Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של הופעות, אבל איזה קיץ!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד אחד, בהחלט על טעם וריח, מצד שני, כשאתה מסביר בצורה רצינית למה המשיכות מכחול של פיקאסו הן חובבניות ובנאליות...

 

שנקי,

גם לי "עף הסכך" גם מפאבלו הני וגם מאוקיי קומפיוטר ובקשר להגעה להופעה, נראה לי שאני אבכה בקריפ בהדרן :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 295
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז זהו, שאני לא חושב שהם פיקאסו.

חובבנים הם לא, הם בהחלט גם יצרו משהו חדש או סינתזה חדשה בעולם המוזיקה.

אני פשוט מופתע ככ מזה שזה הצליח. מפתיע אותי שאני בין האנשים הבודדים ששומע, למשל, את a moon shaped pool, ומרגיש שהלהקה הזו פשוט מתאמצת להיות מיוחדת. ושוב, זה נכון לגבי הרבה להקות, אבל רדיוהד הם היחידים שכשאני שומע אותם, אני ממש יכול לדמיין את חברי להקה יושבים באיזה אולפן הקלטות, ואחד אומר לשני משהו כמו ״שמע, לא התאמצנו פה מספיק. מה אנחנו מנגנים את זה בשבע שמיניות? זה פאסה. בוא נעבר לשלוש עשרה שישיות, יותר מיוחד״. ובאופן מפתיע או לא, זה פשוט גורם לי להרגיש כאילו מדובר כאן לא באנשים שמכתיבים את הטון במוזיקה כבר 20 שנה, אלא להקת נוער של ילדים בני 16.

 

אבל אולי זה גם בגלל שגדלתי בסביבה או תקופה, בה רוב להקות הנוער ניסו להשמע כמו רדיוהד.

 

יאללה, שפכתי מספיק רעל פה, תהנו. תעלה לפה תמונות שלך בוכה בקריפ :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני עדיין תוהה אם ניל יאנג, שהיה בין הסיבות לפתיחת השרשור, עוד יגיע לכאן מתישהו?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
שנקי,

גם לי "עף הסכך" גם מפאבלו הני וגם מאוקיי קומפיוטר

 

דה בנדס, דה בנדס...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

^אוי זה אחד הטרולים המעצבנים. הייתי מביא אותם רק כדי שישחרר אותנו מהטוקבקים שלו :D

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מישהו יודע משהו על מטאליקה בקיץ הקרוב או שזו הייתה סתם הנפצה?

מאז הכתבות באתרים השונים, כלום לא השתנה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

כאילו בכדי להכעיס, בנט משחרר היום הצהרה "סבב הלחימה הבא בעזה קרוב".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני עדיין תוהה אם ניל יאנג, שהיה בין הסיבות לפתיחת השרשור, עוד יגיע לכאן מתישהו?

 

ניל יאנג זו בעיה.

 

כשהוא היה אמור להגיע, הוא היה אמור להופיע עם קרייזי הורס, ז"א ניל יאנג באישיות של רוקיסט מושבע-אבי הגראנג'.

 

ההופעה כידוע בוטלה.

 

מאז, הבסיסט של קרייזי הורס הלך לעולמו והלהקה לא ממש פעילה בשת"פ עם יאנג.

 

בשנתיים האחרונות ניל יאנג יצא למסעי הופעות עולמיים רק בקטע הפחות מעניין שלו, כזמר קאנטרי (הארט אוף גולד, אולד מן וכל הג'אנק הסנטימנטלי הזה...) כך שגם אם יגיע, כנראה יגיע כניל יאנק במחרוזת שירי קומבאייה ולא ניל יאנג הרוקר.

 

חבר את כל זה לכך שהוא כבר וואחאד חטייאר, שעבר לפני כמה שנים מפרצת וכנראה שכבר לא נזכה לראות בישראל את פוקהונטאס, קורטז דה קילר ופאודרפינגר בישראל.

 

עצוב ומבאס!

 

רדיוהד זה נחמד.

 

אבל מה עם דה אופספרינג ולימפ ביסקיט? תביאו אותם.

 

אורי.

(:

 

 

זה אתה הטרול מטמקא???:shock2:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

^

חלילה, אני רק מעריץ נלהב שלו. :-)

 

האמת שפעם מישהו ענה לו:

 

"אחי, בדקתי את העניין-

 

מסתבר שפרד דארסט מכור לקוק ולא יוצא מהבית.

אבל חכה, זה נהיה מוזר יותר- הסולן של אופספרינג שוקד על הדוקטורט שלו בביולגיה מולקולרית.

 

ולמזלזלים, תבדקו אם אני צודק"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
ניל יאנג זו בעיה.

 

כשהוא היה אמור להגיע, הוא היה אמור להופיע עם קרייזי הורס, ז"א ניל יאנג באישיות של רוקיסט מושבע-אבי הגראנג'.

 

ההופעה כידוע בוטלה.

 

מאז, הבסיסט של קרייזי הורס הלך לעולמו והלהקה לא ממש פעילה בשת"פ עם יאנג.

 

בשנתיים האחרונות ניל יאנג יצא למסעי הופעות עולמיים רק בקטע הפחות מעניין שלו, כזמר קאנטרי (הארט אוף גולד, אולד מן וכל הג'אנק הסנטימנטלי הזה...) כך שגם אם יגיע, כנראה יגיע כניל יאנק במחרוזת שירי קומבאייה ולא ניל יאנג הרוקר.

 

חבר את כל זה לכך שהוא כבר וואחאד חטייאר, שעבר לפני כמה שנים מפרצת וכנראה שכבר לא נזכה לראות בישראל את פוקהונטאס, קורטז דה קילר ופאודרפינגר בישראל.

 

עצוב ומבאס!

 

 

 

 

זה אתה הטרול מטמקא???:shock2:

 

לא כל כך מדוייק מה שכתבת.

יצא לי לראות אותו באוקטובר וההרכב שלו בהחלט רוקיסטי,

הסטליסט מגוון מאוד ומתחיל בניל ה"סנטימנטלי" על אורגן לשלושה שירים וממשיך ונותן בראש ככל שההופעה מתקדמת.

ההרכב שלו היום צעיר ועם הרבה אנרגיות וגם מצליח להוציא ממנו יותר אנרגיה מאשר ניל ה"רוקיסטי" של הקרייזי הורס.

הייתי מאוד סקפטי כשהוא יצא לסיבוב עם ההרכב הזה, החומר החדש שלו ככה ככה (אפילו בהשוואה לאלבום מהשנים האחרונות כמו PSYCHADELIC PILL), ועדיין, ההרכב שלו נותן בראש באבו אבוהה.

 

עריכה: סתם בשביל הספורט, הנה רשימת השירים שבוצעו ב2016:

http://sugarmtn.org/numsongs.php?tour_key=191&sort=1

 

אז נכון, את פוקהונטס הוא ביצע פעם אחת אבל פאודרפינגר וקורטז זכו למספר לא מבוטל של ביצועים.

עריכה אחרונה על ידי flytomars

×
×
  • תוכן חדש...