Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאת בדיקה קיה פורטה 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הציעו לי רכב קיה פורטה שנת 2011 שעשתה 76000 ק"מ מליסינג.

הרכב כנראה עבר תאונה מאחורה. צירפתי תמונה עם הערה היחידה שהיתה בדוח מטעם חברת הליסינג.

האם יש ירידת ערך על החלפת דלת תא מטען? ולפי מה שרשום אין פגיעה בשילדה נכון?

תודה

Picture1.jpg

פורסם

אין שום משמעות לדו"ח בדיקה שמוצג מטעם חברת הליסינג.

בפעם ה 1457 - יש לקחת את הרכב לבדיקה מטעם הקונה, במכון בדיקה שהקונה בוחר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יעלים - לא.

יהיה מתון - כן.

לא תהיה הפתעה גדולה אם בבדיקה עצמאית פתאום יתברר שמדובר במשהו הרבה יותר מהותי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני לא הייתי לוקח אותו,לא חסר פורטות על הכביש,ובטח לא עם מכה שהגיע עד לתא מטען.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
זה יפה שהם מציינים "משמעות נמוכה" ביחד עם החלפת חלקי מרכב.

 

בקיצור, שומר נפשו ירחק.

 

'החלפת חלקי מרכב' יכול להיות גם דלת שהוחלפה, כנף, וכו'

אין דין כל החלפה כזאת כדין פגיעה בשלדה, אתה יודע.. זה שמישהו הוריד את הכנף שלו (לדוגמה) עם שני ברגים ושם אחת חדשה אומר שעכשיו יש להתרחק מהרכב הזה כמו מאש? נייט.

 

מה שכן תיקון תא המטען עצמו עם חומר מעט מחשיד, הרי הוא יושב אחרי סף שלדה אחורית, איך הגענו למצב שהוא נפגע אבל השלדה לא? מוזר..

בדיקה אופטימית מדי לדעתי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בשורה התחתונה- אני אפילו לא הייתי מוציא את הכסף על הבדיקה עליו.

ולא בגלל שכדאי להתרחק או משהו, כי באמת זה לא נראה כמו פגיעת שילדה, אלא בסך הכל רכב שכנראה נכנסו בו מאחורה בצורה כלשהיא.

פשוט מהסיבה שכמו שנאמר, יש כל כך הרבה פורטה אחרות שעדיף מראש לכוון את עצמך לאחת "שמורה" יותר.

 

אולי אם הק"מ שלה היה ממש נמוך אז היה שווה להתעקש.

76K ק"מ לרכב בן 2-3 שנים, זה לא מעט בכלל.

 

נסה למצוא אחת אחרת, אני בטוח שתצליח...

 

בהצלחה.

פורסם

לצערי אני מוגבל התקציב. והרכבים השמורים יותר עולים גם יותר. בגלל זה הלכתי על רכב שעשה יותר ק"מ.

פורסם

לא רוצה להיכנס לך לכיס, אבל קח בחשבון שלפעמים כדאי להתאמץ עוד קצת עם התקציב כדי לקבל תמורה טובה יותר.

מכמה בחינות.. כמו שתשלם יותר, בעתיד תקבל יותר..

גם יהיה לך קל יותר למכור רכב ללא היסטוריה כזו, כי אין מה לעשות ואנשים לרוב נרתעים מסיפורים כאלה.

 

מצד שני, אני לא יודע את כמות הנסועה השנתית שלך וכמה זמן אתה מתכוון להחזיק את הרכב,

אבל אם אתה נוסע די מעט, ומתכוון להחזיק בו לא מעט (5-6 שנים אפילו..), הק"מ שלו די יתאזן, וזה גם יועיל בעתיד.

 

בקיצור, הכי חשוב שתעשה החלטה מושכלת ושלמה!

אין טעם לקנות רכב ולהרגיש שאתה עושה טעות.

תחשוב על זה עוד יום יומיים, וקח החלטה.

 

אם אתה נסגר עליו- קח אותו לבדיקה מיוזמתך ואל תסתמך לעולם על בדיקה של חברת ליסינג כזו או אחרת!

 

ושוב אני אומר- אני לא יודע מה שאר הדברים שיעלו בבדיקה, או איזה דברים אתה כבר יודע שקיימים (לפי בדיקת החברה),

אבל הנושא הזה שהעלית, באמת לא נראה משמעותי..

 

אגב- לא ציינת אם עשית עליו נסיעה..

אני מניח שכן, ולכן אשאל- לא הרגשת שום דבר חריג/מקרטע/הגה מושך/כל דבר אחר מלבד נסיעה חלקה?

 

בהצלחה.

פורסם

הרכב קיבל מכה חזקה ומשמעותית מאחור תוסיף לזה רכב מהשכרה/ליסינג וקיבלת רכב עם ירידת ערך גדולה.

כך שכמו הרבה דברים אחרים בחיים הכל שאלה של כסף וכמה.

 

את הרכב הייתי קונה במחיר נמוך במיוחד כי בעוד שלוש שנים תקבל מחיר נמוך במיוחד במכירה .

 

אך כמו השאר, גם אני אומר שאין מה לחפש ברקכב הזה ויש להמשיך לחפש אחת טובה יותר.

ולא לוותר על בדיקה עצמאית.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

בסוף לקחתי את האוטו למכון בדיקה שאני בחרתי.

הממצאים מאשרים את התאונה מאחור וגם בזה שאין פגיעה בשלדה.

חוץ מזה האוטו נראה נקי

Picture2.jpg

×
×
  • תוכן חדש...