Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תש כוחי - נשבר מחברת מנביעות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1. אני לא בטוח שמבחינה בריאותית זה תקין לצרוך מים לאורך זמן מעוקב מים שהמים בו לא מתחלפים באופן תדיר.

(חשש לפטריות/חיידקים וכו')

 

2. בבית אתה לא צריך אפילו בר. אתה יכול לשתות את המים מהברז. אין איתם שום בעיה, למעט טעם בחלק מהארץ. קירור עוזר בעניין הטעם.

 

3.יש את המכשיר הזה שמייצר מים מהאוויר:

http://finance.walla.co.il/?w=/3/1195904

 

א. אני לא יודע אם הוא עדיין משווק.

ב. לא יודע אם 20 ליטר ליממה מספקים את הדרישה באתר עבודה. אולי יש דגמים אחרים.

 

יש טבליות שפותרות את הבעיה הראשונה.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1. אני לא בטוח שמבחינה בריאותית זה תקין לצרוך מים לאורך זמן מעוקב מים שהמים בו לא מתחלפים באופן תדיר.

(חשש לפטריות/חיידקים וכו')

 

בשירותי הצבאי לא פעם ולא פעמיים היינו בתרגילים וניסויים בשטח שלקחו כשבוע והיינו משהו כמו 50 איש על עוקב אחד שכנראה ראה ימים טובים יותר.

 

בכל מקרה עוקב בנפח של מיים שייגמרו תוך 3-4 ימים מצד אחד ייתן מים יחסית טריים ומצד שני לא יכבול את פות"ש ומשפחתו להשתעבד להביא מים כל הזמן אלא אחת לכמה ימים לרתום את העוקב, לשטוף אותו ולמלא מים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עצתי לאחר שעזבתי את נביעות, מי עדן, תמי 4 (עדין יש לי בר שממתין לקלקול), ואת הבקבוקים מהסופר:

לשים בר על השיש או בכל מקום אחר במטבח או בבית זה מגוחך, לשלם על מים זה מגוחך כפליים.

 

תתקין פילטר מיקרוני (אם רק זה אז אפשר אחרי השיבר) ומסנן פחם פעיל בברז המים הקרים בבית (עלות ראשונית של עד 1000 שח כולל התקנה ועלות שנתית של פחות מ 100 שקל לתחזוקה) ונפטרת מכל השטויות האל ושמוכרים לך בנושא מים

 

מים קרים תשמור בכד/בקבוק במקרר (ככה הם באמת קרים ולא טמפרטורה מצחיקה של בר או צריכת חשמל מטורפת אם הגדרת קרור חזק)

מים חמים תחמם במיקרו גל, זה הכי מהיר והכי יעיל, תמיד אפשר להוסיף קומקום חשמלי לעסק.

 

בכל אופן מאבנית לא תצליח להפטר עם שום בר מים או כל מערכת שאינה אוסמוזה הפוכה

כל הפתרונות של אבני לשם וסיליפוס לא רק שהם לא מורידים אבנית לחלוטין אלא גם יכולים להיות מסוכנים לבריאות (טרם הוכח חד משמעית לכאן או לכאן - אז אם יש ספק, אין ספק!)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זו בדיוק הבעיה העיקרית שלו - אין לו גישה למים זורמים באתר הבנייה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
זו בדיוק הבעיה העיקרית שלו - אין לו גישה למים זורמים באתר הבנייה

 

בדיוק.

חבר המליץ לי בכל זאת לחזור למי עדן עקב נסיון טוב ומוכח שיש לו איתם לאורך תקופה של כמה שנים, אולי באמת אעשה כך - כדי מים של מי עדן לעסק ופתרון דוגמאת זה שהוצע כאן לבית.

פורסם

טרם ראיתי אתר בניה ללא מים, באמת !

מה, לא מכינים שם בכלל בטון ? רק משאיות בטון מגיעות לשם ?

איך עושים אשפרה ליציקות בטון ? איך מנקים ?

 

אפשר לדעת באיזה מקום נמצאים האתרים האלו שאין שם מים בכלל ??

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זאת סתם התחכמות, בוודאי שיש באתר מים.

 

המים ממוקמים במשרד ללא נקודת מים זמינה, לא אפשרי להעביר צינור זמני לאורך עשרות מטרים ומספר קומות.

פורסם

גם לי (כמו לחבר שלך) יש נסיון טוב עם מי עדן במשך כמה שנים לעומת נסיון רע מאוד עם נביעות ברומן שנמשך כמה חודשים בודדים בלבד.

פורסם

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מכיוון שזהו אתר בנייה, "המשרד" הינו חדר זמני - ללא קירוב למקור מים דוגמאת חדר שירותים קרוב (אולי כימיים).

 

מעניין לעניין, באותו עניין - שבוע שעבר התקשרתי רותח מזעם לחברת נביעות, שיבואו לפנות את מזבלת הכדים שהצטברה אצלי.

הועברתי מנציגת שירות - "למנהל איזורי" זה הבטיח כי בשישי או בראשון לכל המאוחר - ייאספו ממני הכדים.

מיותר לציין ששישי עבר לו וגם ראשון.

הבוקר התקשרתי פעם נוספת ונציגת השירות הבטיחה לי שהיא דיברה עם הנהג ושהוא בדרך אליי ממש עכשיו.

מיותר לציין שהסלון בבית עדיין נראה כמו מפעל קטן של מחזור כדים :|

 

כך או אחרת, הרומן שלי עם נביעות ייגמר בימים הקרובים - מי ייתן ושרשור זה יעלה בחיפוש כל פעם שמשהו יתעניין בחברת נביעות.

unnamed.jpg

פורסם
לא אפשרי להעביר צינור זמני לאורך עשרות מטרים ומספר קומות.

 

למה לא בעצם?

צינור עולה גרושים.

אינסטלטור כבר יש לך מן הסתם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

גם זמני, גם מכוער, גם סכנה של נפילה, זה לא פתרון ריאלי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שנה חדשה - בעיות ישנות.

 

הבוקר התקלקלה האופציה להוצאת מים חמים במכשיר, פשוט לא יוצא שום דבר.

טלפון לחברת נביעות (חצי שעה התמתנה!!), והנציגה אומרת שטכנאי יגיע - אבל רק ביום שני.

 

עוד שלושה כדי מים וחצי למנאייק :roll:

פורסם

בהחלט - אני חושב על בר מים מסוננים, לנוחיות המים הקרים \ חמים ברגע (כבר שחכתי כמה זמן לוקח להרתיח מים בצורה הישנה והטובה :roll: מזל שיש את נביעות להזכיר לי).

רוב ההצעות זהות, ועומדות על כ-100 שקלים על מוצרי ה"היי אנד" אצל כולם (כולל הכל).

במי עדן יש לשלם גם על התקנה, בתמי4 זה חינם.

יש לי לבדוק עוד את אלקטרה בר.

 

עדיין קצת חושש מטעם המים.

 

אופציות נוספות?


×
×
  • תוכן חדש...