Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 159, ידנית, 2007+, מספר קושיות


rgunv
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

זה זמן רב שאני שוקל להצטרף לכת בעלי האלפה (כת, לא מועדון).

בשל העובדה שאיני נוהג להחליף רכבים באופן תדיר אני מחפש אחר רכב שישרת אותי נאמנה במשך 4-5 שנים.

המחירים נראים לי הגיוניים ואפילו מחשידים, העיצוב מפתה.

צריכת הדלק כ1:11 ?

אני מבין שלא מדובר בטיל שיוט, מחפש אחר רכב של 110-120 בנוחות ושקט.

כיצד הרכבים הללו מזדקנים ? כמובן שאין רכב מושלם אך האם ישנם אי אילו חיישנים יקרים להחריד/ תקלות ידועות.

טיימינג ? קלאצ' ? צמיגים ?

-להקשר למורשה ולשאול נראה לי מנותק מהמציאות.

אני נוסע לא מעט (30-35K בשנה), האם בטיפול קשוב עלולות להיות בעיות (הרכבים בלוחות עם כ100K בממוצע)?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני יש פחות ידניות מסלספיד. יש כמה מנועים לידניות: ה1.9 נחשב חלש לרכב כבד,חלקן מבלות בלוחות זמן רב מאוד. תוכל להשיג סופר מיני עם ביצועים טובים יותר, כמובן לאלפא היתרונות שלה. ישנו ה2.2. זהו מנוע ה159 הנפוץ בארץ , הוא בסדר גמור אך ישנו מעט מאוד ידניות עם מנוע זה. בשני מנועים אלו יש שרשרת ולא רצועה אך אם צריך להחליף העלויות גבוהות. ישנה 3.2 ידנית כבדה מאוד, לעתים תצטרך לטפל ביוקר בשרשרת או ביוקר רב בגל ההינע. היא שתיינית. ישנו ה1.8 טורבו, הוא חדש יחסית ולכן יקר.

 

כולן יסעו בשקט ובשלווה ב110.[אני מניח, מעולם לא הגעתי למהירות כזו בארץ]

 

הן מזדקנות היטב ואמינות למדי. הבעייה מתחילה כאשר צריך להחליף חלקים עקב בלאי טבעי או תקלות. צמיגים טובים- יקרים.

 

ניתן להתייעץ עוד אצל "כת האלפיסטים" ובמוסכים מתמחי אלפא כאיציק, מיכאל, תילתן ואוטו איטליה. שאל על אמינות ועלויות של: החלפת שרשרת, חיישנים אם צריך- סביר שיש תחליפי. ומשולשים- יש תחליפיים שהם רק יקרים ולא יקרים מאוד כמו המקוריים, שאל על בעיות נוספות. אם לא תתקשר בעת לחץ בעבודה, כולם ישמחו לסייע לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנדוב תמיד צעד לפני! לעזאזל, לועס הבמבוק הזה זריז... :evil:

 

2.2 סלספיד תהיה האופציה השפויה (יחסית). אין להם תקלות סדרתיות מז'וריות רק קח בחשבון שחלפים יקרים והעבודה מתארכת בגלל גישה לא כל כך נוחה למכלולים. בכל מקרה, קח כל מכונית שמצאת לבדיקה במוסך מתמחה כאמור לעיל אצל ידידי הפרווני.

 

בעיני אחת המכוניות היפות והמרשימות בכבישי ארצנו, ועימה תוכל להפטר מהקושיות ולהעמיס כושיות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה גם גירסאת דיזל מצויינת 2.4 עם 200 סוסים והמון מומנט,הן נדירות אך מידי פעם צצה לה אחת בלוח,והמחיר בקרשים .

שמעתי שיש לדגם הספיציפי הזה בעיה עם הדיזל בארץ,אבל הייתי בודק זאת לעומק.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מאחורי היסטוריה ארוכה של אירופאיות ידניות, אני משלם כבר זמן רב למוסכניקים גמישים עם ידיים קטנות.

עד כמה מדובר ברכב ״הארד-קור״, מוסכים מומחים ועוד

האם יש כאן מישהו שיש לו ניסיון אם רכבים הנחשבים עממיים יותר ועם רכב זה שיכול לבצע השוואה?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אמיגר יראה את השרשור תקבל תשובה טובה לשאלתך השנייה, אם כי אני בטוח שהוא החזיק 159 בגיל כזה , לכן אני בספק אם החליף חלקים שאולי אתה תחליף.

הרכב אינו הארד קור ואין בו תחכום יוצא דופן, אך כן מומלץ לטפל במוסכים המתמחים שציינתי או במורשי אלפא שהם בד"כ יקרים יותר. ראוי כמובן לבדוק היסטוריית טיפולים של הרכב. האמינות בד"כ סבירה בדגם שאני מאמין שאתה ממוקד בו והביקוש לו אינו בשמיים.

לחלפים מסויימים המחיר גבוה, לחלקם יימצאו תחליפים לא זולים, את חלקם אולי תייבא לבד על כל הכרוך בכך כדי לחסוך.חברים המחזיקים באלפות ובפיאטים מדווחים על עלויות גבוהות במאות אחוזים לאלפות. גם הדלק אינו זול.

 

אם צלחת כל זאת, התגברת על צליל מנוע פחות מאלפות ישנות יותר, אינך מצפה לביצועים מופלאים אך מעריך עיצוב, אחיזה גבוהה וייחוד מסויים במחיר של פחות מסופר מיני חדשה, אך עם עלויות אחזקה של רכב יקר בן שבע, לך על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית מאוד אוהב את ה159,בגרסת 2.2 סלספיד הרכב זריז, הגיר קצת מעצבן ולפעמים ההחלפות במיוחד בהילוכים הראשונים קצת ברוטליות.

הרכב מאוד מהנה לנהיגה, הגה מדוייק.

מבחינת אבזור ריפודי עור, סאנרוף חימום בכסאות, מאוד מפנק.

לרכב שרשרת טיימינג שלפעמים גם דורשת החלפה וזה לא זול בכלל, סביבות ה5 אלף.

בכללי החלפים של הרכב הזה לא זולים בכלל, וכיאה לכל אלפא יש לה תקלות, והן לא זולות לתיקון.

בכללי רכב מומלץ, וממש מהנה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...