Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

 

מבקש המלצה למסעדה איכותית וכשרה באשקלון והסביבה, להיות עם החברה לרגל אירוע מיוחד.

לא משנה חלבית או בשרית חשוב שיהיה מקום שקט.

אני מכיר את רטטוי במושב אמונים, האם יש המלצות נוספות?.

 

תודה רבה,

 

איתמר.

פורסם

במושב סגולה, לא ממש קרוב יש כמה מסעדות כמדומני כרמים וערמונים. נדמה לי שאחת מהן כשרה. לא מכיר היטב.

בנס ציונה ישנה טוקופאיה, חביבה ומעוצבת אך לא מ מ ש טובה. מניח שיש גם באשקלון ואשדוד.

פורסם

גספאצ'ו בהולידי אין כשרה ומאוד מומלצת (לא זולה).

 

לונה בחאן גם היתה טובה אבל לא הייתי שם כבר קרוב לשנתיים אז מצריך בדיקה.

 

שאר הטובות שאני מכיר לא כשרות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא הייתי מעז לשבת השיפודי האוז עד שהרוחות יירגעו. לת תדע מתי יפוצצו גם אותה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני אוהב את השורה של המסעדות שבמרינה

 

לצערי (ולא מבחירה) ישבתי כמה פעמים בסקובר במרינה, ואני אסכם את זה בשלוש מילים: זבל, זבל, זבל. השירות בכל הפעמים היה גרוע, האוכל מגיע מקופסאות ורמתו בהתאם, והחוויה הכוללת היא משהו בסגנון שנות השמונים (כולל תפוח האדמה המוקרם ברוטב שמנת), ולא לטובה.

 

נחמד לשבת על קו המים, זה נכון, אבל תביאו סנדויצ'ים מהבית.

פורסם

בסוף לקחתי אותה לירושלים למסעדת לארא, מסעדה איכותית וממש נחמדה (לא רחוק משדרת ממילא). לאחר מכן טיילנו בשדרת ממילא ובעיר העתיקה.

 

תודה לכולם על ההצעות :).

 

שבת שלום וחג שמח :).

×
×
  • תוכן חדש...