 1 ל 2 מורגש טילטול קטן כשהטורים נמוכים.

-עבר טיפול לפני 3 חודשים +- .

 

- עיינתי בהסטוריית טיפולים :

בעקבות רעש במעבר מD ל R , בתאריך ינואר 13 הוחלף :

ממסרה

ציריה

גלגל תנופה

גיר משומש

ציריה

רנומטיק ליטר 1

 

הרכב עם 130 אלף קילומטר.

פורסם

יותר מחצי שנה אבל הרכב לא נוסע כול כך הרבה , אז התופעה הזאת יצאה לי מהראש עד שהייתי

צריך לנסוע וברמזור צפרו מאחורה \ עקפו אותי בצורה מסוכנת .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הלכתי ביום חמישי בבוקר למוסך מורשה רנו "עמיגל ".

הסברתי לנציג שירות את "הבעיה", הוא שאל אותי:

נורות דולוקת ? = עניתי "לא "

הוא שואל: "הרכב לא זז\ מתקשה לזוז" = עניתי " הרכב זז אבל מרגיש שיש התאמצות קלה של הגז בשביל להאיץ מעמידה מלאה בהילוכים 1 ו2"

 

בקיצור , הוא אמר שצריך לחבר את הרכב למחשב ולפי זה הם יראו מה הבעיה .

שאלתי אותו : " מה הקשר בין בדיקת מחשב לבעיה ?

הוא ענה : " רק ככה הם יצליחו לראות

שאלתי אותו : " את "הבעיה " הזאת אפשר להרגיש בזמן נסיעה , למה שלא תעשו קודם נסיעת מבחן ?

הוא ענה לי : " בכול מקרה צריך להכניס לבדיקת מחשב . במידה ואחרי בדיקת מחשב יהיה צורך בנסיעת מבחן , אז יעשו את זה.

 

שאלתי אותו " כמה עולה בדיקת מחשב " ?

הוא ענה לי 400 שקל .

נסעתי משם .

 

בכול מקרה זה מרגיש לי מוזר שהנציג מכוון אותי רק לבדיקת מחשב (400 ₪ ) במקום קודם לעשות נסיעה מבחן ולהרגיש את זה בתחילת נסיעה .

 

מה עושים ?

אולי משהו יודע בבאר שבע על מוסך שמבין ברנו ?

עריכה אחרונה על ידי rsm130d
פורסם

בכל בעיה של התנהגות חריגה ברכב המודרני תמיד מתחילים עם בדיקת תקלות ולכן היועץ שירות היה מקצועי ולא כוון אותך לשום דבר שלילי

×
×
  • תוכן חדש...