Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ענתיקות בדרכים ובחצרות ינואר - מרץ 2014


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 3745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתחילת שנות השמונים היו לי כמה פיאטים GLS132 עם מנוע 2000 עם גל זיזים כפול zv היה רכב מהנה מאוד.

הם היו רכבים יוצאי דופן מכיוון שהיה להם אז מה שכמעט לאף רכב אירופאי אחר בארץ לא היה: הגה כח.

לחלקם היתה מערכת מיזוג אויור מקורית שהיתה הרבה מעל למה שהיה נהוג אז במערכות מתוצרת הארץ.

המכונית היתה מפוארת ואחד האביזרים המוצלחים שלה היתה מערכת של סוככי שמש שירדו מתוך ריפוד הגג בשימשה הקדמית וגם ליד חלונות הקדמיים.

תאורת נורות הבקרה לוח השעונים נעשתה באמצעות כבלים אופטיים שהופעלה מנורה אחת והפעילה עשרות נקודות.

כמובן שהיתה אוטומטית עם חלונות חשמל, נורות קריאה למושב האחורי ועוד.

לאוטו יצא שם רע כי היו לו בעיות. הבעיה היחידה שאני נתקלתי היתה במערכת הצתה אלקטרונית שהיבואן והמוסכים לא ידעו עליה אז. המכוניות היו נתקעות ולאחר זמן היו מתחילות לנסוע.

החליפו להם מליון חלקים וכמובן שהבעיה לא נפתרה.

אני קראתי מאמר על זה בחוברת מחו"ל ואפילו מצאתי שהמודול של ההצתה האלקטרונית נמכר בארץ כחלק חילוף בטרקטורים.

ואחרי זה התחלתי לרכוש אותם בגרוש לתקן בשקל ולמכור כעבור חצי שנה ברווח. היו זמנים.

חבל שכבר לא עושים פיאטים כייפיים כאלה

שלמה דן גדרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתחילת שנות השמונים היו לי כמה פיאטים GLS132 עם מנוע 2000 עם גל זיזים כפול zv היה רכב מהנה מאוד.

הם היו רכבים יוצאי דופן מכיוון שהיה להם אז מה שכמעט לאף רכב אירופאי אחר בארץ לא היה: הגה כח.

לחלקם היתה מערכת מיזוג אויור מקורית שהיתה הרבה מעל למה שהיה נהוג אז במערכות מתוצרת הארץ.

המכונית היתה מפוארת ואחד האביזרים המוצלחים שלה היתה מערכת של סוככי שמש שירדו מתוך ריפוד הגג בשימשה הקדמית וגם ליד חלונות הקדמיים.

תאורת נורות הבקרה לוח השעונים נעשתה באמצעות כבלים אופטיים שהופעלה מנורה אחת והפעילה עשרות נקודות.

כמובן שהיתה אוטומטית עם חלונות חשמל, נורות קריאה למושב האחורי ועוד.

לאוטו יצא שם רע כי היו לו בעיות. הבעיה היחידה שאני נתקלתי היתה במערכת הצתה אלקטרונית שהיבואן והמוסכים לא ידעו עליה אז. המכוניות היו נתקעות ולאחר זמן היו מתחילות לנסוע.

החליפו להם מליון חלקים וכמובן שהבעיה לא נפתרה.

אני קראתי מאמר על זה בחוברת מחו"ל ואפילו מצאתי שהמודול של ההצתה האלקטרונית נמכר בארץ כחלק חילוף בטרקטורים.

ואחרי זה התחלתי לרכוש אותם בגרוש לתקן בשקל ולמכור כעבור חצי שנה ברווח. היו זמנים.

חבל שכבר לא עושים פיאטים כייפיים כאלה

הייתה לי לאנציה תמא עם אותה הבעיה.

שנה עד שעלו במוסך המרכזי על הבעיה והחליפו את המודול של ההצתה .

שילמתי למוסך המרכזי כמעט את מחיר הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פינת הקשישה הירושלמית:

 

כבר לא יצא לי לראות אוסטין מטרו כזאת נוסעת על הכביש כמעט נכחדו לגמרי.

אגב,הייתה לפני 20 שנה לאבי כזאת בצבע כחול כהה דומה לזאת.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום שעברתי מתחנת כיבוי אש ראשון לציון מערב (קרוב לים) הייתה שם סובארו לאונה מהדור 85-93

שעשו עליה מבחן חילוץ אבל יש לה משהו די נדיר,גאנטים מגנזיום מקורים במצב חדש לגמרי אולי אפשר לחלץ אותם.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני רכבי סיטרואן BX אחת 87 ושני רכבי וולוו מוזנחים במושב באזור המרכז

הBX השניה עומדת קצת מאחורי השלושה רכבים האחרים

 

5uo39h.jpg

5bw5y1.jpg

2hhn6ea.jpg

2dwf78m.jpg

24brn8l.jpg

עריכה אחרונה על ידי ido135
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באחד מיישובי הדרום:

 

חיפושית וטרנספורטר במצב דיי טוב חונות אחת ליד השנייה כבר תקופה.

 

כמה מאות מטרים משם רנג׳ רובר מהדור הראשון 3 דלתות ( לדעתי דגם דיי נדיר ), עומד לו זרוק וניראה שהרבה זמן. הרכב עם מספר שחור לבן עם אותיות ומספרים באנגלית.

 

בנוסף עומדת לה גם משאית אינטר עם סוג של מנוף, שנת 84, במצב טוב יחסית, שני סרנים מאחור.

 

חשוב לציין שמיקום יימסר אך ורק לחברי פורום מוכרים!!

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...