Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, כמו שחלקכם ראיתם בדיון שפתחתי, התחדשתי בגאנטים.

אך בגלל שמדובר בגאנטים בצבע לבן, עניין הניקוי אמור להיות קצת יותר יסודי, כי הלכלוך והפיח מודגשים הרבה יותר, וגם יש צורך בניקוי פנימי של הגאנט

מה שאני מחפש זה המלצה על מברשת המיועדת לעבודות כאלה לניקוי גאנטים, רצוי עם סיווים איכותים ועדינים למניעת שריטות.

אשמח להמלצות, תודה.

פורסם

תגיד לא עדיף את הדבר הזה שמיועד לנקיון אבק? שאפשר לקנות בסופר

זה ניראה לי הרבה יותר מתאים, פשוט לא רשום עליו מיועד לנקיון גאנטים או מוצר לרכב

וכל עוד שהוא לא גורם לשריטות והוא עושה את העבודה אז זה ניראה לי עדיף.

זה גם יותר זול וגם יותר גדול.

 

 

 

  • 4OZtarget12.jpg

פורסם
תגיד לא עדיף את הדבר הזה שמיועד לנקיון אבק?

 

 

אני בחורה :evil:

ובקשר לתמונה שפרסמת, כמו שכבר אמרו לך קודם, לא יעשה כלום. אתה צריך להבין שכל הלכלוך הכבד מצטבר שם ואתה צריך מברשת רצינית כדי לנקות אותו. במיוחד עם הרקע הלבן.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
תגיד לא עדיף את הדבר הזה שמיועד לנקיון אבק? שאפשר לקנות בסופר

זה ניראה לי הרבה יותר מתאים, פשוט לא רשום עליו מיועד לנקיון גאנטים או מוצר לרכב

וכל עוד שהוא לא גורם לשריטות והוא עושה את העבודה אז זה ניראה לי עדיף.

זה גם יותר זול וגם יותר גדול.

 

 

  • 4OZtarget12.jpg

אוהד,אמרת שאתה רוצה לשנות גישה ושלמדת לקח מכל הבאנים שקיבלת,אם אתה מחפש שיחזקו את החלטות שלך פשוט תגיד ככה. ביקשת המלצה על מוצר וקיבלת, אבל כמו תמיד אתה שולל ומביא איזה תחליף הזוי.

אם גלשת פה מספיק אני מקווה שהשכלת לשים אוטם על הג'אנט לפני שהתקינו לך אותם. (אגב הג'אנט מאוד יפה ומחמיא לרכב )

פורסם
אני בחורה :evil:

ובקשר לתמונה שפרסמת, כמו שכבר אמרו לך קודם, לא יעשה כלום. אתה צריך להבין שכל הלכלוך הכבד מצטבר שם ואתה צריך מברשת רצינית כדי לנקות אותו. במיוחד עם הרקע הלבן.

 

אוקיי תודה, ומצטער לא שמתי לב שזאת בחורה, כן ירבו בפורומים רכבים ;)

 

חבל רק שזה קצת יקר יחסית למוצרים לא בעלי שם מותג שראיתי באיביי ואתרים אחרים.

אבל לא יודע אם הם איכותים כמו המוצרים של חברות המותג.

 

כאן למשל יש משהו שנראה טוב שרשום שמיועד לרכב במחיר מאוד זול

אך אולי אני לא יזמין כי אולי זה מוצר לא איכותי שיכול לגרום לשריטות?

 

http://www.ebay.com/itm/Wheel-Tire-Rim-Scrub-Brush-Car-Truck-Motorcycle-Bike-Wash-Washing-Cleaning-Tool-/171040961386?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item27d2d5f36a

 

אשמח להמלצה למוצר כן איכותי אך העדפה שלי לקנות מאיביי, עקב משלוח חינם ומחיר זול יותר.

 

יש המלצות גם על חומרים טובים לניקוי הגאנטים, או שמים וסבון יספיקו?

_______________________________________________________

 

E-A רק שאלתי לגבי הדבר הזה אם זה יכול להתאים, אם לא מתאים לא אשתמש בזה.

 

לא ידעתי על עניין האוטם לגאנטים, אשמח להמלצה לאוטם מתאים,

 

רק שאלה אם כל שבוע אני הולך לשטוף ולנקות את הגאנטים, אז זה הולך להסיר את האוטם שאני ישים?

פורסם

אני משתמשת במברשת הזאת יעודית לג'אנטים שעולה 25 ש"ח.

אבל הג'אנטים שלי אפורים ורגילים יחסית, כך שאני לא צריכה גישה למקומות מרוחקים.

במקרה שלך, הג'אנט דורש תחזוקה מיוחדת, אחרת הוא פשוט יראה רע. היית צריך לחשוב על זה בעת ההתקנה.

כמו שכבר נאמר לך בשרשור הקודם, ואני מצטרפת להמלצה, במקום לבזבז כסף על מדבקות "קרבון", תשקיע בתחזוקה נכונה של מה שיש עכשיו.

בקשר לקניה מאיביי, כשחיפשתי בעצמי מברשת (לפני חודשיים בערך) לא מצאתי מחיר אטרקטיבי למברשת שהצעתי לך בהודעה הקודמת. מה שאתה יכול לעשות, זה לחפור עוד קצת באתרים ישראלים, אולי תצליח לחסוך כמה שקלים.

 

בקשר לחומרי ניקוי.

שוב, כדי לשמור על קיים, עדיף לך להשקיע בחומר שמיועד לכך.

אני אישית משתמשת בנוזל הזה, אבל במקרה שלך הכמות הזאת כנראה תספיק לפעם אחת או שתיים לכל היותר. כך שלא כדאי.

קיבלתי הרבה המלצות על החומר הזה. אחרי דילול, אתה מקבל כמות מכובדת של חומר שתשרת אותך תקופה ארוכה יותר.

גם אותו אתה יכול לבדוק בחנויות אחרות בארץ (מגווירס פרסמו רשימה מלאה של חנויות שמוכרות את המוצרים שלהם ממש לפני כמה ימים)

 

אתה צריך להבין דבר אחר מאוד פשוט, בטווח הארוך, זול עולה ביוקר. כך שאין טעם לחסוך בתחזוקה שוטפת. רלוונטי לפן הקוסמטי והמכני.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אני משתמשת במברשת הזאת יעודית לג'אנטים שעולה 25 ש"ח.

אבל הג'אנטים שלי אפורים ורגילים יחסית, כך שאני לא צריכה גישה למקומות מרוחקים.

במקרה שלך, הג'אנט דורש תחזוקה מיוחדת, אחרת הוא פשוט יראה רע. היית צריך לחשוב על זה בעת ההתקנה.

כמו שכבר נאמר לך בשרשור הקודם, ואני מצטרפת להמלצה, במקום לבזבז כסף על מדבקות "קרבון", תשקיע בתחזוקה נכונה של מה שיש עכשיו.

בקשר לקניה מאיביי, כשחיפשתי בעצמי מברשת (לפני חודשיים בערך) לא מצאתי מחיר אטרקטיבי למברשת שהצעתי לך בהודעה הקודמת. מה שאתה יכול לעשות, זה לחפור עוד קצת באתרים ישראלים, אולי תצליח לחסוך כמה שקלים.

 

בקשר לחומרי ניקוי.

שוב, כדי לשמור על קיים, עדיף לך להשקיע בחומר שמיועד לכך.

אני אישית משתמשת בנוזל הזה, אבל במקרה שלך הכמות הזאת כנראה תספיק לפעם אחת או שתיים לכל היותר. כך שלא כדאי.

קיבלתי הרבה המלצות על החומר הזה. אחרי דילול, אתה מקבל כמות מכובדת של חומר שתשרת אותך תקופה ארוכה יותר.

גם אותו אתה יכול לבדוק בחנויות אחרות בארץ (מגווירס פרסמו רשימה מלאה של חנויות שמוכרות את המוצרים שלהם ממש לפני כמה ימים)

 

אתה צריך להבין דבר אחר מאוד פשוט, בטווח הארוך, זול עולה ביוקר. כך שאין טעם לחסוך בתחזוקה שוטפת. רלוונטי לפן הקוסמטי והמכני.

 

תודה, מצאתי את רשימת החנויות

 

אני באמת ירכוש גלון גדול שיספיק לי לזמן רב יותר, יש לאבא שלי ג'רניק לרכב של חברת לבור 160 באר.

והזמנתי לו מקציף איכותי, שאת הסבון אני יהיה יכול לדלל גם במקציף עצמו, לצורך פיזור טוב יותר של הסבון

ואז לנקות ולשפשף עם המברשת עצמה את הגאנטים.

אני בערך כל שבוע שוטף את הרכב עם הג'רניק, ככה שאני מאמין שלא תיהיה בעיה לשמור על נקיון הגאנטים.

 

האמת הבעלים הקודמים של הרכב שלי דיי הזניח אותו מבחינת נקיון חיצוני, פנימי הוא דווקא שמר, לא עישנו באוטו ותמיד דאג שיהיה ריח טוב בפנים.

אבל מה אפשר לצפות מבחור שגר במושב, שחוץ מלנסוע באוטו לא עניין אותו שום דבר אחר.

לצערי כשקניתי את האוטו הזה קיבלתי אותו עם לא מאט קילומטרג', וקצת שיפשופים וכמה נקודות שחורות שכניראה נוצרו מאבנים שעפו על הרכב.

אבל אני מתכוון לצבוע שני פגושים במחיר מאוד סביר שהציעו לי.

ובגלל שצבעתי שם בעבר חלק של הרכב הקודם שלי שהיה בצבע ירוק בקבוק מטאלי, ויצא מעולה ובול אותו צבע, אז אני מאמין שעל צבע לבן בכלל אין מימה לחשוש.

אני ממש אוהב את הרכב הזה, ואני הולך להשקיע בו מכל הלב.

פורסם

המברשת מהקישור באוטוסטור היא אחת המברשות הטובות בעולם לניקוי ג׳אנטים מספיק כדי להשתמש ומבינים למה המחיר אני משתמש בה ומקלה במיוחד על הניקוי.

שיפוצים..

פורסם
המברשת מהקישור באוטוסטור היא אחת המברשות הטובות בעולם לניקוי ג׳אנטים מספיק כדי להשתמש ומבינים למה המחיר אני משתמש בה ומקלה במיוחד על הניקוי.

 

אשמח לשמוע עוד קצת פרטים על המברשת הזאת.

 

האם ניתן להגיע איתה לאורך כל הגאנט בקלות?

 

 

כמה כייף להיות ישראלי בארץ הקודש

מחיר באיביי לארץ

http://www.ebay.com/itm/Daytona-Speedmaster-LARGE-Flexible-Wheel-Cleaning-Brush-by-EZ-Detail-/181269760133?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item2a34850885

 

מחיר באיביי לארצות הברית

http://www.ebay.com/itm/Daytona-Speed-Master-Jr-Wheel-Brush-Part-DSM-2000-/350947690673?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item51b61cc8b1&vxp=mtr

 

אשמח אם תעזרו לי למצוא את המברשת הזאת באתר כל שהוא במחיר זול יותר עם משלוח לארץ.

פורסם
אשמח לשמוע עוד קצת פרטים על המברשת הזאת.

 

האם ניתן להגיע איתה לאורך כל הגאנט בקלות?

עד שלא תנסה לא תדע.

 

תחשוב על זה ככה, אם היא מברשת מיועדת לג'אנטים, ואומרים לך פה שהיא בערך הטובה ביותר שיש, למה אתה עדיין מתעקש לקנות בזול? השקעת כל כך הרבה ברכב, קנית ג'אנטים וצמיגים חדשים באלפי שקלים, אבל אתה רוצה לחסוך בניקיון של הג'אנטים ועוד בשביל 100 שקל?

 

לא מבין את ההיגיון שלך...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
עד שלא תנסה לא תדע.

 

תחשוב על זה ככה, אם היא מברשת מיועדת לג'אנטים, ואומרים לך פה שהיא בערך הטובה ביותר שיש, למה אתה עדיין מתעקש לקנות בזול? השקעת כל כך הרבה ברכב, קנית ג'אנטים וצמיגים חדשים באלפי שקלים, אבל אתה רוצה לחסוך בניקיון של הג'אנטים ועוד בשביל 100 שקל?

 

לא מבין את ההיגיון שלך...

 

כבר רשמתי שאני מעוניין במברשת הטובה, פשוט המחיר שלה יקר בארץ וזה עוד מחיר לא כולל משלוח, אז אני מעדיף לקנות את אותה מברשת מחול במחיר יותר זול.

 

למרות שאני חושב על זה עכשיו ואני צריך גם את הסבון הזה וגם רציתי כבר לקנות פדים, אז אולי אני יעשה לי רשימת קניות וימצא לי איזה קופון הנחה קטן של האתר ויזמין כבר.

אין לי בעיה לקנות מוצרים איכותים שעולים קצת יותר, יש לי בעיה עם הפרשי מחירים, שאני יודע שבחול היא נמכרת בחצי מחיר כולל משלוח.

ופה במחיר כפול לא כולל משלוח, זה מעצבן אותי, אבל אין הרבה מה לעשות זה תמיד ישאר ככה.

פורסם

אין בעיה שתקנה את אותו מוצר, אבל ביותר זול, לדוגמה, באיביי.

 

הבעיה היא שאתה מחפש לקנות מוצר אחר, כמובן יותר זול, אבל שלא יעשה את אותה עבודה.

 

מצאת את אותה מברשת איכותית במקום אחר במחיר יותר טוב? לבריאות. תקנה ותהנה. הראית לכולנו שאנחנו טיפשים שקונים ביוקר.

אבל אל תחפש פתרונות זולים אחרים כאשר אמנם תשלם פחות באותו הרגע, אבל גם תקנה מוצר נחות בהרבה לעומת מה שכדאי לקנות.

 

ושוב, לא ברור לי למה אתה רוצה לחסוך 100 שקל, על משהו שאתה אומר שמאוד חשוב לך, וזה ניקיון הג'אנטים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אין בעיה שתקנה את אותו מוצר, אבל ביותר זול, לדוגמה, באיביי.

 

הבעיה היא שאתה מחפש לקנות מוצר אחר, כמובן יותר זול, אבל שלא יעשה את אותה עבודה.

 

מצאת את אותה מברשת איכותית במקום אחר במחיר יותר טוב? לבריאות. תקנה ותהנה. הראית לכולנו שאנחנו טיפשים שקונים ביוקר.

אבל אל תחפש פתרונות זולים אחרים כאשר אמנם תשלם פחות באותו הרגע, אבל גם תקנה מוצר נחות בהרבה לעומת מה שכדאי לקנות.

 

ושוב, לא ברור לי למה אתה רוצה לחסוך 100 שקל, על משהו שאתה אומר שמאוד חשוב לך, וזה ניקיון הג'אנטים.

 

האמת שבלינק הראשון שהביאו לי למברשת הזאת, חשבתי שהיא ממש קטנה ובטח עוד איזה מברשת עם שם מותג שמקפיץ לה את המחיר.

לכן גם חשבתי שבטח אפשר למצוא משהו אחר זול יותר שיעשה את העבודה לא פחות טוב, כניראה שטעיתי וטוב שאתם כאן להסביר לי את זה.

 

אבל שראיתי סרטונים שלה ביוטיוב ראיתי שהיא גדולה מספיק ומגיע לכל המקומות בקלות, אז הבנתי שהיא גדולה ואיכותית.

 

אני אחד שלא חוסך בדברים זולים ופשוטים שמדובר בדברים כאלה, אלה אם כן אני עושה טעות.

בדרך כלל שיש מוצר שעולה קצת יותר יקר שמצדיק את עצמו ועושה עבודה יותר טובה ממוצר אחר, אני מעדיף לשלם יותר ולקחת את הטוב.

אבל צריך לבוא גם הסבר וידע על המוצר למה זה כן טוב וההוא לא טוב, כי לא תמיד מה שיקר זה יותר טוב, רוב הפעמים זה נכון אבל גם צריך לדעת מה הסיבה לכך.

×
×
  • תוכן חדש...