Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של הופעות, אבל איזה קיץ!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 295
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוודאי שמגיע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ואף מילה על זה שהפרטנדרז באים עם כריסי היינד?

 

תתביישו לכם!

 

אני הולך כי זו סגירת מעגל עבורי אבל האמת, הקול שלה כבר לא משהוא.:cry:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

^

אל תלך.

 

ברצינות, אם אין לך כרטיס מול הבמה, תוותר. שלוש פעמים ניכוויתי מהסאונד הקלוקל שב"היכל". חברים שלי ניכוו השבוע ב"דמעות לפחדים"*. אחרי הופעת סווייד האחרונה שנערכה שם, אני נשבעתי שלא הולך יותר למקום הזה, ולא משנה מי יגיע.

 

עזוב שבזמני ראיתי אותם בשיאם כשהופיעו כאן ב-1987 ואני לא רוצה לקלקל את החוויה.

 

 

*הייתי חייב לרשום את זה כמו שמנחם פרי היה אומר ברשת ג' בשנות השמונים (כן, הצעירים שבינכם לא זוכרים\יודעים שפעם השמיעו שם גם שירים לועזיים).

פורסם

1. הייתי גם בסווייד, הסאונד היה מחורבן ברמות לא נתפסות, לא כאילו איש הסאונד לא מוצלח אלא כאילו לא עשו כלל סאונד והיה פידבקים מהתקרה שהגיעו בדיליי.

גם ב"דמעות לפחדים הסאונגד היה חרא?

2. סגירת מעגל, היה לי 2 כרטיסים ב 87, סגרתי עם המפקד שאני יוצא בשבת הזאת כי יש לי כרטיסים ובתמורה עשיתי 3 שבתות סמל תורן רצוף לפני זה.

בשבת של ההופעה הבן אלף שרמוטות סתם בקטע של בן אלף יונות החליף את מי שהיה סמל תורן לאותה שבת (והיה מוכן להשאר בכיף), בי.

למה? כי אמא שלו זו....!

הייתי חודשיים לפני שחרור ולא רציתי סתם להסתבך (שוב...) אז נשארתי בבסיס עצבני.

אז אולי בכל זאת אלך :-)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לכל מי שהולך (או מתכנן ללכת) לרדיוהד ומצפה לראות מופע של להקת רוק, עפ"י הסט-ליסט של ההופעות האחרונות, זה יותר מופע אוונגרדי מאשר רוק.

 

אני בטוח שהולכים להיות הרבה מאוכזבים גם מהמופע וגם מ"מה? הם לא שרו קריפ!!!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בדמעות לפחדים ישבתי אמנם רחוק אבל מול הבמה, היה פשוט מעולה.

אבל שמעתי שביציע הסאונד על הפנים.

 

בשורה הראשונה היה מעולה. מעולה!

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אגב קיץ של הופעות, מבחינת מטאל מלודי ופרוגרסיב זה קיץ שאף אחד בחיים לא היה מעלה על דעתו שייתכן בכלל.

כבר הופיעו:

- The Neil Morse Band ביצעו את The Similitude of a Dream מהתחלה עד הסוף

- Lacuna Coil

- Tarja Turunen

- Mike Portnoy הופיע שוב במסגרת Shattered Fortress Tour

 

ועוד לפנינו:

- Rhapsody יבצעו את כל The symphony of enchanted lands

- Sonata Arctica

פורסם

מייק פורטנוי היה פה?!

לעזאזל. זו כבר פעם שלישית שאני מפספס אותו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

היה גם עם ניל מורס וגם בעצמו עם האקן (ביצעו שירים של דרים תיאטר). אגב, את ההופעה השניה פיספסת ביום, זה היה אתמול...

פורסם

אז זה כבר פספוס רביעי. ופספוס שני של Haken.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
לכל מי שהולך (או מתכנן ללכת) לרדיוהד ומצפה לראות מופע של להקת רוק, עפ"י הסט-ליסט של ההופעות האחרונות, זה יותר מופע אוונגרדי מאשר רוק.

 

אני בטוח שהולכים להיות הרבה מאוכזבים גם מהמופע וגם מ"מה? הם לא שרו קריפ!!!"

 

מי שבאמת אוהב אותם ועוקב לאורך השנים לא יופתע.

מי שבא כדי לשמוע מחרוזת שירי גלגלצ - מגיע לו.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

אז כן,הייתי מהמפגרים שהגיעו בשעה 13:00 להתנחל מול שער...

אין מילים לתאר את ההופעה.

WhatsApp Image 2017-07-16 at 10.02.32.jpg

WhatsApp Image 2017-07-16 at 10.20.23.jpg

 

תומר

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

הייתה הופעה מדהימה של רדיו הד, נהניתי מכל דקה ולמרות שבהטחתי, אין תמונה שלי בוכה כשהם ביצעו את קריפ.

 

ללא ספק, אחת ההופעות הטובות שראיתי אי פעם אם לא ה...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...