Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה טורבו 20VT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני שאני רוכש את הרכב איביזה 20VT שנתונים 06-08 אני מעוניין לקבל חוות דעת על הרכב.

נסעתי עד עכשיו באימפרזה GT,האוטו היה אגרסיבי ונוקשה מדי,אני מעוניין להתחיל מיותר עדין.

המליצו לי על האיביזה,מה חוות דעת שלכם ? בהשוואה ל GT איך היא בדלק? בטיפולים?

ובעתיד שאני ירצה לשפר מה המחירים של כל החמוצים למיניהם בהשוואה לשיפורים לאימפרזות?

תודה לעוזרים!

 

*ומה ההבדל בין ה FR ל CUPRA?ואיך השוק של הרכבים האלה?*

סליחה על החפירה הזאת,שתיהיה שבת שלום!

פורסם

ואגים אין בעיה לשפר.

אם האימפרזה הייתה נוקשה מדי, אל תלך על הקופרה כי גם אצלה זה מרגיש עם גלגלים מרובעים (אני נוהג על קופרה 07).

הFR יותר עדינה ועם מנוע דומה (מעט יותר חלש). הטיפולים סבירים למרות שזה עדיין צמפיון אז חלפים יקרים איימים. אני יכול לומר לך שעם תוכנה של אפסולוט אני עושה בממוצע 1 לעשר ויותר תלוי בנהיגה. מבחינת הנהיגה הרכב סביר אבל לא מדהים, לעומתו למשל רנו הרבה יותר מהנה.

אברה קדברה

×
×
  • תוכן חדש...