Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אשמח לשמוע עוד קצת פרטים על המברשת הזאת.

 

האם ניתן להגיע איתה לאורך כל הגאנט בקלות?

 

 

כמה כייף להיות ישראלי בארץ הקודש

מחיר באיביי לארץ

http://www.ebay.com/itm/Daytona-Speedmaster-LARGE-Flexible-Wheel-Cleaning-Brush-by-EZ-Detail-/181269760133?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item2a34850885

 

מחיר באיביי לארצות הברית

http://www.ebay.com/itm/Daytona-Speed-Master-Jr-Wheel-Brush-Part-DSM-2000-/350947690673?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item51b61cc8b1&vxp=mtr

 

אשמח אם תעזרו לי למצוא את המברשת הזאת באתר כל שהוא במחיר זול יותר עם משלוח לארץ.

 

רק עצה ידידותית, וכללית לגבי איביי.

ניתן לפנות בהודעה פרטית למוכר ולשאול אותו אם הוא יהיה מוכן לשלוח לישראל, ואם כן, מה תהיה עלות המשלוח.

תתפלא כמה פעמים מוכרים שתפנה אליהם באופן מכובד יסכימו לשלוח אליך, ובמחיר הוגן.

פורסם
רק עצה ידידותית, וכללית לגבי איביי.

ניתן לפנות בהודעה פרטית למוכר ולשאול אותו אם הוא יהיה מוכן לשלוח לישראל, ואם כן, מה תהיה עלות המשלוח.

תתפלא כמה פעמים מוכרים שתפנה אליהם באופן מכובד יסכימו לשלוח אליך, ובמחיר הוגן.

 

ובמידה והוא אכן מאשר לי משלוח יותר זול, איך זה אמור להופיע לי ברגע שאני מבצע הזמנה? הרי יש מחיר משלוח מסויים באתר אז איך אני משלם לו משלוח יותר זול במידה והוא מסכים לכך?

 

ד''א עשיתי הזמנה של 452 ש''ח מאוטו סטור עכשיו כולל המברשת המדוברת והסבון, אפילו הזמנתי עוד מברשת קטנה שגם נראת טובה, ועוד כמה אביזרים שיעזרו לי להבריק את האוטו :wink:

פורסם
ובמידה והוא אכן מאשר לי משלוח יותר זול, איך זה אמור להופיע לי ברגע שאני מבצע הזמנה? הרי יש מחיר משלוח מסויים באתר אז איך אני משלם לו משלוח יותר זול במידה והוא מסכים לכך?

 

ד''א עשיתי הזמנה של 452 ש''ח מאוטו סטור עכשיו כולל המברשת המדוברת והסבון, אפילו הזמנתי עוד מברשת קטנה שגם נראת טובה, ועוד כמה אביזרים שיעזרו לי להבריק את האוטו :wink:

 

איפה בדיוק ראית שכתבתי שהוא ישלח לך במשלוח יותר זול?

התייחסתי במפורש למוכרים שבהגדרות ברירת המחדל שלהם לא מציינים את ישראל כיעד למשלוח, אולם לאחר שתבקש מהם בהודעה פרטית הם (לעיתים) יסכימו לשלוח.

במקרה שכזה כשתבוא לקנות את המוצר תוכל לבחור בישראל כיעד למשלוח.

 

אני מניח שישנה גם אפשרות של הוזלת המשלוח (עבורך באופן ספציפי) אולם טרם יצא לי להתנסות בכך.

 

בהצלחה

אוהד

(שביקר היום באוטוסטור ו-500 ש"ח התאיידו לו מהארנק :lol: ).

פורסם
איפה בדיוק ראית שכתבתי שהוא ישלח לך במשלוח יותר זול?

התייחסתי במפורש למוכרים שבהגדרות ברירת המחדל שלהם לא מציינים את ישראל כיעד למשלוח, אולם לאחר שתבקש מהם בהודעה פרטית הם (לעיתים) יסכימו לשלוח.

במקרה שכזה כשתבוא לקנות את המוצר תוכל לבחור בישראל כיעד למשלוח.

 

אני מניח שישנה גם אפשרות של הוזלת המשלוח (עבורך באופן ספציפי) אולם טרם יצא לי להתנסות בכך.

 

בהצלחה

אוהד

(שביקר היום באוטוסטור ו-500 ש"ח התאיידו לו מהארנק :lol: ).

 

אה זה אני יודע שאפשר לשאול אם שולחים לארץ גם שרשום שלא, שאלתי פעם מוכר אחד אם הוא מוכן לשלוח לי לארץ והוא אמר שהוא לא שולח לארץ.

 

וכן גם יצא לי לשאול מוכר אחר אם הוא מוכן לעשות לי הנחה על המוצר (עכשיו נזכרתי) והוא אמר שהוא גם ככה מוכר את המוצר הזה במחיר הכי זול ואין לו הרבה רווח גם.

 

ד''א גם לי קוראים אוהד :p

פורסם

אדוני , את המברשת של dytona לא תמצא במחיר יותר זול מהמחיר שמוצע באוטוסטור היא מוצר איכותי מאוד ולא מתפשרים על המחיר שלה , אני כבר שנה וחצי משתמש בה בתדירות של פעם בשבוע באופן קבוע והיא עדיין לא מתרגשת אפילו .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
אדוני , את המברשת של dytona לא תמצא במחיר יותר זול מהמחיר שמוצע באוטוסטור היא מוצר איכותי מאוד ולא מתפשרים על המחיר שלה , אני כבר שנה וחצי משתמש בה בתדירות של פעם בשבוע באופן קבוע והיא עדיין לא מתרגשת אפילו .

 

אולי בארץ לא כי אין לה תחרות, אבל בחול כניראה שיש, בכל מקרה כבר הזמנתי אותה מאוטו סטור.

http://www.ebay.com/itm/Daytona-Speed-Master-Jr-Wheel-Brush-Part-DSM-2000-/350947690673?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item51b61cc8b1&vxp=mtr

פורסם

כנראה זה המחיר הרשמי שלה לצרכן בארה"ב.

גם אמאזון מפרסמת במחיר 19.99$.

אצלהם (פרימיטיביים שכמותם) אין חוק שמחייב"עיגול" של המחיר, כנראה ששם חושבים שגם לקונים שלהם יש "קצת" שכל...

פורסם

וואי התקשר אלי עכשיו המוכר מאוטו סטור, וסיפר לי שהשליח היה בדרך עם ההזמנה שלי, וכל הגלון של הסבון התפוצץ ונשפח על כל מה שהזמנתי, על הפדים ועל המברשות והכל.

איזה בלגן, אבל המוכר אמר שמחר הוא יעשה לי הזמנה חדשה, מצד אחד יצא לי מיזה משהו, כי בידיוק רציתי להזמין פד לפוליש ידני אז עכשיו זה יהיה באותו משלוח, מה שבהזמנה הקודמת שכחתי להזמין, מקווה רק שהכל יגיע חדש.

 

יש מגבות מקרופייבר טובות ואיכותיות שמומלץ להזמין מאוטוסטור?

פורסם
מנהלים יקרה, תתקנו את טעות הכתיב בכותרת.

פשוט מציק בעין.

 

סורי, יש לי בעיה מוזרה, לפעמים יכול לצאת לי לכתוב אפילו באותו משפט את אותה מילה, פעם עם טעות ופעם בלי טעות.

 

או לכתוב מילים פעמיים בלי לשים לב.

×
×
  • תוכן חדש...