Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלה בלבן ...


ido
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תראו אני חושב שפה אין אחד שלא יכול להסכים איתי (אלה אם כן הוא לא נהג על ב.מ.וו)

שאין כמו הגרמניות

איך אומרים תתוכחו עם זה...

hamman.gif

hamman 2.gif

hamman 3.gif

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

אני לא יודע מה איתך, אבל תיתן לי 205T16 ומבחינתי אתה יכול לזרוק לים את כל ה-M3ים M5ים שיש.

 

כולה 205, אבל מי רואה את הנאצים האלה, לא בקו ישר, לא בסיבובים ולא בהנאה.

אז מבחינתי, אין כמו הצרפתיה הזאת על הגרמניות (וכן, נסעתי על אי-אילו BMW).

 

 

 

 

 

 

 

 

אם אין ברירה אז גם האיטלקיה, יימח שמה וזכרה (ושתזכור להוריד שערות)

אינטגרלה S4

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

רועי, מה עם איזו אסקורט 1.3 ברזיל עם כפתור טורבו? :lol:

אמנם אין לה זנב כיפי כמו החיפושית אבל היא חזקה יותר בגבוהות.. :silly:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

איך אומרים על טעם וריח אין מה להתווכח

אבל אתה חייב להודות שאלה מכוניות גם טובות

גם אמינות

גם עם ביצועים טובים

גם מפנקות מבחינת איבזור ונוחות נסיעה

ושאלה מכוניות איכותיות וחזקות במיוחד...

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

זה כבר נושא פילוסופי.

 

ברכב שלי אני מעדיף, או נוחות, או ביצועים, או פאר.

 

אני אוהב את הרכב HARDCORE, לא אוהב המצאות פוסט-פוסט-מודרניסטיות שאומרות שהכל צריך להיות גם וגם, גם יורו וגם דולר, גם קדושה וגם קדשה..

 

תן לי אוטו אחד מטומטם, שני מצידי יכול להיות ללא שום יכולות ספורטיביות והנאה בסיבובים.

זאת הסיבה שאני לא מבין את ההתלהבות מיכולות הנהיגה של סידרה 7 או S-CLASS, למה מישהו חושב שלעזאזל אני ארצה חווית נהיגה מבהמה של 17 מטר אורך על 8 מטר רוחב.

מכזה דבר אני מצפה לנוחות ופאר, לא לחווית נהיגה.

 

בשביל זה יש את ה-205T16 :lol:8)

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

לא עדיף להתחתן עם כזאת ?

angelina%20jolie%201.jpg

 

או כזאת ?

 

wallpapers90b.jpg

 

או כזאת ?

 

Hurley.JPG

 

אפשר גם את זאת

 

Teri_Hatcher3.jpg

 

וזאת

 

tyra.jpg

 

 

אין לי בעייה לקבל אותן בלבן , כחול ,אדום ,Whatever.

 

אבל קצת איבדתם פרופורציות לא ? :D

פורסם

אפשר לקבל את כל הנ"ל ביחד שמר?

 

ואם אפשר אז גם איזה עגלה אירופאית לא אמינה על החשבון.

 

תודה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...