Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של הופעות, אבל איזה קיץ!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור אחד שאוהב אותם עוד מאז שהיו חדשנים, אני מתבייש להגיד שפיספסתי את כל ארבע הפעמים הקודמות שהם היו פה.

 

הפעם לא אפספס, יש כבר כרטיסים.

 

בון ג'ובי לא כוס התה שלי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 295
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא שמעתי ואני אפילו בארץ בתאריך הזה! מי בא איתי?

 

יש מצב שאני :)

עד היום פספסתי את כל ההופעות שלהם, צריך לעשות תיקון.

באסה שיש רק מקומות ישיבה, גריאטרי משהו (כמו סוויד, האמת ;-) )

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

האמת, כן, מפתיע העניין הזה עם מקומות ישיבה אבל הייתי כבר בהופעות רוק באולמות קונצרטים, זה לא שמישהוא באמת יושב מרגע שהלהקה עולה לבמה ועד שיורדת.

 

מה שכן, בגילי הקשיש, ההפתעה של מושב נח להניח עליו תעכוז באמצע איזה בלדת רוק או איזה קטע משעמם בהופעה (תמיד יש כזה) מתגלה כעניין מבורך ביותר! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, אני מקווה שאתה צודק :)

טרם יצא לי להתנסות בהופעת רוק בישיבה, תמצא אותי תמיד עומד בשורות הראשונות, אני מניח שתמיד יש פעם ראשונה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אחרי שהמפקד הבן *ונה לא שחרר אותי שבת, למרות סיכום מראש שיש לי כרטיסים להופעה, אני עדיין מפנטז לראות את הפריטנדרז.

 

כריסי היינד כבר לא ילדה וממעטת להופיעה, אבל ממה שראיתי, הייתה שווה ועדיין שווה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

את סוויד ראיתי לראשונה ב-1995 כשבאו לפסטיבל הרוק בחיפה (גם את פיית' נו מור באותה הזדמנות). בדרך כלל מעדיף שלא ללכת לראות להקות מזדקנות כדי לא להרוס את החווייה, אבל חבר ביקש שאצטרף אליו- אז יאללה.

 

ובניגוד גמור למה שרשמתי, הולך גם למאנפרד מאן. אם כבר, זו האמא של הלהקות המזדקנות, אבל בניגוד לסווייד, מעולם לא ראיתי אותם וחוץ מזה, הבחור כבר בן 72 ואני לא חושב שכדאי להמר על הגעתו לכאן פעמים נוספות. הם מגיעים גם עם הגיטריסט המקורי, שזה עוד בונוס.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הייתה הופעה מעולה!!!

כבוד לסווייד.

אז את סווייד ראיתי, את וורב ראיתי, את מניק סטריט פריצרז ראיתי, את בלייר ראיתי, מה נשאר, רק שאואזיס יתאחדו ושלא ירצחו אחד את השני לפני ההופעה! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

(מגיב באיחור אופנתי)

 

באגירה, סווייד היו מצויינים, אבל שיקח אותי השד אם אני הולך לראות הופעה נוספת ביד אליהו\היכל-איך-שלא-קוראים-לו-עכשיו. הסאונד היה מחורבן ברמה, כזו שהייתה חלק מכל הופעה שנערכה פה עד תחילת שנות התשעים. והאמת שזה צפוי- המקום לא בנוי בשביל זה.

פורסם

כן, הסאונד היה על הפנים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אשמח לדעת אם מישהו יודע איך ניתן לרכוש כרטיסי VIP מוזלים לבון ג'ובי (לא בשבילי). יש פה חברי פורום שמקורבים להפקה?

 

 

למיטב זכרוני, גם הסאונד בביתן מס' 1, בהופעה של '11, לא היה משובח.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...