Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של הופעות, אבל איזה קיץ!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלונדון כל הכרטיסים נמכרו מזמן. שכח מזה כמו שאומרים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 295
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה דעתך על ריקיאוויק? :lol:

 

נראה לי נבדוק את שוויץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ריקיאוויק דווקא מעולה בעונה הזו, ולא רחוק לי. קבענו?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אחת הבשורות ההזויות שקיבלתי לאחרונה, GANG OF FOUR, להקה שולית משנות ה 80 עדיין פעילה ומגיעה לברבי להופעה באיחור אלגנטי של 35 שנים.

 

טוב, פיזזתי לצליליהם בפינגווין, נפזז בלייב בברבי :lol:

 

 

לא יודע מי זה...אז בדקתי.

 

מה זה החרא הזה???

 

 

רציתי להגיב כשהיה רלוונטי אבל שכחתי-

 

מסוג הדברים שנדיר לראות בפורום-

חבר פורום מהלל להקה אלמונית (אין לנו ויכוח על זה, נכון, באגירה?) אבל מזלזל (מזלזל?!?! לא מכיר!) בבריאן וילסון.

 

במסגרת הקידום של ההופעה שלו נחשפתי לסיפור שלו (עד עכשיו ידעתי דברים כלליים והכרתי 3-4 להיטים של הבויז), קראתי את הראיון שנתן לעיתון וראיתי את הסרט האוטוביוגרפי עליו.

שוקל ללכת להופעה.

 

 

מצטרף לתפילות שלך על אואזיס- הלוואי ויהיה איחוד מרובה הופעות.

 

אשקול את רדיוהד בברלין (עדיין לא הייתי).

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
רדיו הד הודיעו שיוצאים לסיבוב הופעות אירופי ב 2016 (אחרי שלא הופיעו מ 2012).

 

באופן אישי, לא הולך לפספס את זה.

 

עכשיו רק נותר לבחור מיקום..

 

 

Radiohead 2016 Tour Dates:

05/20 – Amsterdam, NL @ Heineken Music Hall

05/21 – Amsterdam, NL @ Heineken Music Hall

05/23 – Paris, FR @ Zenith

05/24 – Paris, FR @ Zenith

05/26 – London, UK @ Roundhouse

05/27 – London, UK @ Roundhouse

05/28 – London, UK @ Roundhouse

06/01 – Lyon, FR @ Nuits de Fourvière

06/03 – Barcelona, ES @ Primavera Sound

06/17 – Reyjavik, IC @ Secret Solstice

07/02 – St. Gallen, CH @ OpenAir St. Gallen

07/08 – Lisbon, PT @ NOS Alive Festival

 

מצחיק אתה. הייתי על הריפרש עשר דקות לפני שמכירת הכרטיסים אונליין התחילה לפני כמה שבועות. בדקה שהמכירה התחילה קיבלתי הודעה "נמכרו כל הכרטיסים". זה מכור מראש... (תרתי משמע). נשארו רק כרטיסים לפסטיבלים ושם זו הופעה אחרת לגמרי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שום מילה על סטיבן ווילסון שיופיע פה עוד קצת פחות מחודשיים? ( 07/05/16 )

 

אחרי שאת ההופעה הקודמת שלו בארץ פספסתי הפעם כבר יש לי כרטיס :lol:

 

 

 

 

כצפוי. הופעה מעולה.

נגנים מהשורה הראשונה, מוזיקה איכותית. נהנתי מכל רגע.

 

עוד מישהו פה היה בהופעה? :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
רציתי להגיב כשהיה רלוונטי אבל שכחתי-

 

מסוג הדברים שנדיר לראות בפורום-

חבר פורום מהלל להקה אלמונית (אין לנו ויכוח על זה, נכון, באגירה?) אבל מזלזל (מזלזל?!?! לא מכיר!) בבריאן וילסון.

 

במסגרת הקידום של ההופעה שלו נחשפתי לסיפור שלו (עד עכשיו ידעתי דברים כלליים והכרתי 3-4 להיטים של הבויז), קראתי את הראיון שנתן לעיתון וראיתי את הסרט האוטוביוגרפי עליו.

שוקל ללכת להופעה.

 

 

מצטרף לתפילות שלך על אואזיס- הלוואי ויהיה איחוד מרובה הופעות.

 

אשקול את רדיוהד בברלין (עדיין לא הייתי).

 

ובוואלה כתבה על האלבום האלמותי שבריאן ווילסון עומד להעלות בהופעה ברעננה:

 

http://e.walla.co.il/item/2961242

פורסם (נערך)

לא מצליח להזמין ללואי סי קיי בארץ!!!!

שעה אני כבר מול המסך והטלפון אין כלום :neutral:

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא מצליח להזמין ללואי סי קיי בארץ!!!!

שעה אני כבר מול המסך והטלפון אין כלום :neutral:

 

אני, אשתי ועוד 2 חברים ביצענו סשן ריפרושים קיצוני ולא יצא מזה כלום. מתמונת מסך שאחד מהם שהצליח איכשהו לעבור כמה מסכים שלח אפשר לראות שבזמן שהאתר שלהם היה מוצף לגמרי, והקופות הטלפוניות סגורות, רוב המקומות הטובים נתפסו. לא יודע, אבל עושה הרגשה של קובינה/מקורבים ושות'. כרגע באתר ישנה הודעה "מכירת הכרטיסים באתר הסתיימה".

כרטיס בשורות הראשונות עולה 730, אחרי ששמתי 2 אלפיות לזוג כרטיסים על ג'רי לא מזמן, אני מוכן לתת את הכבוד הראוי גם ללואי, אבל לא נראה לי שיצא לי.

bag of dicks.jpg

פורסם

הצלחנו להגיע למסך כמו שלך ואפילו באורקסטרה. הצלחנו לסמן 2 כרטיסים בשורה 8 באמצע! לחצנו על המשך לתשלום ו...קרס האתר.

מיליון רפרשים לא עזרו.

מיליון ניסיונות להיכנס מחדש לא עזרו.

60 דקות המתנה בטלפון לא עזרו [עד שהשיחה התנתקה לבד אחרי 60 דקות].

ניאלץ להמתין לספסרים ה******.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פתחו הופעה נוספת של לואי סי קיי, בהצלחה לכולם

פורסם

מזל שראיתי את זה עכשיו.

יאללה אני בהיכון מול המחשב. טכנאי של הוט בדרך לווא שהאינטרנט תקין וזורם על 100 מגה!

תאחלו לי בהצלחה :lol:

 

אגב,

למה שורה ראשונה זול יותר משורה 6 או 8?

מהפחד שיסתלבט על מי שיושב שם?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הצלחתי להזמין. איזה כיף. עכשיו רק נשאר לקוות שלא תהיה מלחמה השנה והכל טוב :lol:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...