Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב לכולם

 

יש ברשותי רכב ליסינג מהעבודה.

 

לאשתי יש סיטרואן סאסקו שנת אוט' 2001 (יד שניה אצלנו) עם 110000 ק"מ בלבד .

 

הסאסקו נהדרת ואנחנו מאד מרוצים ממנה, אלא שע"פ אישתי :lol: הגיע הזמן להלחליף .

 

על פי האמור ניתן להבין כי הסאקסו הוא רכב שני ומרבית הנסיעות הארוכות נעשות ברכב הליסינג.

 

חשוב לציין כי יש לי 2 ילדים בגיל בי"ס.

 

שאלותיי :

 

1. מה דעתכם האם להחליף או להשאר עם הסאסקו עד שתגווע כי בלאו הכי היא לא "שווה הרבה"

2. קראתי בפורום בקפידה את ההצעות האלטרנטיביות ונראה כי הריו והפאביו מככבות אך אנני יודע את עלותן

3. אם אחליט להלחיף אני רוצה לשהשקיע עד 30-35k כאשר בתפיסה שלי החשיבות היא :

  • בטיחות
  • חסכונית (אפשר אפילו 1000 או 1200 סמ"ק)
  • טיפולים\חלפים זולים יחסית
  • בלתי גניבה

אודה על תשובותיכם המפורטות .

 

ואסקו

פורסם

אני באמת חושב שחבל להחליף, נשמע שהרכב שמור היטב ובמצב טוב, הערך שלו גם ככה דיי אפסי, סעו בו כל עוד הוא תקין ובלי תקלות גדולות. אני מניח שהוא זול לביטוח ושמבוטח בצד ג' בלבד, אגרת הרישוי זולה וכך גם הטיפולים.

אם בכל זאת רוצים להחליף אז כדאי להתמקד בדייהטסו סיריון, היא קטנה, חסכונית ומאוד אמינה. אם אני זוכר נכון היא קיבלה 4 כוכבים במבחן הריסוק כשהוצגה איי שם ב-2005.

פורסם
אני באמת חושב שחבל להחליף, נשמע שהרכב שמור היטב ובמצב טוב, הערך שלו גם ככה דיי אפסי, סעו בו כל עוד הוא תקין ובלי תקלות גדולות. אני מניח שהוא זול לביטוח ושמבוטח בצד ג' בלבד, אגרת הרישוי זולה וכך גם הטיפולים.

אם בכל זאת רוצים להחליף אז כדאי להתמקד בדייהטסו סיריון, היא קטנה, חסכונית ומאוד אמינה. אם אני זוכר נכון היא קיבלה 4 כוכבים במבחן הריסוק כשהוצגה איי שם ב-2005.

 

מסכים לגמרי

פורסם

לאור התקציב המוגבל - החזק בסקסו עד התקלה המשמעותית הראשונה, העלולה לרמוז על עתד גדול במוסך. בינתיים המשך לחסוך כדי שבהחלפה תקציבך יאפשר התקדמות יותר משמעותית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...