Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכיריים הם מסוג BEKO. לרגע אני לא חושב לרכוש אצל היבואן.

הם מצופים אמאייל, כמובן. היכן במרכז (ת"א-ר"ג-גבעתיים) הכי כדאי לרכוש תואם/תחליף/מקורי?

מהי העלות המומלצת לכיפה אחת? האם תמיד להחליף גם את התושבת שמתחת, זאת עם המגרעות/חרירים ועשויה אלומיניום?

 

למה בכלל היציקה שם מתנפחת ונסדקת? מדוע זה לא קורה מיד אלא לוקח כמה שנים? למותר לציין שהבישולים לא גולשים אצל אישתי.

 

תודה.

פורסם

איני יודע איך לעזור לך בנושא הרכישה, אבל פעם אמרו לי שאת ה"כיפות" של המבערים, אסור בתכלית האיסור

לנקות כשהם חמים מחשש שהאמאייל יסדק ויתפורר. כל ניקוי שלהם - רק לאחר שמתקררים.

כמובן, גם נפילות ומכות (אצלי זה קורה...) לא יסייעו לשמירה על שלמותן.

מצטרף לשאלתך (גם אצלי זה דורש החלפה) לגבי מקום רכישה.

alfa 156 2.5.

פורסם

אני גם צריך להחליף.

לי יש כיריים של "לי ונט" ובדקתי בחברה ויש להם כאלה (בערך 50 ש"ח ליחידה בינונית).

ניסית להתקשר לחברה (לשירות לקוחות)?

למה אתה לא רוצה לרכוש מהיבואן? סיבה מיוחדת?

×
×
  • תוכן חדש...