Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של הופעות, אבל איזה קיץ!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

 

אתה באופן אוטומטי קובע אקסיומה שאני "לא מבין ג'ז", ניגנתי מגיל 8 ועד 18 על כלי נגינה מאוד מוכוון ג'ז, טרומבון.

ניגנתי בהרכבי דיקסי, בראס וסווינג (במסגרת הרכבים של תזמורת תל אביב לנוער) וכמה שאלברט פיאמנטה לא הציק, לא הייתי מוכן לנגן גם בהרכב הג/ז. כך שתאמין לי, אני מבין מצויין מה ומי זה ג'ז ועדיין מתעב אותו ןאף אחד לא ישכנע אותי שיש סגנונות מסויימים של ג'ז (אלא עם האווז השחוט) שאנשים באמת אוהבים.

 

ואני לא מדבר לא על לסטר יאנג, לא גון קולטריין, לא צרלי פרקר ולא דקסטר גורדון (תאמין או לא, לא הייתי צריך ללכת לגוגל בשביל לשלוף את השמות האלה) אלא לאלה (שאותם אני לא מכיר בשמם) שמוציאים מהסקס קולות צווחה כאילו סוף העולם מגיע ולידם בסיסט עם זקנקן תיש (על קונטרה-בס כמובן) ופסנטרן וכולם מנגנים בתזזיתיות של כאילו הפעילו עליהם הרגע את הכסא החשמלי

 

חולה אווזים שחוטים! ורק בגלל שביקשת יפה:

 

 

:-)

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 295
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרבה בשורות לקיץ הקרוב, גאנז אנד רוזס (עם שרשור ייעודי), קולד פליי ווואן רפבליק.

 

תחושת בטן לחלוטין לא מבוססת על כלום גורמת לי לחוש שגם הבלאק אייד פיז יחזרו, סתם תחושה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כבר כמה שנים יש דיבורים שקולדפליי עומדים להגיע.

אם הפעם זה יקרה, כנראה שאלך, למרות שהם מזמן לא כוס התה שלי, אבל אני שומר להם חסד נעורים.

דווקא לאירוסמית' יש מצב שאלך, אחלה ערב נוסטלגי זה יכול להיות.

 

יאללה שמישהו יביא כבר את הארקטיק מאנקיז..

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

1. ארקטיק מנקיז כבר מזמן לא מופיעים.

 

2. קולד פליי נראה שזה הולך לקרות, הסולן שלהם היה השבוע בארץ במסע גישושים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1. ארקטיק מנקיז כבר מזמן לא מופיעים.

 

2. קולד פליי נראה שזה הולך לקרות, הסולן שלהם היה השבוע בארץ במסע גישושים.

 

חידשת לי עם הקופים.

זה עיקרון, או שפשוט לא יצא להם?

חבל מאוד בכל אופן.

פורסם

אין לי מושג מה הקטע איתם אבל ההופעה האחרונה הייתה בדיוק לפני שנתיים ונכון לכרגע אין עדיין שום הכרזה מהם לגבי הופעות ב 2017.

כל אמן שמופיע נורמלי פרסם כבר מזמן את הטור של 2017.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מישהוא פה אוהב פאנק-רוק משובח, אבל באמת משובח?

 

את הEAGULLS ראיתי בלידז כלהקת חימום של מניק בטריט פריצרז, מעולם לא ראיתי כאלה אנרגיות מטורפות ובטח לא שמעתי ווליום ברמות פשוט הזויות (בערך כמו שהפינק פלויד יופיע בצוותא).

הצליל שלהם מאוד מזכיר את הסקס פיסטולז.

 

אז מי שאוהב, הם באים לברבי ב 13/2.

אותי תמצאו תקוע עם הפרצוף בתוך אחד הרמקולים היותר גדולים.

 

https://www.barby.co.il/hazmen_cards.aspx?id=1677

 

דוגמית קטנה, תנו...תנו בווליום!

 

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ולבשורות יותר מרגשות, היום (כן, כן, היום!!) נצפה לא פחות ולא יותר ג'וני גרינווד בתל אביב, רב סרן שמועתי מדבר על הגעה פיזית בכדי להתרשם מפארק הירקון לפני חתימה על הופעה בקיץ.

 

מה מה מיה!!!

 

ורק לtkv שקוראים פה ולא מבינים על מה ההתרגשות, מדובר בחבר בכיר בלהקת רדיו הד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ולבשורות יותר מרגשות, היום (כן, כן, היום!!) נצפה לא פחות ולא יותר ג'וני גרינווד בתל אביב, רב סרן שמועתי מדבר על הגעה פיזית בכדי להתרשם מפארק הירקון לפני חתימה על הופעה בקיץ.

 

מה מה מיה!!!

 

ורק לtkv שקוראים פה ולא מבינים על מה ההתרגשות, מדובר בחבר בכיר בלהקת רדיו הד.

 

אתה בטוח שהוא לא בא סתם לבקר את שי בן צור? (שותף לפרוייקט הנוכחי שלו, ג׳ונון, שגם ניגנו בירושלים)

פורסם
מישהוא פה אוהב פאנק-רוק משובח, אבל באמת משובח?

 

את הEAGULLS ראיתי בלידז כלהקת חימום של מניק בטריט פריצרז, מעולם לא ראיתי כאלה אנרגיות מטורפות ובטח לא שמעתי ווליום ברמות פשוט הזויות (בערך כמו שהפינק פלויד יופיע בצוותא).

הצליל שלהם מאוד מזכיר את הסקס פיסטולז.

 

אז מי שאוהב, הם באים לברבי ב 13/2.

אותי תמצאו תקוע עם הפרצוף בתוך אחד הרמקולים היותר גדולים.

 

 

הייתה לי תקופה שאהבתי פאנק, אבל בלי שאף אחד ידע. כי היה צריך להיות מטורף לאהוב

את "סקס פיסטולס" למשל. מי שלא מכיר את ההיסטוריה שלה? מוזמן לקרוא על איזה תקופה פסיכית מדובר. (או עדיף שלא) היום אני לא מתחבר לז'אנר הזה.

 

מזמן לא הייתי בבארבי. כן הייתי רוצה לראות את דודו טסה. (אומן שאני מאוד מעריך)

אבל לא הייתי יושב ליד הרמקולים כי זה גורם לי לכאבי ראש. (שמיעה רגישה)

 

ג'וני גרינווד? זה מעניין.

פורסם

אני לא בטוח בכלום, דיברתי עם מי שפגש אותו, שאלתי אותו אם שאל על הופעה בארץ והוא אמר "זה מגיע...צפה להפתעות..."

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ולבשורות יותר מרגשות, היום (כן, כן, היום!!) נצפה לא פחות ולא יותר ג'וני גרינווד בתל אביב, רב סרן שמועתי מדבר על הגעה פיזית בכדי להתרשם מפארק הירקון לפני חתימה על הופעה בקיץ.

 

מה מה מיה!!!

 

ורק לtkv שקוראים פה ולא מבינים על מה ההתרגשות, מדובר בחבר בכיר בלהקת רדיו הד.

 

כרטיסי טיסה הוזמנו השבוע,

אני הולך לראות את ג'וני ושות' גם אם הם לא יגיעו לארץ...

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87


×
×
  • תוכן חדש...