Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיץ של הופעות, אבל איזה קיץ!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם האלבומים המועדפים עלי הם פרידום, הרט אוף גולד, הרווסט והרווסט מון, לא מתחבר כלל למוסיקה האלקטרונית שלו וחלקית למה שעשה עם פרל ג'ם וכדומה, לא כ"כ בשבילי?

  • תגובות 295
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממש לא בשבילך, תישאר בבית, תחסוך 340 ש"ח ותור לרופא א.א.ג למחרת.

 

את ניל יאנג עם פארל ג'ם (ללא אדי וודר) ראיתי ב 95 בקיסריה.

 

אגב, מי שלחץ על הקישור שנתתי, ראיתם אי פעם בימיכך מגברי FENDER כאלה בגודל של בית קטן?:shock: WTF?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם זאב טנא התחיל לנקנק, משהו חשוד שם.

 

"מתעצבן בקלות, מתרגש מהר

למרות שאני יודע, הכל עובר

לא מרגיש נוח עם חולצות של כפתורים

ואי לי שום דבר נגד ערבים.

 

אני שונא גרמנים!"

 

:lol:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בגירה,

אני בספק אם מדובר במגברים אמיתיים :lol:

 

עריכה:

Young runs the signal from the Deluxe into another bank of amps that are hidden behind the huge Fender amp stage props that you can see in Rust Never Sleeps. There are several amps responsible for this. One is a Magnatone 280 and the other is a solid-state amp called the Baldwin Exterminator—this beast has two 8-inch speakers, two 15-inch speakers, and two 12-inch speakers. These are then fed into a monstrous 2000 watt PA amplifier.

Gn'f'R

פורסם

אז אם אני מבין נכון, המגברי פנדר הענקיים האלה הם רק תפאורה להסתיר את המגברים האמיתיים שגם הם "מפלצתיים"? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם זאב טנא התחיל לנקנק, משהו חשוד שם.

 

בגירה, נראה אותך על הדשא. תביא איזה שקית פרוקי רגליים שיהיה מה לנשנש.

 

 

1. זאב טנא, מהנדס מזון בהכשרתו. לטעמי האישי, הוא מהנדס מזון (עובד הרבה עם טבעול וזוגלובק) הרבה יותר מוצלח מאשר זמר/ יוצר.

 

2. את הפרוקי רגליים אני אשאיר בבית, נביא בשקית דברים יותר הולמים להופעה של ניל יאנג.:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

את ניל יאנג עם פארל ג'ם (ללא אדי וודר) ראיתי ב 95 בקיסריה.

 

עם כל הכבוד, לראות הופעה של פרלג'ם בלי אדי זה כמו לשכב עם אישה בלי כוס (בירה).

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

מסכים! רק שלא ראיתי הופעה של פרל ג'ם, ראיתי הופעה של ענק רוק, אחד שלימים נקרא בצדק מוחלט "אבי הגראנג'" שהגיע לתת הופעה והביא איתו ארבעה ילדים שהוא נתן להם צ'אנס בחיים :wink:

 

דרך אגב, בדיוק אותו דבר רלוונטי לנירוונה, ללא ניל יאנג, בהחלט יתכן שכלל לא היינו יודעים מי הם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

"עשן על המים" הוא הרינגטון שלי כבר כמה שנים... (מכינים לבד בצ'יק עם תוכנת עריכה למוזיקה)

 

מי שמכיר אפשרות לרכישת כרטיסים להופעה של סגול כהה - שיגיד. כרגע מדברים על 450 ש"ח.

רוב ההופעות של הקשישים האלו מתור הזהב של הרוק הן טובות וטעונות אנרגיה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

 

בנוסף, ב 28/3 אני רואה את המניק סטריט פריצרז בלידס (אנגליה).

 

בקיצור, קיץ של רוק "נותן בראש"!!!

 

הללויה!

 

My my, hey hey

Rock and roll is here to stay

It's better to burn out

Than to fade away

 

(ומי שהולך לכתוב פה הודעות בסגנון של "זקנים מבית אבות", תחסכו לי...)

 

מקנא בך על המאניקס...

למה דווקא בלידס? במסגרת טיול גדול ב-GB?

 

 

אני לאט- לאט נחשף ליאנג בזכות הקשר שלו לפרל ג'אם (עוד להקה שגיליתי קצת מאוחר מדיי).

אני לא מחובבי האולדיז (בלשון המעטה), אבל, מהמעט ששמעתי, יאנג הוא בספרה אחרת לחלוטין- מרץ אדיר.

אם יהיו מחירים מוזלים והתאריך יתאים, בהחלט אשקול ללכת.

 

הבטחתי לעצמי שבקיץ הקרוב אטוס לראות את פרל ג'אם באירופה (לא רואה אותם מגיעים לארץ) ולצפות במירוץ מוטו ג'י.פי אחד נוסף (אחרי ביקור במוג'לו בעונה שעברה התאבון לקרנבל הזה רק גדל וכל עוד רוסי בסביבה צריך לנצל זאת).

 

רצה הגורל וההופעות הטובות של PJ נופלות על חודש יוני וגם המירוצים בהם ארצה לבקר (מוג'לו בעדיפות נמוכה, אסן זה היעד המועדף). בנוסף, ביוני יש לי יום- הולדת.

הכרטיסים להופעות של PJ ביעדים הנחשבים, אמסטרדם (2 הופעות) וברלין, אזלו תוך פחות מחודש (לא הייתי בשני הערים),

מה שמשאיר את מילאנו (הייתי), וינה (הייתי), סטוקהולם (מתנגש עם המירוץ באסן) ואוסלו (יום לאחר המירוץ באסן; אספיק?).

יש גם שתי הופעות באנגליה, ביולי, בלידס (...) ובמילטון-קינס.

 

יש עוד חברי פורום שמתכננים לראות אותם?

 

בקצב הזה, כל הכרטיסים יאזלו ואז ההתלבטות תהיה קלה יותר...

 

חזרה לנושא: גיליתי שליאנג ואישתו יש פרויקט צדקה מעניין, שכולל כמה ביצועים טובים וזמרים מהשורה הראשונה-

 

o_K7JvYlb_4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

כמה אנרגיות ומרץ לאדם בן 68-

 

hvtdbfI1sqQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

למה לידס? שאלה מעולה!

 

ב 16 לנובמבר הם פרסמו את מסע ההופעות הבריטי שכלל 10 הופעות. אני קלטתי את העניין רק ב 10 לדצמבר (אפילו לא חודש אחרי תחילת מכירת הכרטיסבים).

2 ההופעות של לונדון כבר היו סולד אווט, כנל ההופעה בווילש (הבית שלהם). 3 הופעות באירלנד לא מתאימות לי ולכן ממבחר של 10, הגענו לארבע הופעות בלבד.

אחת בתאריך לא טוב, בשתיים האחרות היו רק כרטיסי עמידה, אז נשארנו עם לידס. לא שבלידס לא נעמוד כל ההופעה אבל אם פתאום נתעייף, יש מאחוריך כסא ולא איזה ערס בריטי רווי אלכוהול שכל ההופעה נדבק אליך מאחור:x

 

בכל מקרה, זה כולה שעתיים נהיגה מלונדון, ליברפול ליד בקיצור, ממש לא אסון.

 

למחרת ההופעה של המניקס יש באותו אולם הופעה של רדיוהד, רק שיום אחרי יום הופעות כאלה נראה לי דקדנטי מידי, מה אני, יוליוס קיסר? :lol::lol:

 

השיקול היה לידס או מנצסטר, ההופעה במנצסטר בשבת ובראשון בבוקר יש דרבי מנצסטר סיטי-מנצסטר יונייטד, אל תשאל כמה עולה כרטיס. מאות יורו!

 

בקשר לניל יאנג, פשוט מדהים, הבן אדם חטיאר בן 70, עם סכרת נעורים, עם פוליו בילדות, עבר ארוע של מפרצת לפני כמה שנים אבל איזה אנרגיות, נותן בראש (או ברוק) בלי שום בעיה ל"ענקי מוזיקה מודרנים".

 

 

יאנג הוא גם היוזם והמארגן של FARMERS AID.

פילנטרופ לא קטן ולמרבה הפלא (או שלא), איש שקט ומקסים.

 

הקטע המטורף איתו, זה הדגואליות של היצירה שלו, איפה הקישורים שאני ואתה שמנו ואיפה זה, מה בכלל הקשר?

למרות שגם זה מצוין בדרכו שלו.

 

 

 

אם אתה חובב פרל ג'ם ונחשפ לניל יאנג, חפש 3 אלבומים מעולים:

MIRROR BALL, שהוא במלואו עם פרל ג'ם וכלל בסיבוב ההופעות את ההופעה בקיסריה.

WELD ו RUST - 2 אלבומים מדהימים עם אנרגיות מטורפות.

תהנה:-D

 

 

אגב, בנוגע למחירי הופעות, לניל יאנג שילמתי 320 ש"ח והייתי מבסוט, בעיניים ישראלים זה אחלה מחיר, לדפש מוד שנה שעברה שילמתי איזה 450.

הופעה של המניקס באולם, עם כסאות מסומנים, עם מיזוג, יציע ראשון, שורה 3, 35 פאונד בריטי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אימייל שנשלח היום מ PayPal :)

 

"החל מ-275 ₪ לכרטיס להופעה של פיקיסיז או סאונדגארדן בבלומפילד בקיץ הקרוב! בנוסף, בלעדי ל-400 הרוכשים הראשונים: רק 295 ₪ לכרטיס במקומות טובים בדשא (Zone B)"

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יאנג ענק והאלבום האחרון שלו היה מעולה. קשיש או לא, יאנג נראה לי מסוגל להשכיב את כל הרולינג סטונס באיפון קבוצתי, על הדרך הוא גם נותן קטנה ומעיף את הפיקסיז שהזדקנו טרם עת כמו אבני דומינו. אם היה תלוי בי הייתי מריץ עכשיו גם קמפיין לשבץ את ועדת חריגים לחמם את יאנג - אז באמת יהיה ערב TO REMEMBER, ועדת חריגים הם תותחי על, התקליט שלהם אצלי קבוע במכונית.

 

הדבר היחיד שמדאיג אותי כרגע לגבי קניית כרטיסים לקיץ - הדינמיקה בעזה ובגדה - סיכויים גבוהים למלחמה מתקרבת שתגרור ביטולים.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

בהופעה שלו בקיסריה ב 95 חיממה אותו בחורה עלומת שם לחלוטין בזמנו בשם רונית שחר (לא נעשתה יותר מידי פופולארית מאז).

 

האומללה הורדה מהבמה בקריאות בוז של הקהל, לא יפה אבל האמת, היא באמת הייתה גרועה.

 

 

בנוגע לביטול, בתור בוגר ביטולי דפש מוד, אין שום בעיה, אתה מקבל את מלוא הכסף בחזרה, ללא דיחוי וללא "תרגילים של "תשאיר את הכסף פה, אתה במילא הולך הרבה להופעות".

 

באופן אישי, הייתי משבץ את גבע אלון לתפקיד החימום שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...