Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תש כוחי - נשבר מחברת מנביעות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

בעשור האחרון משפחתי צורכת כדי מים מינרלים של חברות שונות.

לפני כשמונה שנים נשבר לנו מהשירות של חברת ״מי עדן״ והחלטנו לעבור לחברת נביעות, ותשקוט הארץ שבע שנים.

לא יודע מה קרה להם בשנה האחרונה, אך השירות ואף המוצר שהם מספקים לאחרונה הוא מתחת לכל ביקורת, החל מחודשים על גבי חודשים של אי אסיפת כדי המים מבית הלקוח (השיא היה 18 כדים שלא נאספו ממני, ממש הפכתי להיות מחסן של חברת נביעות, ברגע זה ממש אני אוגר עבורם 12 כדים) דרך כדים מטפטפים, שינויים של ימי חלוקה (ללא מתן התראה על כך ללקוח) ועד לבר מים שלא מפסיק להתקלקל.

נשבר לנו מהמוצר, ושבענו מהבטחות של נציגי ״השירות״.

 

מחפש תחליף לחברה הנ״ל (יש לנו נסיון רע גם עם חברת מי עדן, לכן אנחנו לא ששים לחזור לשם. האם יש חברה נוספת, פרט לשתי אלו, שמספקות כדי מים, אך עם מוצר אמין ושירות ראוי?

 

אודה לעזרתכם (מוזמנים לשתף על חוויות נוספות שלכם עם החברות הנ״ל)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלנו בבית יש המצאה חדשה - יש ברזים בקיר שמחוברים בצינורות לאספקת מים של העירייה ואתה משלם רק על המים שאתה צורך

והמים מגיעים בזמן אמת! לא צריך אפילו לאגור אותם בכד!

אה, וזה בערך פי 1000 יותר זול מהמחיר של נביעות. (יוצא כאגורה וחצי לליטר)

 

אם עדיין לא חיברו את הבניין שלך לחידוש הזה אז תתקשר לעירייה, תגיד שאני שלחתי אותך :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

זאת נקודה מצויינת, מצטער שלא ציינתי זאת קודם.

 

אחת מנקודות החלוקה הינה בעסק, שם אין חיבור למים. (לכן הבקשה לכדי מים, ולא לבר מים של חברות דוגמאת תמי4 ואלקטרה בר).

פורסם

חשבתי על זה, ואפילו קיבלתי הצעות מחיר לא רעות עבור בר מים רגיל עבור הבית, זה פחות קריטי - קל יותר למצוא לזה פתרון.

 

העניין הוא שבעבודה אני מוגבל לכדי מים (או לפתרון יצירתי אחר שלא מצריך חיבור ישיר למים) - ושתי החברות היחידות שאני מכיר שמספקות את השירות הזה הן נביעות ומי עדן.

פורסם

אם אתה צריך מים רבים ללקוחות וייצוגיות, אולי אתה שבוי. אם לא, ויש לך אפשרות למקור מים או למקרר או מיני בר וקומקום פלוס קנקן או שתיים דקורטיביים, חסכת.

פורסם
והמים מגיעים בזמן אמת!

 

ספר את זה לאלו שגרים בסביבות ירושליים ובשבת האחרונה פתחו את הברזים רק כדי לגלות שיוצא מהם משהו שאפשר לעשות ממנו קרטיב לימון :-D

פורסם

אין צורך בייצוגיות - המים נמצאים באתר בניה, המים עבור הפועלים.

כן יש צורך במים קרים ע"פ דרישה.

אין נק מים זמינה - חשמל יש בשפע.

 

אני מסרב להשלים עם העובדה שאני צריך לבחור בין הרע - לרע במיעוטו :|

פורסם

תרמוקנים (כן כמו הצבאיים) יכולים לשמור על קור לאורך כמה שעות טובות, ויש כאלה של 38 ליטר (ואולי יותר).

 

פתרון פחות יפה אבל יותר מקיף הוא למשל לקחת בר מים (כזה שיעשה לך את עבודת הקירור והחימום של המים), ואת כניסת המים לחבר לעוקב מים (אני מכיר כאלה של 900 ליטר, אולי יש של פחות/יותר).

זו עלות חד פעמית גבוהה יותר (על העוקב בעיקר), אבל העלות השוטפת היא מים במחיר של קוב מים מהברז

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

1. אני לא בטוח שמבחינה בריאותית זה תקין לצרוך מים לאורך זמן מעוקב מים שהמים בו לא מתחלפים באופן תדיר.

(חשש לפטריות/חיידקים וכו')

 

2. בבית אתה לא צריך אפילו בר. אתה יכול לשתות את המים מהברז. אין איתם שום בעיה, למעט טעם בחלק מהארץ. קירור עוזר בעניין הטעם.

 

3.יש את המכשיר הזה שמייצר מים מהאוויר:

http://finance.walla.co.il/?w=/3/1195904

 

א. אני לא יודע אם הוא עדיין משווק.

ב. לא יודע אם 20 ליטר ליממה מספקים את הדרישה באתר עבודה. אולי יש דגמים אחרים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...