Jump to content

balima 2

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי balima 2

  1. אני עומדת להתחיל שלילת רשיון ל- 3 חודשים ב- 19/2/14 האם יש משהו שאני יכולה לעשות כעת כדי לקצר את התקופה של השלילה? האם אני יכולה לגשת לתיאוריה בזמן השלילה?
×
×
  • תוכן חדש...