Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומדת להתחיל שלילת רשיון ל- 3 חודשים ב- 19/2/14 האם יש משהו שאני יכולה לעשות כעת כדי לקצר את התקופה של השלילה?

האם אני יכולה לגשת לתיאוריה בזמן השלילה?

פורסם
אני עומדת להתחיל שלילת רשיון ל- 3 חודשים ב- 19/2/14 האם יש משהו שאני יכולה לעשות כעת כדי לקצר את התקופה של השלילה?

האם אני יכולה לגשת לתיאוריה בזמן השלילה?

לקצר את הפסילה לעניות דעתי אי אפשר , אך תאוריה את יכולה לעשות, את ניגשת עם הטופס הירוק.

פורסם

שלום שלום,

 

במידה והיה משפט והעונש הינו שלושה חודשי שלילה את תמיד יכולה לכתוב מכתב לנשיא ולבקש חנינה.

 

הסיכויים קלושים.

 

אוהד

פורסם

ההצעה לפנות לנשיא בבקשת הקלה בפסילת רשיון נהיגה היא תיאורטית מכיוון שסמכות החנינה של הנשיא מבוססת על "חסד ורחמים" ומיועדת למקרים חריגים. אמנם הנושא בסמכותו של הנשיא אבל הוא לא עוסק בנושא בטרם מוצו כל ההליכים המשפטיים.

מה הייתה סיבת הפסילה, והאם בית המשפט התחשב בנסיבות האישיות מיוחדות שלך? האם היית מיוצגת על ידי עורך דין?

 

תהליך החנינה הוא ארוך ומן הסתם תקופת הפסילה תסתיים בטרם הנושא יגיע לטיפולו של הנשיא.

×
×
  • תוכן חדש...