Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של הופעות, אבל איזה קיץ!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זורה מלח על פצעים של חלקיכם אבל הבוקר הייתה מכירת Lucky Dip של הסטונז וסחבק השיג זוג כרטיסים בחצי מחיר :oops:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 295
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זבל, פשוט זבל של בן אדם! :lol:

 

מה זה הפלסי-דיפ הזה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הם מוכרים כמות מוגבלת של כרטיסים בחצי מחיר לפני כל הופעה. המכירה הקודמת הסתיימה תוך חצי דקה, הבוקר עשו עוד אחת ונראה לי שהיו יותר כרטיסים הפעם כי זה נמשך משהו כמו חמש דקות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

זכיתי להימנות על בני המזל, עכשיו יש בעיה אחרת.

 

מכיוון שההופעה יוצאת על חג השבועות ומכיוון שהמדינה שלנו מתנהלת בצורה הגיונית ביותר נמנעת האפשרות האידיאלית ל50 אלף איש להגיע ולחזור בתחבורה ציבורית. נשאלת השאלה - איפה הכי כדאי לחנות? מגיע מהדרום, מעדיף חניה חינמית/זולה יחסית, אין בעיה ללכת מרחקים נורמליים, צריך גם לצאת אח"כ חזרה.

פורסם

הודיעו היום שדחו את ההופעה בשעה בכדי שציבור הדתיים גם יוכל להגיע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אפשר לחנות ברידינג ולתפוס משם אוטובוס או מונית שירות או ללכת ברגל (15 דק' בטח).

אפשר גם ליד קניון אילון. והאמת שיש סיכוי לא רע שתהייה גם חניה בחניון של גני התערוכה ומסביב, פשוט יהיה יחסית מבולגן וגם פקוק.

 

נ.ב חבל שלא נזכה לראות הופעה של האיש מהתמונה שלך, ספגטי מעופף. על הופעה שלו הייתי מוכן לשלם גם 2000 שקל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הדחייה של השעה לא עוזרת לי, אני לא מגוש דן ובא לי לראות את פורטיס.

 

קניון איילון/אצטדיון רמת גן הבנתי שעבר להיות בתשלום לא? והוא לא יהיה מלא ביום חג אחה"צ?

 

על הופעה של סטיבי הייתי משלם לא מעט, אבל מה שיש זה הופעות ביוטיוב....

פורסם

מפאת קוצר כיס לא הולך לפרודיג'י הפעם, בהופעה הקודמת בשנות התשעים בסינרמה שרק יצא music for the gilted generation היה סוף הדרך, אחת הופעות שהכי נהניתי בהן EVER, הייתי גם מטר מליאם האולט על הבמה ומתודלק למוות אז זה בטח עזר :)

 

האישה היתה בג'אסטין טימברלייק עכשו ואמרה שהיה מעולה והופעה סוחפת.

 

אוטוטו יש יום אחרי יום את הפיקסיז וסאונדגרדן ואנחנו שם!

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

גם אני לא הלכתי לפרודיג'י הפעם, הבנתי שהיה מאכזב אז זה ניחם אותי קצת :)

טרם החלטתי מה אני עושה עם סאונדגרדן/פיקסיז, בטח אחליט ברגע האחרון.

 

אגב, גם לנה דל ריי מגיעה לכאן ב-20.8 - יש סיכוי טוב שאמצא את עצמי שם.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
גם אני לא הלכתי לפרודיג'י הפעם, הבנתי שהיה מאכזב אז זה ניחם אותי קצת :)

טרם החלטתי מה אני עושה עם סאונדגרדן/פיקסיז, בטח אחליט ברגע האחרון.

 

אגב, גם לנה דל ריי מגיעה לכאן ב-20.8 - יש סיכוי טוב שאמצא את עצמי שם.

 

מה אתה סח? הייתה הופעה מעולה!

 

כן, הסאונד יכל להיות טוב יותר אבל נהניתי בטירוף.

פורסם

הופעה מעולה של הסטונז, כל מה שציפיתי ואף יותר. לג'אגר בגיל 70+ יש יותר אנרגיות מקהל שצעיר ממנו בחצי.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

הסטונס - ללא ספק ההופעה הטובה ביותר שראיתי.

חוץ מזה שג׳אגר דיבר כל כך הרבה עברית שהיה הרגשה כאילו לקח כמה שיעורים באולפן לפני ההופעה. :-P

.We apologise for the inconvenience

פורסם
הופעה מעולה של הסטונז, כל מה שציפיתי ואף יותר. לג'אגר בגיל 70+ יש יותר אנרגיות מקהל שצעיר ממנו בחצי.

לידיעה, הבן אדם סבא רבא. נולד לו נין לא מזמן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...