Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי סיאט איביזה שמשועבדת לבנק לאומי.

 

עכשיו אני רוצה לשדרג וליקנות סיאט לאון מיד 2.

 

אני רוצה לימכור את הסיאט איביזה ועם הכסף שאני מקבל עלייה ליסגור את האלוואה של הבנק.

 

זה אפשרי?

 

עם לא,איזה עוד דרכים יש לי?

פורסם

האפשרות היחידה היא שתעשה זכרון דברים עם הקונה ושישלם יום לפני העברת בעלות , משהו שקשה לי להאמין שתצליח לעשות .

האפשרות השניה היא הלוואה חדשה שתכסה את ההלוואה הקודמת ותסיר את השעבוד .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

לבוא עם הבן אדם שאני מוכר לו את האוטו לבנק

הוא משלם לי על האותו בידיוק מה שאני צריך כדי ליסגור את האלוואה ואז ישר הבנק משחרר את השיעבוד??

פורסם

לא מאמין שתמצא קונה שיסכים לזה.

 

האופציה המעשית היחידה מבחינתך, היא לקחת הלוואה חדשה, לפרוע את ההלוואה על האיביזה,

להסיר את השעבוד, ורק לאחר מכן למכור.

פורסם

הדבר דורש אמון מסוים.

אתה יכול ללכת עם המוכר לבנק, לבצע לו העברת זה"ב, לשחרר את השעבוד ומייד ללכת להעביר בעלות.

כמובן שאם מדובר בנוכל מקצועי, קיים סיכון שבזמן שאתה בבנק איתו הרכב ייעלם מהחנייה.

תהיה זהיר.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
לא מאמין שתמצא קונה שיסכים לזה.

 

האופציה המעשית היחידה מבחינתך, היא לקחת הלוואה חדשה, לפרוע את ההלוואה על האיביזה,

להסיר את השעבוד, ורק לאחר מכן למכור.

 

למה? אני מכרתי את הפיקנטו ללא בעיה זכרון דברים נסענו לבנק, הבחור העביר את יתרת ההלואה וקיבלנו במקום את הסרת השיעבוד, משם לדואר העברת בעלות, ויתרת הכסף.

האמון היה כפול - הוא בי בשלב הראשון ואני בו בשלב השני (למרות שבפועל הוא העביר את כל הכסף לפני העברת בעלות).

תצליח

פורסם
למה? אני מכרתי את הפיקנטו ללא בעיה זכרון דברים נסענו לבנק, הבחור העביר את יתרת ההלואה וקיבלנו במקום את הסרת השיעבוד, משם לדואר העברת בעלות, ויתרת הכסף.

האמון היה כפול - הוא בי בשלב הראשון ואני בו בשלב השני (למרות שבפועל הוא העביר את כל הכסף לפני העברת בעלות).

תצליח

 

את שני הרכבים האחרונים שלי רכשתי באופן הזה.

כמובן שהיה צורך בשלב ראשון להתרשם מהאמינות של המוכר.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
לא מאמין שתמצא קונה שיסכים לזה.

 

האופציה המעשית היחידה מבחינתך, היא לקחת הלוואה חדשה, לפרוע את ההלוואה על האיביזה,

להסיר את השעבוד, ורק לאחר מכן למכור.

 

למה לא?? מה הבעיה בזה? אני מכרתי גם איביזה שהיה לה שיעבוד, הקונה בא איתי לבנק שילם את הכסף, קיבל מסמך ממנהל הבנק ובזיכרון דברים התחייבתי להעברת בעלות תוך 48 שעות. נתתי לו מפתח אחד של הרכב וזהו.

קצת אמונה חברים.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

×
×
  • תוכן חדש...