Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שתי שאלות בקשר לג'טה FSI


KoM
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שתי שאלות :

 

1. לאחרונה אני מרגיש שתיבת ההילוכים לא מתנהגת כרגיל, רוב הזמן היא בסדר אבל פעם בכמה זמן מרגישים העברת הילוכים פחות נעימה. אציין שבעצת המוסך לא הוחלף שמן גיר מעולם (170000 ק"מ). האם החלפת שמן יכולה לשפר את המצב ? האם כדאי להחליף שמן גיר ללא קשר ? מדובר בתיבת הילוכים 6 הילוכים אוטומאטית טיפטרוניק, המנוע הוא 2 ליטר FSI.

 

2. השאלה השניה היא בקשר למנוע, הוא מטופל לפי הספר, צריכת הדלק סבירה לחלוטין (1:11 משולב) ולא חסר כוח, מתודלק ב-95. יחד עם זאת שמתי לב לשתי תופעות, הראשונה היא מעט צילצולים מדיי פעם שנעלמים ממש מהר, כאילו המנוע מתקן את העניין, הבנתי שככה הוא אמור להתנהג, אבל האם זה הגיוני שיהיו צלצולים בכלל ? מדובר על כמות ממש קטנה.

דבר שני הוא שנותנים קיק דאון חזק ממאד והטורים עולים למעלה ניתן לראות שהרכב פולט עשן שחור, כאמור בהאצות חזקות, האם גם כאן הדבר הגיוני ? האם ניתן\ כדאי לבצע כיול למנוע ?

 

אשמח לכל דעה מהמומחים כאן (רון למשל, וכ"ו...)

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לגבי התופעה עם תיבת ההילוכים

אם הדפיקה בזמן ההחלפה מופיע רק כשהרכב חם ולא מופיע בכלל כשהוא קר

אז הבעיה שלך הינה בבלוק השסתומים של תיבת ההילוכים .

כמו שאתה מתאר כאן התקלה ברמה נמוכה מאד כרגע ולא ההיתי ממליץ לך על טיפול כלשהו .

החלפת שמן לא תפתור את העניין .

לגבי הצלצולים הקלים שאתה מרגיש ,הדבר הזה נובע מהצטברות של פיח על שסתומי היניקה של

המנוע ,הפיח מצטבר שם מכיוון שבמנוע הזרקה ישירה הדלק מוזרק אחרי השסתום ישר לחלל השריפה

וכך יוצא שאין דלק שעובר במקום כדי לנקות את השסתומים מאדי הנשם שמצטברים שם עם השנים .

הפיח גורם להפרעה בערבול האויר בעומס בנוני ונמוך והדבר גורם לצלצול שאתה מדבר עליו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

קבל סרטון מיוטיוב לאותו מנוע עם הצטברות פיח אופיינית

 

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו.. יש מה\איך לנקות את זה ? נראה שיש מיני שיטות, השאלה אם זה משהו שצריך לעשות ? מדובר שם בכמה סרטונים גם על צריכת דלק ב-IDLE שעולה. אצלי היא עומדת על 1.0\1.2 ליטר לשעה, נראה לי תקין...

 

בקשר לתיבת ההילוכים, לעניות דעתי הדבר קורה גם כשהרכב קר יחסית. האם הגיוני\נכון לא להחליף את שמן תיבת ההילוכים אחרי עשרות ועשרות אלפי קילומטרים..?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...