Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טויוטה.jpg

 

אז כמה עולה היום להחליף מראת צד אחת (קומפלט, מקורית) במוסך מורשה טויוטה? עיניכם הרואות: 2,600 ש"ח!

המחיר באיביי למראה זהה תחליפית, לפני משלוח והרכבה - 260 ש"ח.

פי 10 - ושלא יספרו סיפורים על מיסים. יבואן/יצרן חזיריים וזה הכל - ראו הוזהרתם.

אגב בדולרים זה 740$ - יש ארצות שבמחיר הזה מחליפים מנוע.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החלק שהבאת אליו קישור הוא לא מקורי כך שאי אפשר להשוות,אני מאמין שיש הבדל גדול בין המחירים אך אתה צריך להשוות חלק מקורי לחלק מקורי ולא לחלק חליפי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא מצויין השם של החברה כך שאני בספק שזה OEM.

למה לא חיפשת בפירוקיות? למה ללכת לחברה בשביל דבר כזה פשוט?

היה יוצא לך משהו כמו 700-800 ש"ח אחרי צבע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אם התחליפי הוא יצרן OEM או לפחות ברמה שלו אז שום בעיה להשוות.

 

עדיין- מחיר אי אפשר להשוות.

פורסם (נערך)
לא מצויין השם של החברה כך שאני בספק שזה OEM.

למה לא חיפשת בפירוקיות? למה ללכת לחברה בשביל דבר כזה פשוט?

היה יוצא לך משהו כמו 700-800 ש"ח אחרי צבע.

 

תבעתי את הביטוח כי ההשתתפות העצמית שלי נמוכה וכי הרכב רק בן שנה וחצי.

אבל אין ארוחות חינם: מחירי החלפים המטורפים גורמים למחירי ביטוח מטורפים. מישהו משלם את החשבון וזה כולנו. אותי העושק הזה מטריף. שווה לפרק את האוטו ולמכור את החלקים.

 

ולטענות על OEM, תחליפי וכו' - עזבו, אין מדינה בעולם שמראה עולה בה 740$. לא מאמין. 30% מהמשכורת הממוצעת.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

מסכים איתך לחלוטין שהמחיר מופקע ואני כלב אם זה עולה להם עשירית ממה שמכרו לך,וגם אני בטוח שהמחיר באיביי נמוך בהרבה,אבל החלק שנתת אליו קישור לא בר השוואה לחלק מקורי,כך או כך המחירים בארץ מופקעים ברמה מוגזמת ביותר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?515950-%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%97%D7%96%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%A6-%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%9B%D7%9C-%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%9F

 

בדיוק נושא זהה:

רק תחליף את "צ'מפיון" ב "טויוטה" ו "מפוח מאורר" ב "מראה".

ודרך אגב כפי שכתבתי בשרשור ההוא.

השוואה רצינית, יש לבצע בין תפוחים לתפוחים לא בין תפוחים לאגסים.

גם כאן, חלק חליפי יעלה לך זול יותר ואפילו משמעותית.

אתה רוצה להשוות בצורה הוגנת? אז בבקשה:

מקורי בארץ, מול מקורי בחו"ל.

חליפי בארץ, מול חליפי בחו"ל.

כל היתר, כבר נכתב בשרשור ההוא.

פורסם

פעם ביררתי על החלפת מראה לפולקסווגן טראנספורטר שרציתי לקנות- מעל 3000 מקורית ללא צבע :lol:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני ביררתי במוסך רעים של דלק מוטורס בעפולה כמה יעלה לי לרכוש רק את המראה עצמה (זכוכית, למאזדה 3) בלי כל בית המראה הגדול, ביקשו 400 ש"ח בלי למצמץ.

בנתים ניגשתי לזגג שהתאים מראה אבל היא קצת מגדילה לעומת המקורית, אני אחפש בפירוקיות ובהזדמנות ארכוש רק את המראה ואחליף.

פורסם

המראות שנמכרות בארץ ברובן באיכות נמוכה ומעוותות משמעותית לעומת מראה מקורית, דווקא את המראה הייתי קונה מקורי ואת הפלסטיקה חליפי.

לחלק מקורי 400 ש"ח נשמע סביר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?515950-%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%97%D7%96%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%A6-%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%9B%D7%9C-%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%9F

 

בדיוק נושא זהה:

רק תחליף את "צ'מפיון" ב "טויוטה" ו "מפוח מאורר" ב "מראה".

ודרך אגב כפי שכתבתי בשרשור ההוא.

השוואה רצינית, יש לבצע בין תפוחים לתפוחים לא בין תפוחים לאגסים.

גם כאן, חלק חליפי יעלה לך זול יותר ואפילו משמעותית.

אתה רוצה להשוות בצורה הוגנת? אז בבקשה:

מקורי בארץ, מול מקורי בחו"ל.

חליפי בארץ, מול חליפי בחו"ל.

כל היתר, כבר נכתב בשרשור ההוא.

אני מבקש את עזרתך בבדיקת החישוב הבא :|

איך מחשבים את ההבדל בין מחיר מראה מקורית למחיר מראה תחליפית באחוזים או פי כמה המחיר של המראה המקורית גדול יותר מהמראה התחליפית ?

 

כמו שלמדתי מהאשכול של אייל.

 

מחיר מראה מקורית - 2600 שקלים.

מחיר מראה תחליפית -260 שקלים.

 

המחיר של המראה המקורית הוא פי 18 !

פשוט גזלנים ברמות.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא מצויין השם של החברה כך שאני בספק שזה OEM.

למה לא חיפשת בפירוקיות? למה ללכת לחברה בשביל דבר כזה פשוט?

היה יוצא לך משהו כמו 700-800 ש"ח אחרי צבע.

 

במקרה היום הלחפתי לחבר מראה בקורולה 2008 המראה עלתה 300 ש"ח כולל מעמ בחנות חלפים.

יש לציין שבפרוקיות שבדקתי רצו בין 500 ל700

פורסם

היופי בפירוק,שהחלקים שאתה מקבל שם הם מקוריים.

אז אני אעדיף חלק מקורי מפירוק על חלק חליפי חדש,ורוב הפירוקיות זה שוק עם קצת לחץ אפשר להוריד עוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
היופי בפירוק,שהחלקים שאתה מקבל שם הם מקוריים.

אז אני אעדיף חלק מקורי מפירוק על חלק חליפי חדש,ורוב הפירוקיות זה שוק עם קצת לחץ אפשר להוריד עוד.

 

זה נכון, אבל לא תמיד.

יש חלקים שעדיף חדש חליפי על מקורי משומש ובלוי.


×
×
  • תוכן חדש...